Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17441 til 17460 af 42938
-
snorke problem
ForumindlægHei Sp'er! (Måske et mærkeligt spg.) Jeg har altid undret mig over hvorfor man snorker, og hvordan undgår ma at anorke?? :D // Julenissen Aishuu! -
fordøjelseskanalen ?
Forumindlæghej alle sammen er der evt nogen som kan forklar mig hvad forslellen er på fordøjels-systemet og fordøjelseskanalen ? har en opgave hvori der står:: redegør kort for hvordan fordøjelseskanalen er opbygget -
Hjælp til problemformulering! (Bilisme) - Haster!
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive i fagene Historie og Fysik. Mit emne er Bilisme og jeg har lavet en midlertidig problemformulering, men jeg vil meget gerne have respons og kritik på den, da mine vejledere ikke rigtig reagerer. Den ser således ud: Bilisme Problemformulering: Hvilken betydning har t... -
Bilag i AT-synopsen
ForumindlægHej! Er der nogen der kan svare mig på om artikler, statestikker osv. som man har brugt i sin AT-synopsis skal vedlægges som bilag eller om det er nok at der bare står i litteraturlisten hvor man har fundet materialer henne. På forhånd tak! -
Om hjertet
Forumindlæghvor meget blod pumper hjertet ud i koppen? -
engelsk årsprøve
ForumindlægHej, skal til engelsk årsprøve i morgen, og ville bare vide hvad jeg skal gøre for at få 10? -
Jeg tror jeg kender dig - disposition
ForumindlægHej :) Jeg skal op i folkeskolens afgangsprøve i novellen "jeg tror jeg kender dig", men kan ikke komme i gang med dispositionen... noget hjælp til noget analyse, så som metaforer, besjælinger, sproget, skrivemåden osv. ville hjælpe mig rigtig meget! hvis i selv har nogle novelle disp... -
Hurtig hjælp ..
ForumindlægHej alle sammen.. nogle der kan fortælle hvad hvad det vil sige hvis noget skal føres igennem den "orle-anale" vej ?? Evt noget med nogle nemme ord da jeg skal forklare det til nogle elever. og hvad står immunrespons IgA for ? IgA = ? -
Vædderen af kim fupz aakeson?
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med Vædderen af kim fupz aakeson? -
metode
ForumindlægKan man bruge den hermenutiske metode indenfor faget religion? Og hvorledes? -
Hvad er det der ændre smagen i rugbrød når du tygger på det?
ForumindlægJeg sidder med en biologirapport og kan overhovedt ikke svaret på lige det spørgsmål nogen steder:( -
Kildetype
ForumindlægHej studi, Er en tale som denne: http://teachingamericanhistory.org/library/document/a-declaration-of-independence/ af Malcolm X en førstehåndskilde eller en andenhåndskilde? Hvad er taler normalt? Er de førstehåndskilder eller andenhåndskilder? -
Kombinatorik
ForumindlægHvornår er det en fordel at bruge tælletre og hvonår er det en fordel at bruge matrix? -
Historie og Dansk - Talepapir
ForumindlægJeg har skrevet om "Den danske arbejderbevægelses oprør mod samfundet" i fagene Dansk og Historie, og tænkte om nogle evt. ville læse mit talepapir igennem? Syntes selv det indeholder gode ting og derfor kunne den være inspirerende for dem der skriver i netop de to fag. - På forhånd... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej jeg skal om et par dage op til en skriftlig optagelsesprøve til gymnasium og har et par spørgsmål om dette. jeg skal op i dansk, matematik og engelsk er der nogen som ved hvad nogen af spørgsmålene handler om? Er det en svær prøve? Kan prøvens sværhedsgrad afhænge af gymnasiet? -
HVAD ER MADKEMI???
Forumindlæg1. Hvordan ville i forklare, hvad madkemi er? 2. Og hvad en humanbiologisk synsvinkel på madkemi er? Jeg håber, at I kan hjælpe! :-) Venligst, Mette :-) -
Prinsessen med de tolv par guldsko
ForumindlægEr der nogen, der ved om prinsessen med de tolv par guldsko er kunsteventyr eller folkeeventyr? og hvorfor -
Dansk synopse
Forumindlægskal man skrive de kilder, man har brugt som også bliver brugt i undervisningen, ind på sin dansk synopse? -
Hvor stor en forskel er der på forskellige gymnasiale uddannelser i forhold til fælles eller lignende fag?
ForumindlægEr der stor forskel på de forskellige gymnasiale uddanelser i forhold til opgaver? Selvfølgelig ud fra de fag de har tilfælles. -
disposition
Forumindlæghej, jeg har trukket billedkunst fra det 20. århundrede til eksamenen. jeg har valgt ægtepar af Jørgen Geisted så jeg vil hører om der var nogen der vil kunne hjælpe mig med en disposition f.eks. en skabelon. på forhånd tak!
