Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17741 til 17760 af 27764
-
perspektivering Dornröschen (tornerose)
ForumindlægJeg skal analysere Dornröschen, og jeg mangler at perspektivere til noget konkret, men jeg kan ikke selv komme i tanke om noget. Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd tak. -
Statistic
ForumindlægLav en deskriptiv statistisk analyse af bilens pris (PRICE) indeholdende et histogram. Opstil og fortolk et 95 % konfidensinterval for middelværdien. Ps. exelfil er vedhæftet. -
Tysk eksammen hjælp :)
ForumindlægHeeej allesammen, hvis der er nogen, der har tid og lyst til at hjælpe med at rette en tysk analyse til min eksammen imorgen må de meget gerne skrive :) ville være en KÆMPE hjælp! :) -
3. sang illiaden
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp, jeg skal analysere 3 sang i illiaden. Jeg skal finde: - Konflikt - Sex - Døden - Guder - Slægt Hvad menes der? Nogen der kan hjælpe? -
billedanalyse eller skulpturanalyse?? hjælp
ForumindlægEr i gang med min billedkunst projekt, jeg har lavet et maleri på en trappe... men mit problem er, at jeg ikke ved hvilken analyse model jeg skal bruge... -
Mountolive af LAWRENCE DURRELL
ForumindlægHej! Jeg er ved at analysere et billede hvor denne bog står mellem en salmebog og et par andre. MEN hvad handler denne Mountolive om? er der en der kan give et kort resume? -
Brian McFadden - Irish son
ForumindlægHej allesammen.. Jeg vil gerne vide hvad budskabet er i den sang, der hedder Irish son? Jeg skal forklare og analysere sangen, så jeg kan bruge den til min engelsk eksamen! -
Er det flashbacks?
ForumindlægHej Jeg analyserer en novelle. i novellen er der et sted, hvor en bedstefar fortæller om en situation til sin barnebarn om en dreng ovenpå, som bliver tævet af sin far.. Er det flashback eller er det slet ikke noget Tak på forhånd ;) -
Blicher sildig opvaagen (Romantikken) HJÆLP HASTER
ForumindlægJeg skl undersøge hvorfor sildig opvaagen passer ind til romantikken, er der nogle der kan jælpe med at svare hvorfor, og er der tilfædigvis nogle der har en analyse af den. Tak! -
Kongescoringen af Kåre Blutigen hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til dansk eksamen i 9. i morgen Er der nogen der ligger inde med en analyse og/eller fortolkning af Kongescoringen? Det ville være perfekt hvis du lige gad at sende den til mig På forhånd tak Anders Hansen -
THE FACE
ForumindlægHey har nogen analyseret teksten the face, vil sammenligne det med det jeg har lavet og se om jeg mangler noget, det vil være stor hjælp hvis i kunne sende det til min mail tak. [email protected] -
Geomorfologisk Trekant
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået en rapport for om Lille Vildmose. Jeg skal analysere landskabet Lille Vildmose med den Geomorfologiske trekant, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gøre. Er der nogle som kan hjælpe? På forhånd tak :-) -
bog
Forumindlæger der nogen der har læst bogen "klædt i pupur" af Dorrit Willumsen og kan hjælpe mig med at analysere den? bare kom med ALT det i har at sige om bogen? tak på forhånd -
Flyv fugl! Flyv
ForumindlægHej folkens Er der ikke en sød sjæl, der vil jeg hjælpe med at analysere samt fortolke digtet " Flyv fugl! Flyv" af Christian Winther fra romantismen. Tak på forhånddd.... :((( -
hjælp: essay om digt
Forumindlæghej Jeg skal skrive et dansk essay hvor jeg skal præsentere og diskutere et digt. Problemet er så om det jeg bliver bedt om er bare at analysere og komme med min mening??? hjæææææææælp please!!!!!!!!!! -
La' mig rulle dig!
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg skal have analyseret La' mig rulle dig af Pharfar. Er der nogle der ved hvilket slags rim det er? Knækprosa, enderim osv! Tak på forhånd! :-) -
meningsmålinger i usa
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive SRO, og skal analysere hvorfor så mange amerikanere fortsat sætter spørgsmålstegn ved resultaterne i meningsmålinger - er der nogen der kan hjælpe eller hvor jeg kan finde noget? -
Hvordan skal jeg skrive det?
ForumindlægOpgave beskrivelse: Her skal I præsenterer Databehandlingen og Analysen for de to forsøg (et afsnit) ”Alkoholgæring” ”Melormes respiration” I forbindelse med præsentationen bliver der lagt vægt på, at I også knytter NV fagbegreberne til analysen. Bemærk: I skal Ikke la... -
spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en analyserende artikel hvor jeg sammenligner to tekster. Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg skal skrive indledningen, når man har at gøre med to tekster. Hvordan skal jeg introducerer dem? Tak på forhånd -
Knas med promotionen
ForumindlægHejsa jeg skal i min SRP finde ud af hvordan Hay skal promovere sig på det australske marked. Hvilke modeller og analyser også videre kan jeg bruge for at finde frem til hvilken slags promotion de skal benytte?
