Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17521 til 17540 af 26355
  • Newton

    Forumindlæg
    Mangler en tekst på dansk eller engelsk om Newton. Teksten skal indeholde hvorledes Newton har påvirket nutidens videnskab - hvad har vi i dag udviklet/lavet/opkaldt efter ham på bagrund af newton teorier... ... i dags viden
  • Poverty

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en terminsprøve som hedder engelsk B tirsdag d. 9 dec. 2008 er der nogle der har lavet den før? har virkelig brug for hjælp !!! er gået helt i stå med at skrive.. og skal være færdig fredag kl 8.15
  • Oversættelse og forklaring af kemisk proces

    Forumindlæg
    Det omhandler den kemiske process, som på engelsk kaldes: 'Electroplating'. Jeg er usikker, men formoder at den danske oversættelse er galvanisering. Ville nogen gøre mig den tjeneste at forklare mig udtrykket, hvis I kender til det?
  • Eksamen?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til engelsk mundtlig eksamen her på tirsdag, og min fremlæggelse varer 4 min. Ved I, om det trækker ned i karakter at tale i 4 min., for skal jo rigtig snakke i 5 min.? :-)
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Til januar måned har jeg Terminsprøver, og jeg vil gerne vide om det er FSA maj eller FSA december man får? jeg skal op i dansk, matematik og engelsk. kan nogen evt. komme med råd til at forberede sig? på forhånd tak
  • Vurdering af SRP

    Forumindlæg
    Jeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:)
  • HJÆLP SØGES :-)

    Forumindlæg
    Nogle der kan give inspiration til et engelsk essay om Tony Blair's tale "on terror" 2005. Kunne være super, da jeg ikke kan komme i gang.. Håber nogle er søde og hjælpe <3
  • hjælp fsa

    Forumindlæg
    heeij. skal have fsa prøve i engelsk på tirsdag, og på torsdag skal jeg have skriftligt fsa dansk. er der nogen der nogle gode råd til hvad jeg skal øve mig på. er der noget spcielt jeg skal huske, når vi har prøven. please svar hurtigt.
  • A speech about The American Dream help me

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive e tale om the american drem men ved ikk hvordan jeg ska begynde..... starte med at sige hvad ..... håber nogen kan hjælpe mig med en start sætning på engelsk hilsen
  • Spanskundervisning

    Forumindlæg
    Jeg tilbyder privat spanskundervisning til enkeltpersoner og grupper i Storkøbenhavn. Pris er 90 kr per time. Jeg er en spansk kvinde, der har erfaring med undervisning i spansk sprog Undervisningen foregår på engelsk eller spansk. Interesserede kan sende mig en mail: [email protected]
  • The Wall

    Forumindlæg
    søger engelsk noter til The Wall af Pink Floyd! har set at da ligger et lille udsnit af opgaver, men disse behandler kun 3-4 sange!har problemer med at forstå og fortolke teksterne rigtigt, så ville være en stor hjælp!
  • Hjælp til stil (ideer til emne og handling)

    Forumindlæg
    Hej allesammen som i kan læse i overskrift skal jeg lave en Engelsk stil og det skal være en gyser, men så kommer det store problem jeg har virkelig ingen idé om hvad den skal handle om.. Så tænkte om i havde nogen gode ideer?
  • hjælp til analyse af den indiske ølmarked (Carlsberg)

    Forumindlæg
    jeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :)
  • hjælp til analyse af det Indiske ølmarked (carlsberg)

    Forumindlæg
    jeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :)
  • hjælp til analyse af det indiske ølmarked

    Forumindlæg
    jeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :)
  • Emne til politisk tale

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave en skriftlig aflevering i engelsk, som går ud på at skrive en politisk tale om et valgfrit emne. Den skal være på 300-500 ord. Jeg ville super gerne have lidt inspiration, og høre om har nogle idéer til et evt emne :)
  • Notater

    Forumindlæg
    Nogen her der har nogle gode afsætnings notater til niv A på HH ? :) har sygt travlt med IØ, EØ, dansk og engelsk... er villige til en byttehandel :) har ca 50 siders notater til IØ.
  • Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen!

    Forumindlæg
    Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen! Er der nogen, som kan hjælpe? Det skal være på engelsk, men dansk er også helt fint. Jeg vil self ikke have dig til at lave anmeldelsen for mig, men kan du måske give mig et re...
  • problemformulering.

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg skriver AT i historie og engelsk om den spanske borgerkrig, spaniensfrivillige og hemingways roman "for whom the bell tolls".. Er der nogen her, som kan hjælpe mig med en eventuel problemformulering? Altså et overordnet spørgsmål, begrænsing af emnet.. knus
  • engels mundtlig 2.g

    Forumindlæg
    Jeg skal op i engelsk mundligt her i næste uge. Jeg ville høre om der er nogen der har nogle fif:) og om hvad der er bedst at komme ind på.Dessuden om der er nogen der ved om hvis man trækker en roman om man skal fortælle om hele romanen eller om man skal kun skal fortælle om de kapitler der er o...