Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 17501 til 17520 af 40685
  • TYSK B - HVORDAN?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er i den "heldige" situation at jeg skal op i tysk b fortsættersprog (stx) - men jeg har ingen ide om, HVAD man skal med den her tekst man har trukket og hvordan det foregår .. Er der ikke nogen der kan hjælpe? Har trukket i dag kl 8 og skal så op i morgen
  • tutor søges

    Forumindlæg
    jeg mangler en tutor til matematik på A, stx, et par gange om ugen frem til januar, og helst ikke virtuelt men hjemmeundervisning mod betaling enten i århus eller vejle.. send gerne en privat besked, hvis du er interesseret :)
  • Ansøgning gymasium

    Forumindlæg
    Hej Kan man ændre sin ansøgning selvom man har sendt den, altså på den måde at det er samme gymnasium, men istedet for hf er det stx, og kan man også ændres på de forskellige pladser mellem 1 til 3,hvor 1 er den man allerhelst vil.
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej er der en, der kan hjæloe mig med at forstå denne opgave og hvad man skal gøre. Jeg forstår, at man skal bruge formel 121 i stx-mat b kompendiet, men forstår ikke hvad jeg skal indsætte Mange tusind tak for jeres hjælp på forhånd
  • Bestemt integral og bestemmelse af areal! HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har fået stillet en opgave i matematik (på B-niveau stx): Gør rede for hvorledes det bestemte integral kan anvendes i forbindelse med areal-bestemmelse. Jeg håber virkelig, at der er en klog og venlig sjæl, der vil hjælpe mig. :-)
  • Gamle eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer, som har adgang til prøvebanken og som kan sende mig opgavesættet fra Mat A STX 26 Maj 2021 og 13 August 2021? Jeg vil vildt gerne have dem, så jeg kan øve mig på opgaver i skriftlig mat A.
  • Starte forfra

    Forumindlæg
    Jeg går på stx og har fundet ud af jeg vil meget hellere gå på hhx, og jeg er villig til at starte året forfra, men jeg vil bare vide om de dømmer mig ud fra min gennemsnit på folkeskolen eller gym.
  • Oprykning

    Forumindlæg
    Hej Hjælp hjælp Går stx buisness 2 årig ved at afslutte 1 år ....hvilke karakter skal jeg se på i forbindelse med oprykning og gennemsnittet 2 har mistet overblikket og super nervøs håber I kan hjælpe
  • Matematik hvilket niveau?

    Forumindlæg
    Hey jeg skal på stx efter sommerferien og jeg er mega i tvivl om hvilket niveau jeg skal have matematik på om det skal være B eller A. Det gode ved at have det på A er jo at man har mange flere muligheder for uddannelse men det er vel også sværere eller hvad?
  • studieretning

    Forumindlæg
    Næste år skal jeg starte på gym, og vil lige vide hvordan det er at gå på stx. Lige nu står jeg imellem hvad der er bedst at vælge som studieretning: Naturvidenskabelig eller Samfundsvidenskabelig, og vil lige spørger hvad forskellen og fremtidigt kan med disse to hovedretning?
  • Udveksling i 1g?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal på efterskole i 10.klasse og tænker at jeg tager en STX efterfølgende. Ved i om det er muligt at man i 1g f.eks tager til USA, og så efterfølgende starter i 2g hjemme i Danmark?
  • Totalt forvirrende….

    Forumindlæg
    Hey jeg går i 10 klasse og har søgt ind på stx her til efter sommerferien. Men jeg forstår ikke helt kender to som allerede har fået svar fra henholdsvis hhx og htx hvordan kan det være at det går så hurtigt?
  • Eksamensfilm i mediefag - Gode idéer?

    Forumindlæg
    Hej, Vi skal i gang med at lave eksamensfilm i Mediefag C (STX). Er der nogen der har nogen gode idéer til hvad man kunne lave en film om, eller evt. selv have erfaringer med hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer så godt? Det kunne være en stor hjælp! I er også meget velkomne til at link...
  • Årskarakter og eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Hej SP, Hvis jeg fx. i mdt. samf får 10 i årskarakter, men 12 som eksamenskarakter, kommer begge karakterer så til at gælde på mit bevis, eller er det kun eksamenkarakteren? - Det skal lige siges, at jeg går på stx.
  • Pensum

    Forumindlæg
    Hej. Jeg overvejer at skifte gymnasium mellem 1.g og 2.g. Selvfølgelig samme type gymnasium (STX), men bare på en anden skole. Jeg vil derfor spørger om gymnasiumerne følger samme pensum? Jeg vil nødigt komme bagud.
  • Har brug for et svar please!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til STX gymnasium her efter sommer men jeg har gjort noget rigtig dumt, jeg har snydt i skrifligt dansk og jeg er i tivl om jeg kan stadig komme ind i gymnasium ??
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til STX gymnasium her efter sommer men jeg har gjort noget rigtig dumt, jeg har snydt i skrifligt dansk og jeg er i tivl om jeg kan stadig komme ind i gymnasium ??
  • Årsprøve dansk skriftlig 2014

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Som overskriften indikerer, skal jeg i morgen til årsprøve i skriftlig dansk. (STX) Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogen, som har eksamenssættet for maj 2014, eller fortælle hvad kronikken hed. Håber der er en hjælpende hånd. På forhånd mange tak
  • HJÆLP TIL VURDERING AF STIL

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der var en der ville hjælpe mig med, at vurdere en dansk opgave? Opgaveformulering samt. opgaven vil blive vedhæftet i et dokument. Det drejer sig om en 2 års studerende stx'er. Håber der er en venlig sjæl derude.
  • Studér i udlandet

    Forumindlæg
    Hey. Jeg starter i 1g her efter efterskole, og vil høre om der er nogle der ved om det er en mulighed at tage 2g i udlandet, og så derefter komme tilbage og færdigøre 3g herhjemme på et alment gymnasie (STX)? Håber nogle kan hjælpe ??