Søgning på: historie eksamen. Resultater: 17881 til 17900 af 46276
-
Køn og ligestilling?
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Tusind tak på forhånd -
Udvidende univers
ForumindlægJeg har læst at der har været givet andre fortolkninger af rødforskydningen end at himmellegemerne bevæger sig væk fra hinanden. Nogle der kender nogle af dem? -
Budskabet fra Skibsdrengens fortælling (Karen Blixen) HASTER!!!
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvad budskabet i Skibsdrengens fortælling er?? Håber I vil hjælpe mig -
world trade center
Forumindlæghej allesammen, jeg skal skrive en stil om world trade center. men er der nogen der kender en hjemmeside, hvor jeg kan se hvad, usa's reaktion var på world trade center. -altså, hvordan usa reagerede på angrebene.. tak. -
En god start
ForumindlægEr der nogen der ville skrive nogle gode start på en stil. F.eks Vinden hylede gennem natten ....... mest om naturen, vejret dag eller nat... i starten. -
Hvad mente
ForumindlægKant helt pæcist: Ifølge Kant skal en handling være udført af pligt for at have et moralsk indhold. Hvordan argumenterer kant for dette ? -
Marxismen og Platon AT HJÆÆÆLP!!
Forumindlæghejsa allesammen. Jeg sidder med AT, og skal sammenligne de politiske ideologier omkring platon med de politiske ideologier omkring Karl Marx mht demokratiet/staten. Hvordan gør jeg det?? -
Hjælp! Forslag til SRP ??
ForumindlægHeej Er der nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan skrive i Srp?? Gaar paa HHX og har Matematik A, Virksomhedsoekonomi A, Afsaetning og International oekonimi B... Haaber der er nogle der har nogle gode forslag ?:) Taak :) -
Analyseproblem
ForumindlægHej Jeg ved stadig ikke helt præcist hvad et motiv er, når man fx. skal analysere noget. Kan nogen give mig en præcis forklaring på: -Tema -Motiv På forhånd mange tak. -
fortællertid
ForumindlægHej, jeg sidder her med en dansk opgave, jeg skal lave om teksten''Hm'' af klaus rifbjerg. Mit problem er at jeg ikke ved hvad fortælletiden og fortællenuet er i teksten, er der nogen der kan hjælpe ? -
forestil at du er hjemløs
ForumindlægEr der ikke nogle der kan hjælpe mig med denne opgave, den skal være på engelsk? Spørgsmålet kommer her... Imagine you are a homeless person. Write about why you left home or lost your home, and what has happened to you between then and now. forestil at du er hjemløs. skriv om hvorfor du forl... -
engelsk essay lille spørgsmål
ForumindlægHvad vil det sige , hvis der i min engelsk essay står at jeg skal have inkludere the setting ? -
srp terrorisme
ForumindlægHey all. Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt og mit overordnede emne er terrorisme. Nogle der har nogle gode idéer til dette? Har selv tænkt lidt på USA's udenrigspolitik og selvfølgelig 9/11, men føler mig stadig en anelse lost. Tak på forhånd!! -
SRP - Snyd?
ForumindlægHej, Er det snyd hvis man kan få en til at RETTE sin SRP efter man har skrevet (før man aflevere selvfølgelig)? Hvis ikke det er, hvor kan man finde nogle til at rette og evt give respons omkring så man er på den sikre side før aflvering? Jeg er viillig til at betale, men ved bare ikke hvor jeg k... -
filmanalyse...
ForumindlægNogen der kender en god actionfilm til analyse? -
HJÆLP MED EN JULEHISTORIE
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en stil om den perfekte jul, men det er lidt sværet fordi jeg ikke selv holder jul. Jeg ved ikke hvordan det helt bliver holdt, hvad man laver, hvad man spiser og alt muligt. Så skriv til mig den perfekte jul for jer, og så håber jeg på at det går :-) Tak på forhånd. -
Nådsensbrød - budskabet?
ForumindlægHvad er budskabet i novellen Nådsensbrød af Henrik Pontoppidan? -
Manga?
ForumindlægHvilken manga synes du er bedst? Og hvorfor? -
Kreativt produkt?
ForumindlægJeg kan ikke finde på et kreativt produkt!! Nogle der har en ide, om hvad man kan lave til emnet stoffer? Vi vil gerne høre fra jer hurtigs muligst. Tak på forhånd. -
Cuba krisen / kold krig
ForumindlægHej! Er der nogen der kan hjælpe mig med de her spørgsmål: Cubakrisen = 1. Hvad var årsagen 2. Hvad var konsekvenserne? Koldkrig= 1. Hvad gik den kolde krig ud på? 2. Hvorfor var cubakrisen "spidsen"/kulminationen på krisen?
