Søgning på: fysik a stx. Resultater: 17361 til 17380 af 154719
-
Uddannelsen til Bankrådgiver
ForumindlægHey alle. Jeg vil meget gerne være Bankrådgiver i fremtiden. Jeg ved det kræver en HHX eller Stx - Men er der et snit MAN skal have, for at komme ind på uddannelsen? På forhånd tak! -
Tysk i gymnasiet...
ForumindlægEr det obligatorisk at vælge tysk på STX, eller kan man også tage fransk? Jeg har haft fransk siden 6.klasse og vil gerne fortsætte.... -
Hjælp til aspekt OSO!
ForumindlægJeg fatter ikke en meter af hvordan jeg skal skrive et aspekt til min OSO opgave om STX? Hjælp! På forhånd tak! :) -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Er der nogen der ved om eksamensspørgsmål i matemtik stx b må gå igen, eller bliver de lagt til side for hver gang det er trukket af en eleve? på forhånd tak -
Klage over eksamen
ForumindlægKan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende? -
bestårate og andet.
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde hvor stor en procentdel der har bestået STX og evt. en opgørelse over gennemsnitskarakterer for fag? -
Psykologi læsefag?
ForumindlægHej! Er der nogen, der ved om Psykolgi C på STX, er et "læsefag"? Altså et fag uden afleveringer. -
Timetal?
ForumindlægHalløj! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en oversigt over timetallene på de forskellige fag og niveauer i stx. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? -
Matematik på Gym
ForumindlægHej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :) -
DA mundtlig eksamen - perspektivering
ForumindlægEr det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen? -
Historie - DK & EF/EU/Globalisering
ForumindlægHar lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? .. -
Points og karaktergivning
ForumindlægHej .. Nogen der evt. kender et til listen over hvilken karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik STX B-niveua? -
2. årskarakter
ForumindlægHej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter? -
Karakterer
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller? -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvilket år de tager opgavesættet til terminsprøven i engelsk B stx? Er det fra sidste års opgaver 2012 juni? :) På forhånd tak. -
hvor mange gange må man søge optagelsesprøve?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange gange man kan søge optagelsesprøve for gymnasielle uddannelser (STX, HF, HTX) hvis lærerne erklærer en elev uegnet? DET HASTER!!! -
Terminsprøve?! :O
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX; og jeg er lidt i tvivl om, der er censor på denne prøve? Ved I evt. det? Tak på forhånd -
Terminsprøve Mat B
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i mat B på stx, er der nogle, som har nogle råd eller ting jeg skal huske?:-) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede? -
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har en facitliste til Matematik stx august 2013? Eller kender et sted/link, hvor man kan finde facit?
