Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 17881 til 17900 af 35510
-
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
Naturfag, eksamensopgave, sommer 2002
ForumindlægNogen der ligger inde med afleveringen, da jeg gerne vil tjekke resultater/udregninger. Tak.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-17-1.pdf -
maj 1996 opgave 1
ForumindlægHjælp! Jeg sidder og kan ikke løse opgave 1 i eksamens sæt maj 1996. Det drejer sig om spørgsmål c od d! Tak -
Konjunktioner
ForumindlægHej Jeg skal til tysk eksamen imorgen. Hvordan er det at man kan bruge konjunktioner, er faktisk meget dårlig til det. Er der nogen der vil være sød og forklare det kort... på forhånd Tak Malika -
Søger noter til marketing management af svend hollensen
ForumindlægHej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle? -
Talepapir?
ForumindlægJeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig?? -
Kritik af samfundsfaglige metoder?
ForumindlægHvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!! -
Vinkelsum i trekant
ForumindlægHej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det? -
Regnskabsanalyse
ForumindlægSkal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah -
Hjælp ønskes
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
Sidste gode råd
ForumindlægHej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p -
Raketligningen
ForumindlægHvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak. -
Bilag - AT
ForumindlægNogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ? -
Hjælp
ForumindlægHej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak -
Skal alle problemstillinger læses op?
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget? -
Den moderne opfattelse af atomet
ForumindlægHej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
