Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17401 til 17420 af 36230
-
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej!Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man siger "stodder" på spansk - og om man kan sige "senor" foran?Mvh.Janza -
Eksamenssæt 2004
ForumindlægNogen der ligger inde med eksamenssæt fra SPANSK studentereksamen 2004, eller ved hvor det kan hentes???Vil UTROLIG GERNE have fat i det! -
Hjælp Eksamen
ForumindlægHej jeg skal til spansk eksamen imorgen og jeg har skrevet det jeg vil sige, nogle der vil kigge den igennem og rette den? Tak på forhånd -
HJÆLP SKAL TIL EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægJeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen, og kunne godt bruge en til at læse mit oplæg igennem. Er der en der ville have lyst til at hjælpe mig? -
Pedir ayuda! :)
ForumindlægHej SP.. Jeg har lige skrevet et meget kort spansk resumé af en film, jeg vil dog høre om nogen kunne læse den igennem for mig. God Weekend. -
noter til los santos inocentes
Forumindlæghej.. er der en eller andet som måtte sidde tilbage med notater den den spanske bog los santos inocentes... MEGET VIGTIGT...På forhånd tak!!! -
Spanskstil 200 ord rettelse
ForumindlægEr der nogen der har lyst til at kigge min spanske stil igennem? Kunne godt tænke mig nogle rettelser i.f.t. verbernes bøjning og ordstilling. Tusind tak -
udsagnsord med hensynsled
ForumindlægHej :-) Jeg skal give et genfortælling af en tekst på spansk. Jeg har sikkert mange fejl, så er der en der vil hjælpe mig med dem? Venlig hilsen Natasja . -
Perspektivering
ForumindlægHvis man skulle perspektiver Tankerne bag den spanske borgerkrig til i dag med Madrid (centralmagten) mod Barcelona/Catalonien (frihedskæmperne): hvordan kunne man så gøre det? -
La Comunicación
ForumindlægHej. Nogle der har lavet eksamenssættet "la comunicación" i spansk? Kunne nemlig godt bruge noget inspiration, da jeg er helt på bar bund :-) -
Mi presentación
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en spansk aflevering:) Jeg har vedhæftet min fil vil i ike være søde at rette den???? -
hvordan siger man "Det er en stor by"
Forumindlæghej kan nogle hjælpe mig med hvoradn man siger '' det er en stor by'' på spansk -
Rettelse af korte sætninger
ForumindlægHejsa. Er der nogle, der vil hjælpe mig med at få rettet nogle sætninger på spansk? Det er 4 korte sætninger. -
Spanskopgave
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig om "Hay" kan bøjes på spansk??\n\nTusind tak på forhon -
Hjælp til SSO
ForumindlægHej min fag kombination er ENG-BK om den spansk borgerkrig. Mangler en problem formulering og ideer til hvad jeg kan skrive om -
Eksamen på tirsdag - hvordan forbereder I jer?
ForumindlægHejsa, Jeg tænkte på, om nogle har et godt råd eller to til at forberede sig til skriftlig spansk eksamen. Hvad gør I? -
Hvad betyder figaro?
ForumindlægHvad betyder figaro. Jeg tror det er spansk eller italiensk, men jeg ved det ikke. Nogle der kan hjælpe? -
Luksus
ForumindlægVil bare lige dele med jer at jeg fik 12 i mundtlig Spansk A. Skulle bare lige ud med min glæde....jeje Chao! -
førnutid
ForumindlægHej!Hvornår bruger man "estar" og hvornår bruger man "haber" til at lave førnutid på spansk?På forhånd tak! -
Skift af 2. fremmedsprog
ForumindlægHej, jeg går i 1.g nu og har Fransk A. Vil virkelig gerne skifte over til spansk A og vil egentlig bare høre om nogle vidste om det var muligt? Eller?
