Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17581 til 17600 af 34450
  • Analyse af Avisartikel

    Forumindlæg
    er der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak
  • globalisering-hjælp til underemne

    Forumindlæg
    vi skal til samfundsfags eksamen i 9.klasse. Jeg har svært ved at finde et underemne selv. alle forslag er gode tak for hjælpen
  • Engelsk disposition- South Africa

    Forumindlæg
    heej er der nogen der har nogle ideer der kunne hjælpe mig med at forberede mig til eksamen tiden ? måske nogle emner som ville være gode at skrive om :) ?
  • Linjens ligning - hvad er mest rigtigt?

    Forumindlæg
    Hej alle hvilken form er mest eftertragtet i en skriftlig eksamen: -3x+2y+8=0 y= 3/2x-4 Tak :)
  • Forsøg med vindenergi?

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal til eksamen i vindenergi og sidder her og mangler et forsøg. Nogle der ligger inde med sådan et, jeg har allerede taget induktion i spole. Tak på forhånd!
  • Dansk emner

    Forumindlæg
    Hey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009??
  • økosystem

    Forumindlæg
    hej jeg har igang i en slags eksam i fysik kemi jeg skal forklarer hvordan et økosystem forbliver sundt og skaber balance. nogle der kan hjælpe....
  • Betydning af tyk streg

    Forumindlæg
    Hvad betyder den "tykke sorte" streg i denne molekylformel/atom? .. Nogen der kender et link, hvor man kan finde ud af hvad de vigtigste ting,man skal vide til bioteknologi-eksamen.
  • Hhx!

    Forumindlæg
    Nogen der har en færdig opgave i matematik B, på hhx, fra eksamens året 2001? Den skal hedde noget med typeopgave 2.
  • HJÆLP TAK

    Forumindlæg
    Hej folks Jeg ville bare spørge, hvordan en eksamen i historie foregår i folkeskolen. Er det f.eks. hvor man skal lave en disposition/synopse eller noget? Tak på forhånd!
  • Dansk retskrivning?

    Forumindlæg
    Ja jeg skal op i dansk retskrivning imorgen til eksamen. Ville lige høre hvad det går ud på? Og hvordan kan jeg forberede/øve mig herhjemme? :)
  • biologi b - niveau

    Forumindlæg
    hej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan??
  • GLOBALØKONOMI!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal til eksamen på fredag (er finansøkonomstuderende), men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad allokeringsvirkningen er.. Er der nogen der kan hjælpe mig??
  • Begreber

    Forumindlæg
    Hej . jeg skal snart op til eø eksamen. Men jeg mangler nogle beskrivelser af de forskellige begrber i faget? Nogle der kan hjælpe mig med det :)
  • Noter til Kemi A mundtlig (Basiskemi)

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der tilfædligvis ligger inde med nogle noter, som kunne bruges til en mundtlig kemi A eksamen. Især hvis det er fra basiskemi Tak på forhånd
  • RELIGION B!! Metoder!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng?
  • Dansk mundtlig prøveform b, hvilke spørgsmål bliver der stillet?

    Forumindlæg
    Skal op til eksamen her snart i prøveform b, 9 klasse. Hvad for nogle spørgsmål kan man risikere at blive stillet?
  • Det grønne bord

    Forumindlæg
    Der findes nogen videoer på youtube, som gennemgår eksamen i forskellige fag, herunder MAT C. Ved nogen om der findes en til MAT A?
  • Diff. ligninger.

    Forumindlæg
    Nogen der kan henvise mig til nogle eksempler på anvendelse af differentialligninger, de må ikke være omfattende, det er til min mundtlig eksamen imorgen .
  • Hvordan nedarves mutationer?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser op til biologi eksamen, og skal svare på sprøgsmålet "hvordan nedarves mutationer?" Nogen som kan hjælpe?? På forhånd tak!