Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17641 til 17660 af 153957
  • Privat lære

    Forumindlæg
    hejsa Jeg har svært ved biologi og har tænkt på, at finde en privatlære, der kan undervise mig i det jeg har svært ved. Er der nogen, der ved hvad en privatlære koster?
  • Ionbalancen i cellerene

    Forumindlæg
    Hej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren!
  • Projekt

    Forumindlæg
    Jeg skal have en projekt med emnet Spildevandsrensning om en uge. Der er under faget Biologi og faget Kemi? Kan i foreslå en opgaveformulering, der dækker begge områder + de taksonomske niveauer? Venligts Line
  • Algevækst og absorbans..

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og skal skrive biologi rapport. Men kan ikke rigtig finde ud af at fordybe mig i teori delen, mht hvad absorbans egentligt er. Nogle der kan hjælpe mig?
  • menneskets udvikling .. ? hjæææælp!

    Forumindlæg
    jeg har fået en opgave i biologi som jeg skal have gjort færdig til imorgen. Det handler om hvordan mennesker har udviklet sig gennem årene. Og noget om hibbiter? Hvad fanden er hobbiter?!?!?!
  • blågrønalger

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har skrevet eksamensopgaven i biologi som omhandler opblomstringen af blågrønalger i sensommeren kan nemlig ikke finde ud af hvad man skal svare i spørgsmål b omkring figuren og kan ikke finde noget på google om det på forhånd tak
  • vil i læse?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Ville høre om nogle med interesse inden for biologi, have mulighed for at læse min indledning til min bio rapport? Det ville værdsattes enormt! På forhånd mange tak! Alkymisten!
  • chi ^ 2 test

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal finde noget statistikmateriele inden biologi, så jeg kan lave en chi^2-test. Jeg har ikke noget materiale selv. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i det? Tak!
  • Arvegang

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som kan hjælpe opgave 5 i dette sæt, http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t/aar2011/maj/opgave%203_110531.pdf Ved ikke hvor og hvordan jeg skal starte
  • SSO - Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive SSO i biologi - Barnløshed. Jeg søger en der kan læse min opgave igennem og rette den når jeg har skrevet den færdig..
  • B15 måling af næringsstoffer?

    Forumindlæg
    hej! Jeg har fået en opgave i en biologi aflevering, der hedder: hvorfor kan en B15 måling fortælle noget om tilførslen af næringsstoffer til en sø? nogle der kan hjælpe mig med den?
  • EMPIRISK DEDUKTIVE METODE ? Hjælp :(

    Forumindlæg
    Hej venner,, Kan man bruge den empiriske deduktive metode indenfor faget biologi, hvis man har taget udgangspunkt i bøger og teorier indenfor hvordan en sygdom påvirken kroppen ?? Mvh Student
  • kroppens brug af ilt

    Forumindlæg
    Hej, skal til eksamen i biologi tirsdag, og vil derfor gerne vide, hvad kroppen skal bruge ilt til. Det eneste jeg kan finde frem til, er at musklerne skal bruge ilt. Hjælp mig please :P
  • Planteceller

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal i biologi skrive en opgave om celler. Jeg kan dog ikke finde noget om plantecellen :( Det eneste jeg har er om dens formering og dens opbygning. Hvad ved i om plantecellen? :)
  • Biolgi spørgsmål

    Forumindlæg
    Håber at nogen kan give mig et konkret svar på dette spørgsmål da jeg sidder midt i en 24-timers eksamen i biologi: Hvad menes der med KVÆLSTOFGØDNING? - hvad hører under dette?
  • Mundtlig prøve

    Forumindlæg
    Hej! :) Kan man tage en mundtlig prøve igen, hvis man ikke har dumpet? :) Jeg fik 7(13 tals skalaen) i Biologi, ved I om jeg kan tage prøven igen? :)
  • Plate respiration

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder her og skal forberede mig til min biologi eksamen. Jeg skal op i Fotosyntese og respiration, og jeg vil høre om der er nogle der kan forklare mig på en meget enkelt måde, hvordan en plante respirerer om dagen og om natten?
  • HJÆLP TIL EKSAMENProjekt

    Forumindlæg
    hey..jeg skriver om 1.verdenskrig i historie og og har valgt at inddrage følgende fag: kemi og biologi er der nogen af jer der kunne kommer med et forslag om hvad et evt. problemformelering kunne? mange tak på forhånd.
  • haster

    Forumindlæg
    hej,..jeg skriver om 1.verdenskrig, og har valgt at indrag kemi og biologi fordi emnet er brugen af giftgasser.. har i nogle forslag til hvad et evt. problemformulering kunne være? mange tak på forhånd.
  • bio-terminsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal op i biologi imorgen.. jeg ved den stor opgave kommer til at være indenfor økologi.. er her nogen der har nogle gode opgaver eller notaer til økolog?

Søgninger relateret til biologi a skriftlig