Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17441 til 17460 af 77388
-
A piece of cake 3
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde piece of cake 3 til 9. klasse, på nettet send gerne et link -
Færdighedsregning
ForumindlægEr der nogle som har haft 9.-10 klasses færdighedsregning & perspektivtegning fra Kim Krogh evt. fra www.OPGAVEFORLAGET.dk -
Tysk - Engelsk 9;9;9; Må man medbringe notater??
ForumindlægNogen der ved, om man må tage notater med ind i forberedelses lokalet, i mundtlig tysk samt i mundtlig engelsk, til 9. klasses afgangsprøve???:D -
Søger engelskbog.
ForumindlægGodmorgen-----------Hvad hedder den engelskbog som bruges i 9. klasserne og som indeholder emnerne: Love, ireland, School, osv. Kelw -
samfundsfag
ForumindlægHej jeg skal op til samfundsfagseksam i 9 klasse sanrt og jeg vil gerne snakke om velfærd er der nogen hjælper mig om min emne?? -
Tre-fasegenerator
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der kan forklare, hvordan en tre-fasegenerator fungerer? - Det må meget gerne være sådan, at 9. klasses elever kan forstå det :) -
Terminsprøver
ForumindlægHej allesammen! Nogen som går i 9 klasse og som allerede har haft terminsprøve? Hvis ja vil jeg gerne lige spørge om noget!???? -
god side
Forumindlæghey jeg skal op til mundtlig matematik i 9 klasse på tirsdag, er der nogle af jer der kender nogle rigtige gode link hvor man kan få hjælp? -
Er det hårdt at gå på HHX i forhold til 9.klasse?
ForumindlægHej alle, er der nogen herinde der går på HHX, og kan fortælle mig om hvor hådt er det at gå på HHX i forhold til almindelig 9. klasse på en privat skole? -
Nogle der vil skrive sammen med mig på engelsk? - Vil gerne lære det bedre
ForumindlægHej :) Jeg går i 9. klasse, men er rimelig dårlig til engelsk.. Så det kunne være lækkert, hvis der er nogen, der vil skrive med mig på engelsk! :) -
Ordbogen.com til fsa
ForumindlægHej Nogen der ved om man må bruge ordbogen.com til FSA 9. Klasse, under skriftlig fremstilling i dansk? -
Skriftlig dansk
ForumindlægHey alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriflig, som alle andre 9. klasser. Jeg valgte reportagen, hvor man skulle skrive om et job. Hvad valgte I? -
Længde på kortfilm til afgangsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvor lang tid en kortfilm maks må være til 9. klasses afgangsprøve? Tak på forhånd! -
Baser
ForumindlægHejsa, har I nogle gode ideer, til hvilke forsøg en 9. klasser kan lave, hvis hun kom op i baser til prøven? :) -
Gymnasie efter erhvervsuddannelse?
ForumindlægHvis man efter 9 klassen valgte at tage en erhvervsudannelse, kan man så starte på hhx efter, hvis man er 19 år til den tid? Eller skal man tage en VUC? -
Flygtningelejr
ForumindlægJeg har en dansk stil om flygtningelejre og enkernes land. Den kan findes på opgavebasen, 9. klasse og så flygtningelejr. Kan jeg få noget hjælp?!?! -
Hvor mange ord?
ForumindlægHejsa! Hvor mange ord vil i mene at der skal være i en stil, man skriver i 9. klasse. Jeg har nu skrevet ca, 960 ord. Er det nok? (Det er et brev, jeg skriver) -
Færdig med FSA.
ForumindlægHej alle sammen der er færdig med 9. klasse. Ville bare lige lave en hyggelig samtale og høre hvordan det er gået og om hvad i skal til næste år :-D Rikke -
FSA Oplæg
ForumindlægHej Jeg tænkte på om der ikke er en som kan sende et link til/ sende billeder af FSA Problemløsning 9. klasse 2013 -
Litt. ovesigt??
ForumindlægEr der nogen som ved eller har en litt. historisk oversigt, som har de vigtigste perioder og hvad der kendetegner dem.. Skal nemlig op til dansk imorgen 9. klasse, så vil have det hele klar :)
