Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17401 til 17420 af 321608
-
postmoderne
Forumindlægsidder der nogen der ved hvordan jeg kan Redegør kort for Kenneth Gergens og Anthony Giddens' syn på det senmoderne menneske og identitetsdannelsen.? . -
Hvorfor husker vi ikke altid så godt?
ForumindlægHvorfor husker vi mennesker ikke altid så godt, som man skulle tro. Hvilke faktorer kan der være på spil? -
Det danske lønniveau og produktivitet
ForumindlægHej alle jer dejlige mennesker, jeg har fundet der her link med statistik over arbejdsproduktiviteten. Hvordan ville i beskrive arbejdsproduktiviteten her? Håber i kan hjælpe mig lidt på vej i hvert fald. -
HASTER...
ForumindlægHEJ allesammen er der nogen sød mennesker her ind der lige kan rette min opgave. pleaseeeeeeeeee skal aflever imorgen, er ikke særlig god til english. på hånd tak -
Kortfilm eksamen! HJÆLP
ForumindlægHej mennesker! :-D Nogler der ved hvad genren er i "life is a bitch?" Jeg kan ikke finde det nogle steder! :( -
Haster!!!!
ForumindlægHeej mennesker :) Hvordan kan man finde ud af hvad ens genotype er?? min blodtype er 0 Rh negative. på forhånd taak for hjælpen :) -
Budskabet i denne artikel?
Forumindlæghttp://www.religion.dk/artikel/426893:Fra-bloggen--Anders-Breivik-er-et-rationelt-menneske# Hej er der er nogen der kan hjælpe mig med at finde budskabet i artiklen? Tak. -
Raaap hjælp
Forumindlægnogle der kan forklare hvad rap gør ved os mennesker?? Og hvordan Jesper Dahl (Jokeren) skriver sine rap osv... please det haster -
Haster stamfunktion
ForumindlægHej mennesker. hvordan finder man stamfunktion gennem et punkt. .? jeg håber at I kan hjælpe mig. tak på forhånd -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHey folkens Nogen der kan hjælpe mig med at svare på dette spørgsmål : Hvordan er mennesker forskellige - såvel fysisk som adfærdsmæssigt ??? -
HJÆLP!!
ForumindlægHej alle jer skønne mennesker. Er der nogle der har en essay fra FS10 2010 engelsk til at ligge, som kan sende det til mig? eller evt. bare emnet :) -
Hjælp til ligning!
ForumindlægNogle mennesker, der kan/gider løse: brøk = / 4x+5 / 2 = 7x og 5x+4 / 7x-4 = 1 tak på forhånd! -
Rette en stil?
ForumindlægHej. Er der en af jer kloge mennesker derude, der kan rette og bedømme min stil på ca. 1 side(går i 1.g)? (: -
Hjjæælp kemi
ForumindlægHeeej super søde mennesker :D Jeg sidder og overvejer hvordan jeg kan se på et stof om det er optisk aktivt....??? -
Hjælp til tysk stil...
ForumindlægHej smukke og skønne mennesker.. Jeg skal skrive en stil om et lykkelig liv eller en drøm, hvordan skulle jeg starte, og kan i hjælpe? Du er en skatti hvis du hjælper!:-) -
Walking the dog
ForumindlægHej mennesker :) er igang med en analyse af "The walking dog" og har brug for hjælp til bl.a. opbygningen. Er der en der har skrevet en analyse om den og som kan sende den kun til inspiration? Det ville være til en stor hjælp, tak!! -
hastighedsreaktion
ForumindlægGodaften kloge mennesker. Jeg har simplethen glemt hvordan man regner hastighedskonstanten ud? Er der nogen der kan huske hvordan formellen ser ud? Tak på forhånd :D -
Sociologi - tryghed
ForumindlægHej - jeg leder efter en sociologisk teori (eller andet), der kan forklarer hvorfor mennesket søger tryghed. Er der nogle der har ideer til det? -
Find fejlen
ForumindlægHej søde mennesker der er en fejl i denne opgave kan ikke finde den vil i hjælpe migh taak på forhånd :) -
søen - et økosystem
ForumindlægEr der nogle som kan forklare søen som økosystem. Hvad er det der kendetegner det? Og menneskets indflydelse på vandmiljøet. Jeg håber rigtig meget nogle vil hjælpe.
