Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17621 til 17640 af 27765
  • Afgangseksamen

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har analyseret en nyhedsartikel Integrationen halter i ghettoplan Er der en der kan hjælpe mig med et analysepunkt? Jeg skal begunde hvilke nyhedskriterier der stemmer overens med artiklen og hjvorfor? Det haster Tak på Forhånd
  • Det Haster !

    Forumindlæg
    jeg er ved at analysere Brobys " stridsmænd for det vi elsker ". Så hvad betyder: sidste blok: Låst dør favn-drunkner øksehug på forhånd tak.
  • Et selskab af danske kunstnere i Rom

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at analysere maleriet "Et selskab af danske kunstnere i Rom". Hvor er de synlige og usynlige linjer? Hvor er der skygger og hvad betyder farverne. HVordan er deres ansigtsudtryk?
  • Nogen der har lavet opgave om Jack London?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp.
  • Nogen der har skrevet om Jack London?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp.
  • Hjælp til DHO forsvarelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil spørger, om der er nogle, der kan uddybe hvad jeg skal svare på i følgende spørgsmål. 1) Hvordan har du konkret analyseret den litterære tekst? 2) Hvordan har du arbejdet med kilderne?
  • Lyrisk i/jer?

    Forumindlæg
    Hej i forbindelse med en analyse i en sang i en eksamensopgave, skal jeg kigge på personer og fortællere. Jeg ved at der er et lyrisk jeg og et lyrisk du, men er der noget der hedder et lyrisk i? Og hvis ikke, hvad kalder man det så? Knus Amalie
  • kids'' tv gets green light

    Forumindlæg
    Hej.. Er i gang med at lave en analyse af "Kids' tv gets green light", nogle som lavet denne før, så jeg kan få lidt inspiration... Kunne virkelig bruge noget hjælp!
  • brevanalyse? hvordan?

    Forumindlæg
    har søgt på nettet og i min dansk bog men kan intet finde generelt om brev analyse eller postal genren? nogen som kan hjælpe mig eller henvise mig til noget om brev genren?
  • Tysk mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg har til min 24 timers forberedelse trukket teksten "Florian oder die Sonne". Er der nogen som har læst denne? Og som kan give nogle gode tips til en analyse af den?
  • Vorwort zu Gebrauchanweisung für den Fc Bayern

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket teksten "Vorwort zu Gebrauchanweisung für den Fc Bayern". Nogle som har læst denne? og eventuelt kan give mig nogle tips angående analysen:))
  • Ligheder mellem dansk og historie fagligt

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig DHO og jeg er virkelig usikker på hvilke ligheder der er mellem dansk og historie når det handler om analyse osv. Hvilke ligheder vil i sige, der er mellem de to fag?
  • Populærmusik fra Vittula?

    Forumindlæg
    Hej alle.. Håber I virkelig kan hjælpe mig her?? Jeg skal skrive en analyse af Populærmusik fra Vittula? Nogen der har en opgave jeg må få, som ikke er lagt ud på nettet?? Hilsen camilla
  • Romantikken mundtligt dansk

    Forumindlæg
    Hej folkens, Skal op i mundtlig dansk, her næste måned og har trukket emnet romantikken. Ville høre om nogen af jer kendte nogle gode tekster til analyser, som jeg kan bruge når jeg skal op. Tak på forhånd
  • hjælp med Oscilloskop :-)

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogen der kan hjælpe med at analysere de to billeder der vedhæftet? Det handler oscilloskop, hvad er det lige der sker på de to billeder? Det øverst billede er der ikke nogen belasting på, men det sidste er der :-) Håber i kan hjælpe med hvad der sker :-)
  • Avisanalyse hjælpp :(

    Forumindlæg
    Jeg har en avis artikel ved navnet "vi er trendy - og kolde i røven" jeg skal analyser den men kan ikk finde ud af det :S nogen som har haft den????? Håber i vil svare på forhånd tak
  • Hjælp til DanskHistorie opgave?

    Forumindlæg
    hej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitlers "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig?
  • Hjælp !

    Forumindlæg
    Heeii,, Jeg mangler virkelig hjælp til min opgave. Er der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af ''Slangen i paradiset''? som jeg kan få inspiration af?
  • Hitler: Mein kampf

    Forumindlæg
    hej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitler: "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig?
  • Det sproglige stofområde - dansk noter

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde gode noter om det sproglige stofområde. fx hvordan man analyser en tale eller hvis jeh skal kigge på H.C.Andersens skrive måde, teksten