Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17581 til 17600 af 34450
-
Analyse af Avisartikel
Forumindlæger der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak -
globalisering-hjælp til underemne
Forumindlægvi skal til samfundsfags eksamen i 9.klasse. Jeg har svært ved at finde et underemne selv. alle forslag er gode tak for hjælpen -
Engelsk disposition- South Africa
Forumindlægheej er der nogen der har nogle ideer der kunne hjælpe mig med at forberede mig til eksamen tiden ? måske nogle emner som ville være gode at skrive om :) ? -
Linjens ligning - hvad er mest rigtigt?
ForumindlægHej alle hvilken form er mest eftertragtet i en skriftlig eksamen: -3x+2y+8=0 y= 3/2x-4 Tak :) -
Forsøg med vindenergi?
ForumindlægHej alle, jeg skal til eksamen i vindenergi og sidder her og mangler et forsøg. Nogle der ligger inde med sådan et, jeg har allerede taget induktion i spole. Tak på forhånd! -
Dansk emner
ForumindlægHey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009?? -
økosystem
Forumindlæghej jeg har igang i en slags eksam i fysik kemi jeg skal forklarer hvordan et økosystem forbliver sundt og skaber balance. nogle der kan hjælpe.... -
Betydning af tyk streg
ForumindlægHvad betyder den "tykke sorte" streg i denne molekylformel/atom? .. Nogen der kender et link, hvor man kan finde ud af hvad de vigtigste ting,man skal vide til bioteknologi-eksamen. -
Hhx!
ForumindlægNogen der har en færdig opgave i matematik B, på hhx, fra eksamens året 2001? Den skal hedde noget med typeopgave 2. -
HJÆLP TAK
ForumindlægHej folks Jeg ville bare spørge, hvordan en eksamen i historie foregår i folkeskolen. Er det f.eks. hvor man skal lave en disposition/synopse eller noget? Tak på forhånd! -
Dansk retskrivning?
ForumindlægJa jeg skal op i dansk retskrivning imorgen til eksamen. Ville lige høre hvad det går ud på? Og hvordan kan jeg forberede/øve mig herhjemme? :) -
biologi b - niveau
Forumindlæghej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan?? -
GLOBALØKONOMI!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til eksamen på fredag (er finansøkonomstuderende), men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad allokeringsvirkningen er.. Er der nogen der kan hjælpe mig?? -
Begreber
ForumindlægHej . jeg skal snart op til eø eksamen. Men jeg mangler nogle beskrivelser af de forskellige begrber i faget? Nogle der kan hjælpe mig med det :) -
Noter til Kemi A mundtlig (Basiskemi)
ForumindlægHej er der nogen der tilfædligvis ligger inde med nogle noter, som kunne bruges til en mundtlig kemi A eksamen. Især hvis det er fra basiskemi Tak på forhånd -
RELIGION B!! Metoder!!
ForumindlægHej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng? -
Dansk mundtlig prøveform b, hvilke spørgsmål bliver der stillet?
ForumindlægSkal op til eksamen her snart i prøveform b, 9 klasse. Hvad for nogle spørgsmål kan man risikere at blive stillet? -
Det grønne bord
ForumindlægDer findes nogen videoer på youtube, som gennemgår eksamen i forskellige fag, herunder MAT C. Ved nogen om der findes en til MAT A? -
Diff. ligninger.
ForumindlægNogen der kan henvise mig til nogle eksempler på anvendelse af differentialligninger, de må ikke være omfattende, det er til min mundtlig eksamen imorgen . -
Hvordan nedarves mutationer?
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op til biologi eksamen, og skal svare på sprøgsmålet "hvordan nedarves mutationer?" Nogen som kan hjælpe?? På forhånd tak!
