Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 17921 til 17940 af 325233
  • Aristoteles...

    Forumindlæg
    Hej... Hvad er lykke ifølge Aristoteles? og hvad er De intellektuelle og De Moralske dyder?....
  • Skriftlig Dansk 1.g

    Forumindlæg
    Hej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a...
  • 'Life is a bitch' - kortfilm. Hjælp?

    Forumindlæg
    Jeg har eksamen på fredag d. 20/7, og jeg ville blive utrolig glad hvis der var nogen af jer som har arbejdet med kortfilmen, som kan hjlæpe mig med hvad filmens budskab egentlig er?
  • differentialregning

    Forumindlæg
    hej jeg har mundtlig eksamen i matematik på fredag og jeg er meget i tvivl om et spørgsmål om differentialregning. hvad betyder : f er diff. i x0 hvis f(x0)-f(x)/x0-x går mod ét tal for x-->x0 Håber I kan hjælpe.
  • Skulptur

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen mellem et hverdagsobjekt og en skulptur?
  • Analysemetode for datasæt

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt i tvivl, om det rigtige svar er valgmulighed b eller c. En, der vil hjælpe :)
  • Øjeblikshastighed

    Forumindlæg
    t(s): 0 1500 3000 4500 9000 15000 18000 [NO2] (M): 0,800 0,641 0,534 0,457 0,319 0,228 0,201 Find øjeblikshastighederne ved følgende koncentrationer af NO2: 0,600 M, 0,400 M, 0,200 M Øjeblikshastigheden ved koncentrationen 0,600 M: -kan man ikke lave en e...
  • Proteinelektroforese

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der ved hvad proteinelektroforese (SDS-page) metoden kan bruges til? :)
  • Mundtlig eksamen A

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor lang tid man selv skal forberede til i 24-timers prøven i mdt. bio A? Jeg skal jo eksamineres i ca. 24 minutter.....er det mig selv der skal styre hele tiden? Og skal man selv finde noget materiale ud over de bilag som man får i eksamens-opgaven?
  • mundtlig biologi

    Forumindlæg
    hey, har nosset lidt i det.. skal op i mundtlig biologi imorgen.. hvad gir gode karaktere?
  • dna og celler

    Forumindlæg
    Hej :) en der kan forklarer mig alt om dna og celler hvordan de er opbygget og hvilke opgaver de har?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg har en opgave som jeg ikke har en ide om hvordann den ska løses jeg håber der nogen som kan hjælpe mig med den, opgaven lyder sådan: En parabel har ligningen . Punkterne A og B ligger på parablen og har x-koordinaterne 0 og 2. Bestem ligningerne for parabeltangenterne i A og B
  • Biologi - respiration

    Forumindlæg
    NAD+ og FAD kaldes for coenzymer, da de enzymatiske processer ikke kan forløbe uden. men er der nogen der kunne forklare mig præcist hvad coenzymernes rolle er?
  • Tysk fremlæggelse - Wintersport in der Schweiz

    Forumindlæg
    Jeg, sammen med en ven, har et oplæg i tysk om vintersport i schweiz. Synes selv det er et meget småt emne, men har i nogle ideer til hvad man kan skrive om?
  • Engelsk fsa 2013?

    Forumindlæg
    Hvilken opgave fik i for til eksamen 2013 i engelsk? Hvad skulle i skrive om?
  • approksimer sum med integral

    Forumindlæg
    I det nedenstående dokument er vist to tilfælde, hvor min bog approksimerer en sum med et integral. Ingen af tilfældene giver dog mening for mig. Normalt når man approksimerer en sum med et integral, har man jo en sum på formen: ∑f(x)Δx, hvor Δx antages lille, hvilket ligger tæt p...
  • videregånde uddannelse

    Forumindlæg
    Hej studieportalen jeg har søgt ind og fik en mail hvor der står dette (vedlagt) forstår ikke helt hvad der menes . ps. på forhånd tak for hjælpen:))
  • hvad man bruger elektromagnetisme til?

    Forumindlæg
    Giv 5 eksempler på, hvad man bruger elektromagnetisme til? - Nogle forslag? Udybe gerne, men ikke for meget tekst tak. :-)
  • biblen

    Forumindlæg
    Hej, Hvor mange natur problemer er der beskrevet i det gamle testamente?
  • HJÆLP!! rettelse kronik

    Forumindlæg
    Vigtig kronik redegørelse aflevering til i morgen! Har virkelig brug for hjælp! Sender den over beskeder, hvis der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig :) Tak på forhånd!