Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 17741 til 17760 af 178712
-
ENGELSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til engelsk eksamen her på tirsdag, og er MEGET nervøs for hvordan jeg skal starte og bare fortælle det det hele taget.. nogen der har nogle forslår til hvordan jeg skal starte ud med at fortælle? ps. jeg har om unge mødre -
Dansk mundtlig eksamen.
ForumindlægPRÆCIS hvilke emner er det, man kan trække til dansk mundtlig eksamen? vores lærer er en spade til at fortælle os noget, så har brug for lidt hjælp. I ved, novelle, eventyr osv.. uddyb gerne...! TAK! -
Eksamen Teknologi B powerpoint
ForumindlægHej da jeg skal til eksamen i teknologi B om 10 dage kunne jeg godt tænkte mig at høre om der var nogle der havde været oppe jeg kunne se deres powerpoint. eller de kunne fortælle mig hvordan i har opbygget jeres powerpoint. -
HJÆLP. Bio b eksamen i morgen!
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket emne til min biologi eksamen i morgen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan min fremlæggelse skal opbygges. Skal jeg lave en synopsis og en problemformulering eller? Håber der er nogen der kan hjælpe! Vedhæfter mit spørgsmål. -
Engelsk mundtlig eksamen..?
ForumindlægHej :) Måske et dumt spørgsmål, men hvad "skal der ske" til en mundtlig engelsk eksamen i 2.g ? Vi har ingen ting fået afvide, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at forberede mig. -
Eksamen - Ansøgning om hjælpemidler
ForumindlægHej, Er der nogen her, der på sin videregående uddannelse har søgt om at bruge hjælpemidler til en eksamen, hvor det ikke var tilladt at anvende nogen form for hjælpemidler? Fik i i godkendelse eller afslag på jeres ansøgning. Hvad kan man have af acceptable grunde? Håber virkelig nogen kan hjæ... -
DANSK EKSAMEN - SKYGGESIDER
ForumindlægJeg har så trukket "skyggesider" til min eksamen. Nogle gode hjemmesider/bøger om skyggesider, ens mørke sider, Freud's æg(det'et), eller andet godt som jeg ville kunne bruge. Mit prøveoplæg er en kortfilm. Det her er mere for at have baggrundsviden for min analyse. -
Ks eksame mod betaling
ForumindlægEr der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C -
Dansk mundtlig eksamen - ONDSKAB
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket emnet ondskab, til min mundtligt dansk eksamen. jeg er meget itvivl om hvilken tekst jeg skal vælge og hvad for nogen tekster der vil give mening i forhold til emnet ondskab. har i nogen ideer? tak på forhånd(: -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej, hvad går samtalen efter de første 10 minutter ud på? (Dansk mundtligt) Har I nogle gode råd til at overleve mundtlig dansk eksamen (uden nervøsitet pga øjenkontakt) samt generthed? -
Skriftlig engelsk B eksamen
ForumindlægHej, Jeg er kommet i tanke om, at jeg har lavet en fejl i min skriftlige engelsk b eksamen . Jeg har taget fejl af hvilken slags tekst jeg har analyseret - tror i at det er grundlag for at dumpe? -
angående matematik int. prøver
Forumindlægjeg har lige et spørgsmål til færdighedsregning matematik i de interne prøver: må man godt bruge lineal og vinkelmåler til færdighedsregning, når man sidder til de interne prøver, og der er nogle opgaver der skal løses med disse redskaber? skal til matematik interne prøver I MORGEN, kunne go... -
Hjæææælp Matematik :'(
ForumindlægJeg er igang med en matematik aflvering... Men jeg er faldet over et spørgsmål, som jeg ikke rigtig kan finde svaret på :/ Definer begreberne Hypotenusen, hosliggende katete og modstående katete. Håber i kan hjælpe tak for hjælpen :) -
ægyptisk matematik... dt hasteerrrrrrrrrr
Forumindlægjeg skal skrive om ægyptisk matematik... i historie del skal jeg skrive om samfundsstruktur i oldtiden og plus skal jeg have særlig fokus på skriver? jeg sidder fast her... hvad skal jeg skrive om skriver????????????????????????? plzzzzzzzzzzzzzzzz hjælppppppppp -
H. LUNDBECK A/S
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogen, der skriver om medicinal virksomheden H. Lundbeck A/S i SRP? hvis ja, vil du så ikke skrive din mail, så kan vi hjælpe hinanden med det i SRP perioden? Jeg skrive SRP i VØ, Afsætning og finansiering. Glæder mig at høre fra jer mvh malyandasli -
A dry white season
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og er i gang med min SRP opgave, og har fået til opgave at lave en fortolkning og analyse af romanen A dry white season, hvor hovedvægten ligger i en karakteristik af manden Ben Du Toit.. - en som har en gammel opgave liggende? Kunne godt bruge hjælp til at finde de ... -
To kill a mockingbird
ForumindlægJeg skal skrive en større skriftlig opgave om "To kill a mockingbird" af Harper Lee.Er der eventuelt nogen, der har tips til gode bøger om forfatteren, hjemmesider vedrørende bogen eller generelt noter, så er I meget velkommen til at give et svar... Så ville jeg blive mægtig glad! -
biologi A stx 2010
Forumindlæghej :) jeg skal lave opgave 3 i eksamenssættet fra 2010 i biologi A. ved virkelig ikke, hvordan jeg skal komme igang, så håber der er nogle som kan hjælpe. Opgave 3. N2-fiksering opgaven kan ses via dette link, har virkelig brug for hjælp !! http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/Roholt/Eksame... -
Jernstøberi GAMAS A/S
ForumindlægJeg søger en vejledende løsningen i denne opgave (Jernstøberi Gamas A/S). Er der nogen der kan hjælpe? Nogle der skan svare på disse spørgsmål: Lønforbrug i produktionen i december udgør kr. 3.160 - hvordan skal dette bogføres? Reparation af en varebil for kr. 58 er ved en fejl blevet debitere... -
I have a dream-tendens?
ForumindlægHej allesammen! Jeg er igang med at skrive og skal til at skrive om der er en tendens i Martin Luther Kings "I have a dream"-tale. Jeg er er lidt i tvivl.. Mener selv at det at han selv er en afroamerikaner gør at han automatisk har en tendens til at stille de sorte i et bedre lys, me...
