Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17381 til 17400 af 48240
  • Erfaringer med SPRØK

    Forumindlæg
    Hej Jeg bliver student til sommer og er derfor godt i gang med overvejelserne omkring, hvad jeg skal viderehen. Jeg er stort set sikker på at tage et sabbatår i et halvt eller helt år i udlandet (sandsynligvis engelsktalende land). Herefter overvejer jeg at læse SPRØK, men jeg vil rigtig gerne hø...
  • Please hjælp jeg forstår det simpelthen ikke (procentregning)

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet opgaven.. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kommer frem 239 kcal/døgn og 358 kcal/døgn. Håber virkelig en kan hjælpe. På forhånd tak
  • Samfundsfag B

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt bruge en hjælpende hånd/ideer til når jeg skal læse til eksamen. Jeg ved ikke hvad/hvordan jeg skal gøre det. Nogle der vil/kan hjælpe mig?
  • skriftlig dansk!

    Forumindlæg
    Hej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt?
  • Karakterer i teknik A på HTX

    Forumindlæg
    Hej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil
  • aflevering

    Forumindlæg
    hei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak..
  • Kan man komme op i disse ting?

    Forumindlæg
    Hej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i?
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point?
  • Analyse til en læreplads.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-)
  • scientology :/

    Forumindlæg
    hey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda
  • Noget om termins eks. Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g???
  • Hurtigt! TAK!

    Forumindlæg
    I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009?
  • Kloning og metode

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge?
  • Bestået eller ej?

    Forumindlæg
    Hvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)?
  • Hjææælp til analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Hej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
  • cellemembran

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-)
  • D'Hondts og Største brøks metode

    Forumindlæg
    Hej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen?
  • Glæden ved strandkanter

    Forumindlæg
    Til min eksamen har jeg valgt glæden ved strandkanter. Når jeg skal til at analysere budskabet, hvor kan jeg da gøre det? Hvad kunne budskabet være?
  • Odysseen eller iliaden?

    Forumindlæg
    Er odysseen det samme som iliaden? Homers oddyssé eller Homers iliade? jeg forstår det ikk og skal til eksamen i det..

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010