Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17321 til 17340 af 25907
-
Manuskript
ForumindlægHej jeg skal aflevere en engelsk stil med emnet how to do business in India så tænkte måske der var noget som ville være så rare at kigge grammatikken igennem :) sender den på mail for at undgå plagiat :) -
Sprogskole i England
ForumindlægJeg ønsker at tilbringe et år på sprogskole England for at klargøre mig til et universitetsstudie foregående på engelsk. Er der en, som sidder derude med gode erfaringer eller et godt kendskab til en sådan skole, vil jeg meget gerne høre fra vedkommende. -
Racisme
ForumindlægHej Jeg skal skrive en stil om racisme på engelsk, hvor jeg skal definere ordet racisme og fortælle om der stadig findes racisme idag. Nogen der kan hjælpe lidt med hvad jeg skal skrive eller nogen gode links? ... -
U2's politik
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen på tirsdag og jeg skal snakke om bandet U2, og om deres politiske holdninger. Der står så meget på så mange hjemmesider, at jeg finder det helt uoverskueligt, så hvis der er nogle der har en god side eller en opg. svarende, så ville jeg blive meget glad :D -
Udtal Aquinas?!
ForumindlægHvordan udtaler man Aquinas (Thomas Aquinas, middelalderfilosof og teolog? Har via Google fundet den engelske udtale: [Uh-QUI-nuss], men jeg vil gerne kunne sige det på dansk, når jeg fremlægger :P På forhånd tak for hjælpen. -
Mangler 3 tekster ..
ForumindlægSkal til engelsk eksamen mandag, og mangler 3 tekster til mit pensum .. - Archie Weller : Going Home - Rayda Jacobs : The Guilt - Lucy Cross : Sin Bin I kan maile mig på [email protected] Det er en anelse nemmere for mig .. P.F.T -
Human conditions emner.
ForumindlægHejsa, jeg står og skal op i engelsk mundtligt om en måneds tid. Jeg vil derfor høre hvad i ville vælge af selvvalgte emner under Human conditions. Jeg forslåede selv arrangerede ægteskaber, men ville høre nogle andres beslutning. kunne være dejligt vis nogle kunne hjælpe mig (; -
Skr. censur
Forumindlæg1) Hvor mange opgaver sidder en skr. censor normalt med? 2) Er den samme person normalt censor for flere klasser fra et gymnasium? 3) Hvor mange censorer er der ca. (i de store fag som dansk, engelsk og matematik)? Jeps, lidt atypiske spørgsmål... :) -
Mundtlig eksamen: An Autobiography
ForumindlægHey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende. -
analyse af film
Forumindlægsidder her med SRO.. og vil bare lige spørge om jeg skal have et referat/resume med i analysen, når opgaveformuleringen lyder sådan: "Med udgangspunkt i redegørelsen skal du foretage en analyse af forholdet mellem personernes kulturelle tilhørsforhold og identitetsdannelsen i mindst to af de... -
Romantikken i England
ForumindlægHej. Er der nogen som kender til noget om perioden romantikken i England? evt nogle links? og nogen som kender til en engelsk sang eller et digt, som er skrevet under romantikken, som man kan sammenligne med Adam Öhlenschläger "der er et yndigt land"? På forhånd tak :-) -
Proper time i SR
ForumindlægNogen der ved hvad "proper time" hedder på dansk? Skal til AT eksamen og har arbejdet med relativitetsteori, men alt hvad jeg har læst har været på engelsk, og kan ikke finde ud af hvad proper time hedder på dansk. -
sydstaterne 1949
ForumindlægSidder og forbereder mig til eksamen i morgen i engelsk. Har fået tekst fra 1949 fra sydstaterne, men er nu på jagt efter info omkring levestandarder og vilkår i dette sammen år, men kan ikke finde noget på siden eller nettet Nogen der har lidt ?? -
Haster - ENG B imogen!
ForumindlægHej. Jeg skal til engelsk eksamen imorgen og er lidt i tvivl omkring historierne "Indian Camp" og "The killers"! Nogen der kan give et kort referart af hver tekst? På forhånd tak! -
inmigracion en Espana
ForumindlægHej.. ville hører om der var nogle garvede spansk elver, der gad hjælpe med at lave et referat til denne tekst, jeg har oversat den til engelsk? hvis der er nogle som vil hjælpe så skriv lige så sender jeg den på mail. mvh. pind -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen? -
Leon Battista perspektiv-flisegulv
ForumindlægNogen som har Leon Battistas bevis sådan på skrift eller har evnerne til at forklare beviset????.. Har nemlig et engelsk ark omkring emnet, men forstår ikke beviset. Leon Battistas perspektiv er der hvor man vha. en horisontlinje, forsvindingspunkt kan tegne et flisegulv. KH Anne -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
AT 2013( hjælp til metode)
ForumindlægHar tænkt mig at skrive i fagene safundsfag(c) og engelsk(b), hvor jeg vil skrive om " fedme i USA", men ved bare ikke helt hvordan det kommer til at hænge sammen med kampen for det gode liv ? nogen som har ideer, der haster virkelig -
Udtale
ForumindlægJeg arbejder med keltiske/celtic myter. Jeg er blevet i tvivl om den engelske udtale. Normalt ville det hedde seltik (e, i, y), men det, man hører, er udtalen keltik, hvad der derfor lyder mest rigtig i mine øre. Hvad er korrekt? Venlig hilsen Steen.
