Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17401 til 17420 af 321608
  • postmoderne

    Forumindlæg
    sidder der nogen der ved hvordan jeg kan Redegør kort for Kenneth Gergens og Anthony Giddens' syn på det senmoderne menneske og identitetsdannelsen.? .
  • Hvorfor husker vi ikke altid så godt?

    Forumindlæg
    Hvorfor husker vi mennesker ikke altid så godt, som man skulle tro. Hvilke faktorer kan der være på spil?
  • Det danske lønniveau og produktivitet

    Forumindlæg
    Hej alle jer dejlige mennesker, jeg har fundet der her link med statistik over arbejdsproduktiviteten. Hvordan ville i beskrive arbejdsproduktiviteten her? Håber i kan hjælpe mig lidt på vej i hvert fald.
  • HASTER...

    Forumindlæg
    HEJ allesammen er der nogen sød mennesker her ind der lige kan rette min opgave. pleaseeeeeeeeee skal aflever imorgen, er ikke særlig god til english. på hånd tak
  • Kortfilm eksamen! HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej mennesker! :-D Nogler der ved hvad genren er i "life is a bitch?" Jeg kan ikke finde det nogle steder! :(
  • Haster!!!!

    Forumindlæg
    Heej mennesker :) Hvordan kan man finde ud af hvad ens genotype er?? min blodtype er 0 Rh negative. på forhånd taak for hjælpen :)
  • Budskabet i denne artikel?

    Forumindlæg
    http://www.religion.dk/artikel/426893:Fra-bloggen--Anders-Breivik-er-et-rationelt-menneske# Hej er der er nogen der kan hjælpe mig med at finde budskabet i artiklen? Tak.
  • Raaap hjælp

    Forumindlæg
    nogle der kan forklare hvad rap gør ved os mennesker?? Og hvordan Jesper Dahl (Jokeren) skriver sine rap osv... please det haster
  • Haster stamfunktion

    Forumindlæg
    Hej mennesker. hvordan finder man stamfunktion gennem et punkt. .? jeg håber at I kan hjælpe mig. tak på forhånd
  • HJÆÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hey folkens Nogen der kan hjælpe mig med at svare på dette spørgsmål : Hvordan er mennesker forskellige - såvel fysisk som adfærdsmæssigt ???
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej alle jer skønne mennesker. Er der nogle der har en essay fra FS10 2010 engelsk til at ligge, som kan sende det til mig? eller evt. bare emnet :)
  • Hjælp til ligning!

    Forumindlæg
    Nogle mennesker, der kan/gider løse: brøk = / 4x+5 / 2 = 7x og 5x+4 / 7x-4 = 1 tak på forhånd!
  • Rette en stil?

    Forumindlæg
    Hej. Er der en af jer kloge mennesker derude, der kan rette og bedømme min stil på ca. 1 side(går i 1.g)? (:
  • Hjjæælp kemi

    Forumindlæg
    Heeej super søde mennesker :D Jeg sidder og overvejer hvordan jeg kan se på et stof om det er optisk aktivt....???
  • Hjælp til tysk stil...

    Forumindlæg
    Hej smukke og skønne mennesker.. Jeg skal skrive en stil om et lykkelig liv eller en drøm, hvordan skulle jeg starte, og kan i hjælpe? Du er en skatti hvis du hjælper!:-)
  • Walking the dog

    Forumindlæg
    Hej mennesker :) er igang med en analyse af "The walking dog" og har brug for hjælp til bl.a. opbygningen. Er der en der har skrevet en analyse om den og som kan sende den kun til inspiration? Det ville være til en stor hjælp, tak!!
  • hastighedsreaktion

    Forumindlæg
    Godaften kloge mennesker. Jeg har simplethen glemt hvordan man regner hastighedskonstanten ud? Er der nogen der kan huske hvordan formellen ser ud? Tak på forhånd :D
  • Sociologi - tryghed

    Forumindlæg
    Hej - jeg leder efter en sociologisk teori (eller andet), der kan forklarer hvorfor mennesket søger tryghed. Er der nogle der har ideer til det?
  • Find fejlen

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker der er en fejl i denne opgave kan ikke finde den vil i hjælpe migh taak på forhånd :)
  • søen - et økosystem

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan forklare søen som økosystem. Hvad er det der kendetegner det? Og menneskets indflydelse på vandmiljøet. Jeg håber rigtig meget nogle vil hjælpe.