Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 17841 til 17860 af 35510
-
Matematik
ForumindlægHej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H. -
hurtig hjææælp...stikprøver- sandsynlighedsregning
Forumindlæger der nogen her inde der kan definere begrebet stikprøver i sandsynlighedsregning tusind tak hurtig hjælp... skal til eksamen imorgen vil gerne vide det... -
william wordsworth haster!
Forumindlæganalyse af "Composed upon Westmister Bridge" af Wordsworth!! både på dansk og engelsk er brugbart.skal bruges til eksamen i morgen. -
Dansk stil
ForumindlægJeg er igang med at skrive en stil "Rævefabler" fra eksams sættet 2008 - kunne virkelig godt bruge noget inspiration - nogen som har skrevet den??? -
link til udregning af karakter??
Forumindlæg- Hey!!På et tidspunkt lå der et link herinde, hvor man kunne skrive sine karakterer, både eksamens og års-, og gennemsnittet blev derefter regnet ud. Hvad var det lige linket var? -
Skriftlige opgaver fra studentereksamen
ForumindlægHej med jer,Tænkte på om man kan få sin danskstil, matematikprøve og lignende fra eksamen tilbage et eller andet sted?God sommer,Rytmus -
Der blaue brief opgave 2/3 !??
ForumindlægHej. Er der nogen der eventuelt har lavet opgave 2 eller/og 3 der hører til i opgavesættet fra tysk skriftlig eksamen august 2004 ? -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej, skal skrive engelsk eksamen synopsis til mundtligt engelsk.. Det skal handle om hooligans.. Men er lidt i tvivl om opsætning og hvad man started ud med og slutter af med i sin synopsis!!?? -
eksamensopgavn
ForumindlægNogen der har lavet / er i gang med at lave eksamens opgave der handler om økologi / esrum sø. Jeg vil gerne sammenligne resultater -
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "90'er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 90'ernes forfattere? -
Biologi hjælp
ForumindlægJeg søger biologi hjælp til eksamen, vil selvfølgelig gerne betale for det. Håber der er nogen som har tid og lyst til at hjælpe. -
Atomets opbygning
ForumindlægHey... Jeg har eksamen her på torsdag, og jeg ville gerne høre om der er nogen, der kan nogle forsøg til emnet ´´atomets opbyging´´? :) -
Biologi blodtryk
Forumindlægjeg har en eksams opg der lyder sådan... hvorfor er det uheldigt, hvis blodtrykket falder for meget...? nogen som kunne give små stikord til hjælp -
hjælp til tysk lektier
Forumindlæghej jeg søger hjælp til tysk i hverdagene og til eksamen som er den 8 juni 2009 (det er en 24 timers) jeg giver 100.- i timen og bor i Århus -
Metaller
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan nogle gode forsøg til emnet Metaller (eksamen på torsdag), da jeg selv er helt tom for ideer. -
Redegør for en ligning på c-nivea
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal til mundtlig eksamen i år og aner ikke hvordan jeg skal redegøre for en ligning, nogen der kan hjælpe mig ?? -
Spring, kast og løb B
ForumindlægDa jeg skal op til sådan en "prøve"eksamen på tirsdag vil jeg gerne høre hvad man skal sige og hvad for noget teori skal man have med?.. Tusind tak på forhånd. -
Medicinpædagogik
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med Medicinpædagogik - er ved at indhente inspiration/input til min afsluttende eksamen som pædagogisk assistent ! Venligst René -
Jysk case
ForumindlægHej. Er der nogen som lavede case om jysk i 2006, jeg skal nemlig lave den nu som en prøve eksamen, så søger Case om jysk til samfundsfag. På forhånd tak. -
opdragelse
Forumindlæghejza, er der nogen der vil hjælpe mig med en dansk aflevering om opdragelse.det er en eksamens opgave fra maj 2005.er rimelig på skideren, skal aflevere i morgen.mange tak på forhånd.mvh cfc4ever
