Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 17641 til 17660 af 29671
-
Hvad menes der med at dette?
ForumindlægHvad menes der med at dette at inddrage pointer fra din analyse? er pointer nogle vigtige analysepunkter eller er det citater? -
I Kurvestolen - Ulrik Thomsen
ForumindlægHej alle, Er der nogle der kan hjælpe med en analyse eller fortolkning af Ulrik Thomsens 'I Kurvestolen'? Evt. noter .. alt kan bruges! -
hjælp!
ForumindlægHej derude, Jeg skal analysere "Nedstyrtningen" af Sven Holm og tænkte på, om der var nogen der kunne give nogle hints. :D -
Det bedste er når...
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der har en analyse af "det bedste er når mørket......" af Søren Ulrik Thomsen? Mvh. Anne -
Dansk Eksam
ForumindlægHej, jeg mangler hjælp til min eksamensanalyse om "Kærlighed er lysets kilde" eller Glæderig og underfuld , er der nogen der har en analyse liggende? -
eksamen-hjælp
ForumindlægHej Nogen der har analyseret denne reklame-video; Arla lærkevang friskhed? https://www.youtube.com/watch?v=9gYRMh8DdEk -
Synopse
ForumindlægHejsa alle :) . Er der nogle der kender en god analyse man kan bruge til en dansk synopse. Mit fordybelseemne er Kortfilm Tak på forhånd :D -
Hvilket tekstanalysemetode har jeg brugt?
ForumindlægHej. I forbindelse med AT har jeg analyseret en tekst i spansk, som er en beretning skrevet af en tidligere kokainmisbruger. Jeg har analyseret den ved at gennemgå den kronologisk, udvælge centrale citater, og analysere hvert citat for at finde ud af drivkraften bag misbruget. Nu sidder jeg... -
biologi b - niveau
Forumindlæghej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan?? -
Synopse
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med analyse og fortolkningspunkter og præsentation af persepktiveringsområder. Da jeg har en synopse for, af digtet DIMISSION af Yahya Hassan -
Andrea elsker mig
ForumindlægEr der nogle der har en analyse/opgave om bogen "Andrea elsker mig" forfatter: Niels Rohleder ville blive meget glad:D -
Dansk/Historie opgave
ForumindlægJeg er blevet lidt forvirret omkring hvordan jeg skal skrive analysen og diskussionen til dansk/historie opgaven i 2g. Nogen der kan hjælpe? -
Mand og kvinde af Pierre Bonnard billedanalyse?
ForumindlægNogen der har analyseret Mand og kvinde af Pierre Bonnard, som eventuelt kan sende den til mig? Skal bruge det til perspektivering. Tak på forhånd. -
RELIGION B!! Metoder!!
ForumindlægHej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng? -
Eksamen i morgen
ForumindlægJeg skal analysere "Den dansende dreng" Men kan ikke komme igang, er der nogen som har en som jeg må bruge eller finde ideer fra? -
The Patriot
ForumindlægHey Er der en der har set filmen "The Patriot" og kan give et kort resume af den. Skal lave et analyse af den. Men kan ikke rigtigt huske handlingen. -
The Patriot
ForumindlægHey Er der en der har set filmen "The Patriot" og kan give et kort resume af den. Skal lave et analyse af den. Men kan ikke rigtigt huske handlingen. -
Interpreter of Maladies
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse af en novellerne i Jhumpa Lahiris novellesamling, Interpreter of Maladies? -
hjælp til digt
ForumindlægEr der nogen der har et foreslag til et godt digt?? Der skal helst være mange vers i... Skal bruges til analyse og sammenligning af enden høstsang for majbølle menighed, fædrelandssang eller i østen stiger solen op. -
Jeg vidste slet ikke, at du var så hellig
ForumindlægHej! Jeg har lavet en analyse og fortolkning af novellen, men jeg mangler stadigvæk at lave en perspektivering, som placerer den litteraturhistorisk. Er der nogen der kan hjælpe mig med det???
