Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 17521 til 17540 af 27496
-
HENT Formelsamlinger - Gratis
Forumindlægformelsamling.com Siden indeholder følgende formelsamlinger: matematik C matematik B matematik A (2g) Biologi Fysisk C-B Lagt ud i pdf og kan derfor gennemsøges. http://www.formelsamling.com -
Prokaryote og Eukaryote celler
ForumindlægSkal til biologi eksamen lige her rundt om hjørnet og er igang med at læse op, kan simpelthen ikke forstå hvad prokaryoter og eukaryoter er iforhold til dyreceller og planteceller, syntes godt nok det står en masse sløret om det men forstår bare ikke, altså er de, de samme celler bare andre navne... -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
Klorofylmutanter i byg.
ForumindlægHej... vi sidder med en biologi rapport og har brug for noget hjælp. 1. Regel om samspillet mellem arv og miljø? 2. Vil alle mutationer i frøene kunne spores i de fremspirende planter eller i deres afkom? PLEASE hjælp huritgt da den skal afleveres senere i dag!! -
Klorofylmutanter i byg.
ForumindlægHej... vi sidder med en biologi rapport og har brug for noget hjælp. 1. Regel om samspillet mellem arv og miljø? 2. Vil alle mutationer i frøene kunne spores i de fremspirende planter eller i deres afkom? PLEASE hjælp huritgt da den skal afleveres senere i dag!! -
en der gider læse min rapport?
Forumindlæggoddag goddag jeg sidder og skriver i min sidste rapport i idræt og biologi. så jeg vil gerne spørge om der er nogen som gider læse den i gennem. jeg ved godt at det ikke lyder så interessant, men den betyder så meget for lige nu. især for årskarakter. den skal afleveres på fredag. skriv til mig... -
AT
ForumindlægHej som så mange andre 3g´ere sidder jeg og skal til at lave problemformulering. Jeg har om darwinisme og naturalisme.. skriver i biologi og dansk. v Ville høre om der var nogle der havde ideér til nogle problemstilinger? Åå forhånd tak -
Emner
ForumindlægHej alle :) Jeg skal også igang med at skrive AT - ressourcerummet er "videnskab og ansvar". Jeg mangler nogle gode ideer til hvad jeg kunne arbejde med. Jeg kunne godt tænke mig at skrive i biologi og dansk! Nogle forslag? -
Danske økosystemer
ForumindlægHejsa jeg er brandt inde med et spørgsmål i Biologi: Jeg skal nævne 4 danske økosystemer og opstille fødekæder i alle fire. Men kan intet finde om danske økosystemer. De eneste jeg kan komme på af danske økosystemer er danske skove???. -
Skriftlig eksamen A-niveau
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen som har en god metode til at læse op til biologi eksamen skriftlig. Jeg kan læse gamle opgaver og læse mit pensum, men det virker på en måde lidt åndsvagt da opgaverne er meget mere specifikke end som så. Håber der er en der har et godt tip! -
Religions metoder?
ForumindlægJeg skriver i fagene biologi og religion omkring neuroteologi og vores religiøse hjerne. i den forbindelse savner jeg en defination af "komparativ/sammenligende religionsvidenskab" med udgangspunkt i mystiske oplevelser vs. kemiske processer i hjernen. på forhånd tak. -
Fedme
ForumindlægHej, jeg har i min AT-synopsis skrevet op fedme i henholdsvis dansk og biologi, og vil i den forbindelse høre om der er andre, som har det samme emne? Og i så fald, hvad har i tænkt jer at sige til eksamen? På forhånd tak -
Metoder i religion
ForumindlægHej Jeg skriver i Biologi og religion om xenotransplantation, transplantation af organer fra dyr til menneske. Jeg er i tvivl om hvilken metode jeg bruger i religion. Jeg har brugt etik fra religion og brug nogle tekster der viser nogle synspunkter fra nogle filosoffer -
Enzymer
ForumindlægDa jeg (næsten)kun forstår mig på det sproglige område er det et stort problem for mig, at jeg skal op i biologi til eksamen på tirsdag. Mit spørgsmål er så om der sidder nogle kloge hoveder der kan forklare (simpelt!! :) ) om enzymers opbygning og deres funktion. -
Dna funktion eksam
Forumindlæghej jeg bestod desværre ik i biologi, de gav mig nogle spørgesmål som jeg ik kunne. vil lige spørge om i kan svar til mig. de spurgte hvorfor kopier man protein og hvorfor er det vigtigst have protein og hvad for nogen protein der er? ved i ? -
Vævsdeling
ForumindlægHej jeg har fået tildelt et spørgsmål i biologi, som jeg ikke rigtig kan finde noget om på nettet så ville høre om nogle af jer kloge hoveder kunne finde ud af det. Hvilke væv kan dele sig i det voksne individ – og hvilke kan ikke?
