Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17601 til 17620 af 72126
-
HNO3
Forumindlæghvorfor får man et stof til at reagere med HNO3 H2SO4? i organisk kemi, hvad gør det ved reactionen, er det en form for katalysator? -
Fældningsreaktion
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig. Pb(NO3)2(aq) + K2SO4(aq) --> Den skulle have stået under kemi sorry.. -
Emner
ForumindlægHeej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s -
HJÆLP! fyisk disposition med?????
ForumindlægHej alle, Til fsa afgangsprøven i fysik/kemi, må man så have dispositioner med til alle de emner man kan trække??? -Håber virkelig i kan hjælpe!:-) -
hjælp mig med fysik
ForumindlægHEj er der nogen der ved hvor man kan fine fysik/kemi noter fra ??? jeg har prøve i den så plzzzz hælp mig:) -
Har brug for...?
ForumindlægHej... Jeg har brug for notar/teori om olie og gas indenfor kemi?? Nogen der har det eller der ved hvor jeg kan find noget om det ? -
JERN
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med kemi lige nu jern.. Hvilke kemiske egenskaber har jern`? Hvilke kompleksbindinger kan jern danne og hvordan? -
Gladstones forsøg
ForumindlægHey Er der nogen der kan uddybe "gladestones forsøg" - kemi. Skal nemlig op til det, og har ikke rigtig fået fat i hvad det er. Tak på forhånd Camilla -
magnetisme
Forumindlægjeg skal op i fysik og kemi i morgen og jeg kan simpelhen ikke finde ud af at forklare hvad forskellen på induktion, elektromagnetisme og magnetisme er. Er der nogen der ved det ? knus :) -
fedt, kulhydrat og protein.
Forumindlæghej.. jeg skal op i fysik/kemi .. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal snakke om under Fedt, kulhydrat og proteiner. nogle ideér? -
Elektrolyse af syre
ForumindlægHej alle, i morgen skal jeg til fysik/kemi prøveeksamen og ville bare høre: hvis jeg skal lave en elektrolyse af en syre - hvilken metode er så lettest? -
Hvad er MnO4-?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til eksamen i kemi og er i gang med at læse op. Så er der nogle som ved hvad MnO4^- er? Kunne det være Manganoxid eller sådan noget? -
sso om sukkersyge
ForumindlægHar nogen herinde skrevet om diabetes mellitus i kemi og bio ? i så fald, må jeg gerne tage et kig, til inspiration ? -
klasseliste
Forumindlæger der nogen der ved om man kan, eller hvordan man kan se klasselisten til sit studie, og jeg skal læse kemi og teknologi på AU. mange tak :) -
Formel og aktuel koncentration
ForumindlægHej. Jeg skal i et af mine eksamensspørgsmål i kemi komme omkring formel og aktuel koncentration, men det er under spørgsmålet: Ioner og ionerforbindelser. Hvordan hænger det sammen? :) -
kemisk ligevægt
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at løse opgave 13 og 14 i Kemi 2000 a-1 bogen Håber jeg kan få lidt hjælp -
Elektronprikformel for vand
ForumindlægHej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig? -
blandnings massen
Forumindlægjeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den -
eksamen i fysik?
Forumindlæghej jeg går i 9.klasse, og vil gerne høre om der er nogen der ved hvordan en fysik/kemi eksamen foregår? -
hjælp det haster
ForumindlægHeej Jeg har en kemi opgave som jeg går i står ved den første opgave a. Er der en som kunne hjælpe, opgaven er vedhæftet.
