Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17661 til 17680 af 27765
-
DHO - hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp til hvordan jeg skal lave en analyse af kilden Dekameron skrevet af Giovanni Boccaccio. Det skal fylde ca. 3-4 sider, så har brug for gode idéer. På forhånd tak. -
Medieanalyse/dansk metode??
ForumindlægHej alle.. Jeg har i AT brugt medieanalyse til at analysere 2 interview, men er i tvivl om hvilken metode jeg har brugt når det er en medieanalyse Håber i kan hjælpe På forhånd tak -
Hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp til hvordan jeg skal lave en analyse af kilden Dekameron skrevet af Giovanni Boccaccio. Det skal fylde ca. 3-4 sider, så har brug for gode idéer. På forhånd tak. -
analysering af: han får for lidt af østkyst Hustlers
Forumindlæghej :) jeg ville spørger om nogle af jer kunne hjælpe mig eller komme med nogle ideer til hvad der kunne være godt at analysere i denne raptekst der hedder: Han får for lidt. den er skrevet af østkyst hustlers. håber i kan hjælpe mig :) -
Deklarative sætninger..
ForumindlægHej. Nogen der kan forklare mig hvad deklarativ sætninger er? Sidder her og analyserer en pressemeddelelse, og kunne godt tænke mig og vide om nogle af de sætninger jeg læser er deklarative? Hjæælp De bedste hilsner, -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHeej alle sammenn.. Jeeg har fået til opgave at analysere en novelle og derefter finde hvad den sproglige handling er?? Nogen der ved hvad en sproglig handlig er for noget? Please det haster.. Det er til i morgen .. Tak på forhånd .. :) -
Metode i engelsk og psykologi
ForumindlægJeg skal redegøre for Victoristidens normer, analysere Dr. Jekyll og Mr. Hyde (engelsk bog fra Victoriatiden) ud fra behaviorismen. Hvilke metoder bruger jeg så? ö -
skovareal
Forumindlæghej, jeg går på hf og har geografi på c niveau... min opgave er: analyser i hvilket omfang en reduktion af skovarealet globalt set vil påvirke den globale opvarrmning??? -
Street art ( intallationer)
ForumindlægJeg skal snart op til billedkunst eksamen og har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der ved om der er en bestemt måde at analysere Slinkachu´s Little people ( installationer) på?? Tak på forhånd :D -
Dansk historie
ForumindlægHej derude. Jeg skal til at skrive min dansk/historie opgave i 1.g., og er meget på bar bund ift. danske tekster. Jeg har valgt emnet arbejderbevægelsen (det moderne gennembrud) og overvejer følgende: En analyse af Bondeidyl, som skildrer forholdene for arbejderne, derefter en kort analyse af ... -
NOGLE DER VIL HJÆLPE
Forumindlæger der nogle derude der ved noget om "den første gendarm" af henrik pontopidan nogle der kan kender en nogen lunde god fortolkning/analyse ? -
Genre bestemmelse - fluen på væggen - ufo yepha
ForumindlægGodaften, jeg sidder og laver en analyse af ufo yephas fluen på væggen og kan ikke helt genre bestemme den, så håber i kan hjælpe mig. på forhånd tak for hjælpen (: -
Hjælp
ForumindlægHej Jeg er ved at analyser en tekst der hedder Harkon Jarls død.. men ved ikke rigtig va den handler om...håber i kan hjælpe mig med det. På for hånd tak.. -
miljøpolitik og globalisering
Forumindlæghej jeg skal op i miljøpolitik og globalisering i samfundsfag på b-niv. og jeg har tænkt på at bruge diskus analyse men er i tvivl om hvad jeg ellers kan bruge begreber og teorier.... -
historie eksamen? hjælp..
Forumindlæghej.. jeg tror ikke jeg har forstået eksamen.. altså man har 24 timer til at forberede sig.. hvor mange kilder får man? skal man analyser dem alle? hvad skal man starte at redegør? Og skal man finde noget ekstra materiale? -
Hjertevirus- HJÆLP
Forumindlæghej alle sammen er der nogen som har læstr en novelle som hedder hjertevirus af charlotte mit problem er at jeg ikke helt forstår historie og skal lave en analyse men ved ikke når jeg ikke helt for´står den..........plis hjælp -
Martialis!
ForumindlægHalløjsa latinister. Hvordan analyseres: est ita, si taceas et si tam muta recumbas quam silet in cera vultus. Den er helt gokkelok -
Hvor gamle må kilder være?
ForumindlægHej Jeg skal i min analyse indrage en påvisning for sympatien for IS, men jeg kan kun finde "gamle" kilder fra 2014-2017. Ville det være fint at indrage ældre statistikker som disse? -
Barndommens gade digt. Perspektivering?
ForumindlægHej, jeg er igang med en analyse af Barndommens gade som er skrevet af Tove Ditlevsen. Mangler stort set kun perspektiveringen, men er meget i tvivl om hvad jeg skal perspektivere til:(? håber i kan hjælpe:) -
Dantes guddommelige komedie hjælp!
ForumindlægHjælp!!!!Er der nogen der har nogle noter til 21. sang (XXI) i dantes guddommelige komedie? Jeg tænker primært på Analyse/fortolkning og perspektivering samt tema/problemstillinger. Mhv. Chillz
