Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17601 til 17620 af 152759
  • Laboratiorerapport

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal have afleveret en laboratorieraport i kemi, Er der nogle kemihajer derude, som er klar på at tjene noget mønt på at lave resten for mig?
  • Puffer

    Forumindlæg
    Hej Nogen der vil hjælpe mig med et spørgsmål i kemi? Hvad sker der kemisk i pufferen, når der tilsættes NaOH? Hvad hvis vi havde tilsat HCl? på forhånd tak!
  • Noter

    Forumindlæg
    Nogen som sidder inde med gode Kemic C notater? Vi bruger bogen "Kemi 2000"
  • Redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Se venligst vedhæftede fil Håber der sidder en der ude som kan forklare mig det og hjælpe mig Det der kemi er jeg slet ikke stærk i
  • Omformulere en tekst

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med at omformulere en kemi tekst jeg må desværre ik sætte den ind her men vil gerne sende den privat
  • rapport

    Forumindlæg
    jeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:)
  • 9. klasses afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved?
  • sakkariders blandbarhed

    Forumindlæg
    Skal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information?
  • Kemisk analyse og elektrolyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet?
  • Ligevægt 8

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet.
  • Hvad er det nu det hedder i KemiForm?

    Forumindlæg
    Vand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast!
  • Gassers egenskaber

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • Hvad er vands autohydrolyse?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :)
  • statistik: t-test på præcision?

    Forumindlæg
    I kemi, når man måler præcision, kan t-test eller anden test udføres for at fortælle om hvornår præcision (RSD%) er acceptabelt?
  • Hvad er et molekyle??

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg er ikke særlig god til kemi, og søger en detaljeret forklaring på hvad et moleykle er, helst forståeligt? Tak på forhånd! :-D
  • Ioneaktionsskemaer og stofformler. Hjælp søges!!

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver kemi og døjer rigtig meget med Stofformler og Ionreaktionsskemaer. Nogle der kan 'knække' dem? Jeg har virkelig brug for hjælp!
  • Basiskemi C -- notatark?

    Forumindlæg
    Nogen der har Basiskemi C notatark udfyldt og ville sende dem til mig? Forstår ikke kemi, det kunne være jeg forstod en del mere :)
  • reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Fejl, opgaven skulle have været i kemi. https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1530232
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Har en opg ang kemi jeg ikke forstår. Med reaktionsskema. Er der en der kan hjælpe med den. Fil ved hæftet tak på forhånd
  • Celle potentiale - falde eller stige?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en kemi opgave,hvor der spørges til om cellepotentiale vil stige eller falde hvis der tilsættes NaOH til karret med FeCl2-opløsning. Hvordan kan man finde ud af det? Tak på forhånd