Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 17341 til 17360 af 29671
-
Norsk folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Retrospektiv
ForumindlægEr der nogen som kan forklare hvad retrospektiv betyder i forbindelse med analyse af et skuespil? Håber virkelig der er nogen son kan hjælpe! -
Anallyse og fortolkning
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af Marinna Roné's novelle "Damen" eller bare nogle gode råd på hvordan man gør? -
Folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Luca Signorelli
Forumindlægsidder her og er helt fortabt.skal lave en analyse og fortolkning af digtet Luca Signorelli af Emil Aarestrup og kan simpelthen ikke finde ud af det!!!! er der nogen der kan hjælpe? -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag? -
Eventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
HJÆLP!!
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af novellen "Sex" af Jan sonnergaard??? Synes ikke rigtig jeg kan bruge dem her inde... på forhånd tak.. -
Irregularities, stil
ForumindlægJeg skal skrive en analyse af novellen "Irregularities". Jeg skal bl.a. skrive, hvordan historien er bygget op, men hvad menes der med det? -
HJAELP DET HASTER!!
Forumindlæghej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres inat! Please :-D -
Hjaelp det haster!!!!!
Forumindlæghej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres iaften! Please :-D -
Tre dage i Prag - SSO
ForumindlægEr der nogen som skulle have en analyse og fortolkning liggende på Naja Marie Aidts "Tre dage i Prag" fra hendes novellesamling Vandmærket? -
To eventyr
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med analyser af eventyrene "Skønheden og uhyret" samt "Østen for solen og vesten for måne"? -
metode: diskursanalyse?
ForumindlægJeg ville høre om det var muligt at lave diskurs analyse af en video: hvor to personer snakker om et emne hvor de bla. har forskellige holdninger? -
Konkurrenceforholdene i detailledet
Forumindlægjeg skal besvare dette spørgsmål: Analyser konkurrenceforholdene i detailleddet på det danske legetøjsmarked. hvilke modeller skal jeg tage med? -
Manden der var et billede
ForumindlægJeg er ved at lave en analyse af manden der er et billede, og jeg er i tvivl om synsvinklen, og fortolkningen i den. Ville være meget glad hvis nogle kunne hjælpe :-) -
Galler der dræber sig selv og sin hustru! Hjælp
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at beskrive og analysere dette værk der hedder "Galler der dræber sig selv og sin hustru"? Skal op i old i overmorgen pls... -
Maries Reise
ForumindlægHej i søde mennesker! Jeg tænkte på om der var nogle af jer, som har lavet en analyse af ''Maries Reise''? Eller bare arbejdet med teksten? -
analysering af nøgletal.... hjæællpppp
Forumindlæghejsa. jeg sidder med en opgave hvor jeg skal analysere følgene nøgletal. nogle der kan hjælpe mig lidt.?? bla. hvorfor dækningsgrad og bruttoavanceprocenten er så ens.? -
Statsministerens nytårstale
ForumindlægNogen der har lavet en analyse af statsministerens nytårstale fra i år? Jeg har nemlig svært veed at opbygge den. Håber I kan hjælpe!! Det haster .
