Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17521 til 17540 af 152758
-
SRP Smertestillende HI/KE
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP om smertestillende i Historie og Kemi. Er der nogle af jer eventuelt har litteraturliste eller noget jeg kan inspirer mig med ? -
Dum spørgsmål ?
Forumindlæghej.. Jeg har kemi prøve imorgen, jeg har lige en dum spørgsmål . hvordan finder man ud af, hvor mange ladninger grundstoffer har og om de er + eller - ? håber jeg et svar. 1000 tak . -
Metaller?
ForumindlægHej jeg skal skrive en aflevering om metaller i Fy/kemi er der en der kan forklarer metallernes egenskaber (detaljet)t? -
SRP uran
Forumindlæghej studieportalen. Jeg skal skrive om Uran i kemi og fysik. tænkte på om i kendte nogle sider eller nogle opgaver her inde som jeg kunne hente hjælp fra? -
Fældningsreaktion - rapport
ForumindlægHej alle. Er ved at skrive en rapport om fældningsreaktioner i kemi. er lidt i tvivl hvilke emner/fagbegreber der skal være i teori afsnittet. Nogen der ved det? -
hjælppppppp
Forumindlæghej alle sammen jeg har tænkt mig lidt på at skrive SSO i Mat og Kemi .. er der nogle som har nogle gode idéer til et emne? -
Sur nedbør
ForumindlægGiv to væsentlige kilder til atmosfærisk svovldioid Kan virkelig ik finde ud af den, men jeg er så heller ikke specielt god til kemi... er der nogen der kan hjælpe mig? -
driller lidt
Forumindlæghej Sidder med en kemi opgave der driller mig lidt, nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? http://peecee.dk/upload/view/141472 på forhånd tak: -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej er der nogle som kan forklare mig generelt om udregninger osv. af mængdeberegninger i kemi? synes det er enormt svært at forstå. -
olie
Forumindlæghej jeg skal lave en rapport om olie i kemi: hvad det består af og hvordan det man forarbejder det nogen der kender et link der forklarer disse to ting? -
Fældningsreaktion
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig. Pb(NO3)2(aq) + K2SO4(aq) --> Den skulle have stået under kemi sorry.. -
Emner
ForumindlægHeej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s -
Redoxprocesser-håber på i kan hjælpe mig?
ForumindlægHvad er Redoxprocesser? Og har i nogle eksempler på nogle redoxprocesser...? Håber på i kan hjælpe mig.... Skal snart op i kemi c :s -
Har brug for...?
ForumindlægHej... Jeg har brug for notar/teori om olie og gas indenfor kemi?? Nogen der har det eller der ved hvor jeg kan find noget om det ? -
JERN
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med kemi lige nu jern.. Hvilke kemiske egenskaber har jern`? Hvilke kompleksbindinger kan jern danne og hvordan? -
Gladstones forsøg
ForumindlægHey Er der nogen der kan uddybe "gladestones forsøg" - kemi. Skal nemlig op til det, og har ikke rigtig fået fat i hvad det er. Tak på forhånd Camilla -
Stereoisomere
ForumindlægHej SP Jeg sidder med en opgave i kemi, som jeg ikke helt kan finde ud af. Den lyder: Gør rede for mulige stereoisomere former af filberton. Se billede :) På forhånd. Mange tak. -
Hjælp til at finde et avanceret forsøg indenfor luftforurening
ForumindlægHej Jeg står og mangler et avanceret fysik/kemi forsøg indenfor luftforurening. Jeg har fundet en del forsøg men de er bare alt for enkelte På forhånd tak -
Fremlæggelse HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om kolometrisk titrering i kemi. Fremlæggelsen skulle meget gerne ligne den, som man laver til eksamen. nogen forslag til hvad sådan en kunne indeholde? -
magnetisme
Forumindlægjeg skal op i fysik og kemi i morgen og jeg kan simpelhen ikke finde ud af at forklare hvad forskellen på induktion, elektromagnetisme og magnetisme er. Er der nogen der ved det ? knus :)
