Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 17621 til 17640 af 48880
-
søger du lektiehjælp????
Forumindlægskal du have hjælp til erhversøkonomi, økonomi, resultatopgøresel, samfundsfag, osv? ring og hør nærmere 222 713 00, øhh, kun seriøse henvendelser, ikke nogen der riger og ligger på eller ikke ved hva de vil. -
søger du lektiehjælp?
Forumindlægskal du have hjælp til erhversøkonomi, økonomi, resultatopgøresel, samfundsfag, osv? ring og hør nærmere 222 713 00, øhh, kun seriøse henvendelser, ikke nogen der riger og ligger på eller ikke ved hva de vil. -
AT og hash
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med min AT.eksamen. Jeg vil skriver om hash. Så jeg ville lige høre om der er noget, der før har skrevet om hash? Helst indenfor Bioteknologi/biologi og samfundsfag. På forhånd tak :-) -
Metode
ForumindlægHey. Det at man finder statitikker og analyserer dem, kan det betegnes som en kvantitativ eller kvalitativ samfundsfaglig metode? Sammenligning af to grafer kan vel indgå som en komparativ metode? -
Kildekritik af teori ?
ForumindlægEr det muligt til eksamen at bruge kildekritik (samf-metode) af en videnskabelige teori ( ex. IPCC´s forudsigelse) ? Har man så på den måde blandede den naturvidenskabelige og samfundsfaglige metoder sammen ? på forhånd tak. -
det nye rumkapløb mellem stor magterne!?
Forumindlægvil være rigtig glad hvis nogle kunne hjælpe mig ? :) Hvorfor er det så vigtigt for alle stormagterne at komme først ud i rummet, trods der allerede har været mennesker på månen? (samfundsfagligt) -
samf a, hjælp til bereninger
ForumindlægHej folkens, jeg sidder med en opgave i samfundsfag, og lave skal nogen bereninger, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre? nogen derude der kan hjælpe! :) Tak på forhånd! -
problemformulering - EU
ForumindlægHej, jeg skal lave en synopsis i samfundsfag, hvor jeg skal udarbejde en problemformulering på baggrund af nogle artikler: http://undervisning.deo.ngoweb.dk/demokratiunderskudArtikler/ nogle der sidder inde med en god ide til en problemformulering? -
Haster
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig.. -
Hjælp til samf. eksamen 2009
ForumindlægHejsa.. Er der nogle der har skrevet opgave A til samfundsfags eksamen 2009?? og må jeg evt se den? Er gået lidt i stå halvt inde i opgaven og kunne godt trænge til inspiration. -
STX-CPH WEST I ISHØJ
ForumindlægHej med jer, Jeg vil høre om, hvordan skolen og lærerne er? - og om der går mange indvandrer på skolen? oooooooog.. et sidste spørgsmål: er studieretningen samfundsfag A, matematik B, psykologi meget svært ppå denne gym.? -
statsterrorisme
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang med min samfundsfags opgave og kan ikke svare på et spørgsmål som lyder: hvordan undgår en befolkning at blive udsat for statsterrorisme? har i nogle bud? på forhånd tusind tak -
procent regning
Forumindlæghej alle sidder og laver en samfundsfag opgave og jeg skal finde procent stigning. hvor stor er procentstigning når et tal går fra 3200 til 18000 nogen der kan hjælpe. på forhånd tak -
Moderne vælgeradfærd og partiers adfærd
ForumindlægHej Studieportalen. Er der nogen der kan skære moderne vælgeradfærd og partiers adfærd ud i pap for mig, da jeg ikke rigtig forstår det? Eventuelt nogen samfundsfaglige begreber til dem, som jeg kan læse op på. Tak på forhånd :) -
Vil vi i fremtiden stadig have et unipolaert system?
ForumindlægOpgaven lyder sådan her: "Diskuter, hvori du inddrager centrale samfundsfaglige begreber, hvorvidt vi i fremtiden vil have et unipolaert system." Nogle der kan skubbe mig igang? -
Kilder til Danmark i EU
ForumindlægSkal til eksamen i samfundsfag og mangler relevante kilder til at skaffe information fra, så vil lige høre om der er nogle der har kilder til emnet EU's påvirkning på Danmark. ;) -
Fremlæggelse om arbejdsløshed
ForumindlægHej alle. Jeg skal fremlægge om arbejdsløshed i samfundsfag og tænkte om der var nogle af jer, som havde nogle ideer til hvordan jeg skal gøre det. Jeg snakker om hensyn til modeller, metoder, begreber osv. Tak på forhånd :-) -
6) Hvilke forskelle er der på familielivet i Danmark i dag og for ca. 150år siden?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at svar på denne her spørgesmål inden for faget samfundsfag Hvilke forskelle er der på familielivet i Danmark i dag og for ca. 150år siden? -
AT
ForumindlægHej, jeg har valgt Historie og Samfundsfag til min AT-opgave og vores emne er Katrofer - "Årsager og konsekvenser" Er der nogen der har en idé om, hvad jeg kan skrive om? Tak på forhånd :) -
Diskurser i nazismen
ForumindlægHej Er er nogen der kort og godt kan forklare mig hvad diskurser går ud på ift. samfundsfag? - Og hvis i kan, hvordan brugte Hitler og nazisterne diskurser i deres taler/sprog? Tak på forhånd
