Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17441 til 17460 af 25907
  • Har i et forslag

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op i engelsk mundligt. Men har det problem at jeg ikke ved hvad jeg skal snakke om. mit over emne er Be a young. har i et forslag til mig, om hvad jeg kan tale om. Hilsen mig :D
  • what its like being a teenager in Denmark

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive en til i engelsk. Overskriften på opgaven er what its like being a teenager in Denmark. og jeg skriver og en normal dag i mit liv. og jeg kunne godt bruge lidt hjælpe til en fangende overskrift
  • Racisme

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at skrive om apartheid til min engelsk afgangsprøve men problemet er at jeg ikke ved hvorfor jeg ville skrive om det? Kan i give mig gode ideer til hvad jeg skal svare?
  • HJÆLPP APARTHEID

    Forumindlæg
    hejj.. er der nogle der evt har en opgave liggende om apartheid på engelsk? også gerne dansk.. skal skrive en disspostion og kan virkelig ikk komme i gang der jeg ikke ved hvad jeg skal skrive som punkter..vplease hjællpppp
  • Hjemmesider om Grækenland?

    Forumindlæg
    Hej SP'ere Jeg er i gang med at skrive en historieopgave om Kvinden og hendes rolle i det antikke Grækenland, men jeg kan SLET ikke finde så meget om det. Nogen der har nogle hjemmesider? - Det ville være en stor hjælp. Det må selvfølgelig også gerne være på engelsk På forhånd tak :-)
  • Jeden Tag ein Brief aus Windworth - resume

    Forumindlæg
    Er der nogen, som evt. ligger inde med et resume af den tyske tekst Jeden Tag ein Brief aus Windworth? Det gør ingen forskel for mig, om det er på dansk, engelsk eller tysk, jeg har blot brug for at forstå teksten:)
  • Do-omskrivning

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere engelsk grammatik om do-omskrivninger .. og efter at have læst en masse forklaringer her på siden, forstår jeg det stadig ikke :s .. Er der nogen der tør begive sig ud i at prøve at forklare mig det? På forhånd tak!
  • justice and ethics

    Forumindlæg
    Hej, jeg trak justice and ethics i engelsk. Jeg har svært ved at finde en god tekst indenfor emnet, derfor ville jeg lige prøve at spørge her inde! Tusind tak på forhånd. Med venlig hilsen Edin! :)
  • Hjælp til oversættelse!

    Forumindlæg
    Hej folkens! :-) Det er ikke en så lang sætning der skal oversættes fra dansk til engelsk, men alligevel ville jeg da gerne have den rettet korrekt. Hvis I kan hjælpe mig med det? Det lyder således: Alligevel ønskede hun sommetider at bytte mor med sin bedste veninde. bare et par måneder. Tak på ...
  • Det haster.....!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) Jeg ville godt vide hvordan jeg kan være god til Dansk, Matematik og Engelsk for er dårlig til det for hele tiden 02. Jeg kæmper virkelig for det men kan ikke.. Så ville godt lige høre hvordan jeg kan blive bedre til fagene. Ville være mega glad for hvis der nogen der gad og...
  • Facit til grammatikøvelser?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er HF engelsk selvstuderende og ville bare spørge om, der er nogle, der sidder inde med facit til de grammatikøvelser i bogen "GET IT RIGHT", som er skrevet af Poul Tornøe. Det vil være en stor hjælp for mig, så kan jeg nemlig se, om jeg har forstået tingene korre...
  • International Communication ApS?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har søgt lidt på nettet og faldt over følgende hjemmeside: link: http://www.internationalcommunication.dk/kurser/engelsk.html De udbyder engelsk på forskellige niveauer! Er der nogle her, som går til deres kurser el. ved noget om dem?Hvordan er det?
  • VENNER!

    Forumindlæg
    Hej ..derude pepz.. Jeg skal i samarbejde med min studieretningsprojekt/opgave analysere en tale, en engelsk tale . Er der nogle derude, som sidder inde med en analyse-model man kan følge når det er en tale? retorik osv.. Det haster. Tak på forhånd
  • Hjæælp :(

    Forumindlæg
    Hey alle! Nogen der er god til engelsk? - og måske har lyst til at rette en stil? Den er ikke særlig lang.. Skal snart aflevere den - men vil gerne få den rettet af nogen inden aflevering :-) Håber virkelig nogen vil rette den! Hilsen Wisshnem
  • Authorization letter

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med en authorization letter. Der er fejlagtige oplysninger i min vielsesattest og det skal jeg få lavet om. Jeg skal derfor skrive en authorization letter til dem der skal rette vielsesbrevet.. Nogen der kan fortælle hvordan jeg skal formulere det? Gerne på eng...
  • problem formulering Mat-Eng AT sandhed

    Forumindlæg
    Har i nogle bud på hvordan min problemformulring kunne se ud. Jeg arbejder med et matematisk bevis(pythagoas) og en engelsk tekst(the black cat). vores overemne er sandhed og handler om hvordan man kan bevis eller antage at noget er sandt. på forhånd tak.
  • Antal af eksamener

    Forumindlæg
    Hej jeg begyndte i gymnasiet i 2011, jeg vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal til. + jeg var oppe i Mediefag sidste år og skal op i Engelsk skriftlig i år, kan jeg komme op i flere eksamener i år (2.g)
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej med jer! Hvis man skriver i Samfundsfag B og Engelsk A om homoseksuelle, hvilke metoder kan man så bruge mht. samfundsfag? Og kan jeg bruge en bestemt teori eller model ? Emnet er Homoseksuelles Stilling i USA.
  • Engelskfilm -losing a parent

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge en engelsk film, til min mundtlige prøve. Den skal handle om at man bliver svigtet af en af ens forældre og skal vise om det har gjort nogle påvirker på barnet opvækst. Håber nogle har nogle gode foreslag :-)
  • Præpositioner

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har et kæmpe problem med de engelske præpositioner. Når jeg skal skrive en stil, kommer jeg tit i tviv om, hvad for et præposition, jeg skal bruge. Er der nogle af jer, som har nogle gode overordnet råd til, hvad man skal være særlig opmærksom på? Evt. nogle gyldne regler? På ...