Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 17341 til 17360 af 58387
-
Læseferie
ForumindlægHar lidt brokkeværk at komme ud med. Jeg går på en HTX-uddannelse, er 2. år - så hører under den nye reform. Eksamenstiden er over os, og presset stiger og stiger. Det jeg synes er mærkeligt, er mht. læseferien m.m. På det almene gymnasie ved jeg, at de for længst fik deres udtræk at vide, og v... -
Hjælp til "Slik" af Naja Marie Aidt, eksamen!
ForumindlægHej med jer! Der er ting i novellen, som jeg undrer mig over, b.la. hvorfor hedder novellen "Slik"? Hvorfor tiltaler kvinden i butikken manden i De-form og du-form til kvinden (som glemte slikket)? Desuden forstår jeg ikke slutningen - hvorfor ender den, som den gør? Og er der noget... -
Hjælp til valg af emne.. 8. klasse prøve/eksamen
ForumindlægHej (-: Jeg skal snart til min FØRSTE mundtlige prøve i dansk, og glæder mig rigtig meget til at få det prøvet (: Den er dog bygget op lidt anderledes end normalt, da vi SELV vælger emne. Vi skal dog vælge et emne inden for emnerne: MISBRUG ...... UHYGGE ...... KRIMINALITET ...... DIGTE/LYRIK ... -
Matematik B HHX - Eksamen August 2009
ForumindlægHey alle! Er der nogen som kunne være så fantastiske og smide eksamenssættet ind fra August 2009 - HHX Matematik B. (Gerne med besvarelser, da jeg fatter hat af matematik) Har generelt svært ved matematik, så det ville være stor hjælp.. Håber der er nogle som vil hjælpe! Knus, -
MAT A -Eksamen 6. dec 2013 HJÆLP
ForumindlægHalløj Jeg har lidt problemer med nogle opgave, som jeg håber nogen vil belyse... opgaverne findes på følgende link: http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.uvm.dk%2F~%2Fmedia%2FUVM%2FFiler%2FUdd%2FGym%2FPDF13%... -
Forsøg til Mundtlig Fysik Eksamen - 9. Klasse - FSA
ForumindlægHey allesammen. Jeg har været dum nok til at smide alle mine forsøgsark væk, så jeg har ikke nogle forsøg jeg lige kan hive frem. Er der nogen der har nogle gode ideer til nogle forsøg jeg kan lave. Der er mange emner som det kan ske vi trækker. Så jeg skal bruge mange :( Håber i ka... -
Læs min engelsk stil igennem? vudere, Ret?
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen der vil læse min engelsk stil igennem, og sige deres mening. I må meget gerne sige hvad jeg kunne skrive i stedet for. Vil være taknemlig over alt. 3. Chalk and cheese A. What makes who you are? What influences your personality? ______________________________... -
engelsk aflevering, men er ikke sikker på jeg har helt styr på det historiske? og om der er mange sproglige/grammatiske fejl
ForumindlægRepublic of Ireland vs the United Kingdom ”Essay” There are troubles between different countries all over the world – there has always been, and there will always be. Imerialism is a good example to show how some countries are being subjects by other countries. Some countries have a bad un... -
HJÆLP, trukket "minorities" i engelsk, hva ska jeg gøre
Forumindlægjeg går i 10 klasse og har lige trukket emnet minorities, jeg går lidt i panik da jeg ikke helt ved hvad jeg skal snakke om. kan i komme med nogole emne ideer? tak. -
Kan man hæve et c-fag til et b-fag hvis man har været til eksamen i c-faget?
ForumindlægKan man hæve et c-fag til et b-fag hvis man har været til eksamen i c-faget på første år? -
Ønskes: beroligende råd ang. den mundtlige eksamen i fransk.
ForumindlægNu er jeg fra naturens hånd sådan indrettet, at jeg har tendens til "en smule" nervøsitet ved eksamen. Jeg vil bare høre om der findes personer herinde, som har erfaring med (dvs. har overlevet) en fransk eksamen.Jeg skal op fredag, og føler lige pt. at hele mit ordforråd er forsvundet.... -
AT-eksamen i Dansk A og Biologi C
ForumindlægHej. Jeg er midt i forberedelsen til AT-eksamen om nogle dage. Men jeg er i vildrede. Min synopsis er ikke så god som den burde, men er det vigtigt at den er helt færdig? Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal inddrage nyt materiale eller ej, og hvis ja, hvor meget skal det så fylde i fremlæggel... -
mundtlig tysk eksamen, håber du kan hjælpe mig!
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig tysk eksamen her på fredag. Jeg har virkelig brug for noget hjælp! Som du nok, ved skal man trække et spørgsmål, efter præsentation af selvvalgt emne. Jeg vil meget gerne læse lidt op på de emner, jeg kan trække. Jeg kan trække: Der Zweite Weltkrieg - Anden verdens... -
HASTER RIGTIG MEGET! I'm desperat.. HJÆLP til mat eksamen på fredag :-(
ForumindlægHeeeej venner.. Jeg skal til mundtlig matematik eksamen her på fredag, det er på 10 klasses niveau.. Ville høre; har I nogle noter fra 10 klasse matematik? SÅ MÅ I MEGET gerne sende dem i en besked eller skrive privatbesked til mig og få min mail .. Ps: hvad SKAL man kunne til en 1... -
Krav til mundtlig eksamen A-niveau gamle ordning
ForumindlægJeg har i den sidste tid kigget lidt på nettet for at finde ud af hvad der egentlig forventes af eleven til mundtlig eksamen på A-niveau, hvad skal eleven som et minimum kunne? Hvad er vigtigt at huske på? Hvad skal der til for at elev kommer over 6-7 i karakter? Er der nogle gode råd om, h... -
Eksamen HHX C og B niv. i Mat.
Forumindlægså skal jeg op i mundtlig matematik i emneopgaver (statestik, lineære funktioner, andengradsfunktioner, eksponentielle funktioner, rentesregning, differentialregning, trigometri) og jeg står og mangler nogle afleveringer som jeg har smidt ud og hvis i har nogle fremlæggelser, afleveringer, eller ... -
HJÆLP SKAL TIL FYSIK EKSAMEN I MORGEN! TYCHO BRAHE? PARALLAKSEBEGREBET?
ForumindlægHey SP Jeg skal til fysik eksamen C i morgen. En af de spørgsmål jeg kan trække, omhandler Tycho Brahe og parallaksebegrebet, men jeg har svært ved at forstå hvad det går ud på. Jeg har tjekket alle mine fysikbøger igennem og kan ikke finde noget som helst om det og synes det er svært at finde h... -
Samfundsfags eksamen på c-niveau min censor er fra Ørestad gymmnasium
ForumindlægHej Jeg skal op til samfundsfags eksamen på c-niveau. efter nærmere undersøgelser har det vist sig at min censor er en kvinde ved navn Line Hylling Rasmussen fra Ørestad. jeg vil bare spørge om der er nogle der kender hende har haft hende som lære og ved hvordan hun er. -
hjælp det haster nogen der har det der analyse skema man skal arbejde ud fra eksamens opgaven man for
Forumindlæger der nogen der har analyse arket til religion eksamen, da jeg skal til eksamen og kan ikke finde det -
historier lærere
ForumindlægHej alle. Kender i en god historie lærer der kan hjælpe en under en 24-timers eksamen på stx som i kan anbefale?
