Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 17901 til 17920 af 153151
-
Større skriftlig opg.
ForumindlægHej alle sammen.Overvejer at skriv større skriftlig opgave i biologi, men ved ikk helt hvad jeg skal vælge. Har tænkt på doping, men ved ikke om det er et for bredt emne??? Er der nogen der har nogle gode ideer? -
Program til tegning af koordinatsystem - hvilket er bedst?
ForumindlægHej,\n\nJeg skriver i øjeblikket på SSO. Jeg skriver om komplekse tal, herunder funktioner og iterationer. Det vil derfor være nødvendigt for mig at illustrere nogle af disse funktioner og tal grafisk - altså i et koordinatsystem (eller Argand-diagram, men i praksis et koordinatsystem)\n\nJeg led... -
Diskussion???
ForumindlægHej folkens Jeg sidder lige og er igang med skrive min SSO. I min diskussion bliver jeg bedt om at: Diskutér mulige løsninger i forhold til at opnå regeringen mål om, at 95% af en ungdomsårgang i 2015 skal gennemføre en ungdomsuddannelse. Okay mit spgm. er så skal jeg komme med mine egne... -
Haster... !!!
Forumindlæghej jeg har om vikingetiden, og har lige opdaget en opgave vi skal lave.. og jeg ved intet om vikinge tiden så det ville være dejligt med lidt hjælp . – hvorfor den kom - hvorfor den havde flere faser - hvorfor den stoppede - hvilke levn har vi i dag ? på forhånd tak -
Hjælp - Kig her.!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er igang med en opgave der omhandler korstoget. Jeg skal besvare følgende spørgsmål: Redegør for hvilke befolkningsgrupper der drog på korstog? Er der nogle herinde der kan hjælpe? Det er meget vigtigt.. På forhånd tak. -
Kunst fra romantikken og naturalismen?
ForumindlægJeg skal skrive 2. års opgave om romantikken og naturalismen/realismen og vil gerne have hjælp med nogle malerier. Jeg leder efter billeder der er typisk fra romantikken og naturalismen/realismen. Hvis i har et link ville det være dejligt. Håber i kan hjælpe -
American Psycho
ForumindlægHey, jeg er igang med opgave om American Psycho, og jeg skal lave en redegørelse og diskussion af voldstemae i bogen! - Jeg er lidt lost lige nu og kunne godt bruge lidt pointers så jeg kan få jumpstartet min skrivning!! tusind tak på forhånd! -
little red riding hood
ForumindlægHej. jeg har fået en opgave for i engelsk, som går ud på at jeg skal skrive "little red riding hood" som en nyhedsartikel. Så jeg ville spørger om der var nogen som evt. vil hjælpe mig igang. fordi at jeg er gået helt sort.. -
Analyse af uddrag af roman
ForumindlægHej.. Jeg sidder og analyserer et uddrag af "Plastic" skrevet af Mette Thomsen. Er der nogen der har læst den, eller har skrevet opgave om den, så kunne det være rart at få lidt fif jeg kan bygge videre på.. På forhånd tak Karina C -
teorier
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med nogle teorier i international politik. Jeg er igang med mit studieretningsprojekt og skriver opgave om korea i den internationale politik. Jeg skal inddrage teorier om udviklingen i international politik, og har fundet den der hedder systemteorien. Men er de... -
fortællertid
ForumindlægHej, jeg sidder her med en dansk opgave, jeg skal lave om teksten''Hm'' af klaus rifbjerg. Mit problem er at jeg ikke ved hvad fortælletiden og fortællenuet er i teksten, er der nogen der kan hjælpe ? -
HJÆLP HISTRORIE
ForumindlægHåber en venlig sjæl kan hjælpe mig! Jeg bruger en plantegning over Auschwitz i historie, for at belyse hvor stor betydning teknologien har haft for udryddelse af jøder. Hvilken metode bruger jeg?? -
HJÆLP!!
ForumindlægHej alle! Jeg forstår virkelig ik, hva man ska skrive i "Materialer, teorier og metoder"-delen ? Jeg skriver i fagene historie(A) og naturgeografi(B) om global opvarmning,. Håber der er nogen, der gerne vil forklare det.. På forhånd tak! :) -
Eksamenstid
ForumindlægHvor lang tid har man til at forberede sig i de forskellige fag (Når man er til eksamen)? Ved kun at til dansk har man en time, og 25 min. til eksaminationen. Nogle der ved andre? (Helst Historie, Filosofi og Biologi..) -
Hvad hander "rose would be a lovely name for it" om
ForumindlægHej, jeg har brug for en der kender historien "rose would be a lovely name for it", og som vil give mig et resume, eller bare kan skrive kort hvad den handler om. Jeg håber i kan hjælpe mig -Christian -
Gladiator
ForumindlægHeeej Alle sammen. Vi har set filmen "gladiator" i historie, og skal i den anledning finde frem til hvad der er fact og fiktion. Mit problem er bare at jeg ikke kan huske det, så jeg ville spørger om nogle kunne give mig nogle eksempler, der kunne lede mig på rette spor. ... -
Kan man tale om komparativ metode inden for humaniora??
ForumindlægJeg skriver AT i historie og dansk. I mit diskuterende spørgsmål sammenligner jeg forskellige tekster. Kan man tale om komparativ metode, når det ikke er samfundsfag? Og er der ellers et begreb inden for humaniora, når man sammenligner tekster? -
AT - REJSER
ForumindlægStår og skal skrive AT om samme emne som 3.gerne havde sidste år - rejser Er ret blank for ideer, ved bare at jeg vil skrive to af følgende fag; biologi, matematik, religion, historie eller dansk Nogle der har nogle ideer? :) -
SRP
ForumindlægEr igang med at hjælpe en person med sin SRP. Han skriver i historie og engelsk om vietnamkrigen. Hvordan bør engelskfaget komme i spil, udover at bruge engelskfagligt skønlitteratur, og tekster på engelsk? -
big bang
Forumindlægekspert søges!! jeg er i øjeblikket igang med at skrive en rapport omkring big bang, i faget teknologi.. jeg har skrevet om de forskellige teorier og om CERN, og sidder nu fast.. har DU et forslag om hvad jeg mere kan skrive om?! på forhånd tak!!mvh jetha
