Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17921 til 17940 af 109300
-
Hjælp til samfundsfag på A
ForumindlægHej! nu skal jeg snart selv op i skr sam på A Derfor tænkte jeg om i ikke havde nogle af jeres afsluttende skr eksamen, gerne 2011 - 2012, som jeg evt måtte læse, så jeg kan få noget inspriation? Da jeg er meget usikker på hvordan det skal opstilles osv. Håber i vil hjælpe - Det vil være ... -
Nettogrænsebetaling?
ForumindlægHej Er der nogle venlige sjæle der kan hjælpe med denne opgave fra driftsøkonomi Man ønsker at udskifte et anlæg i en virksomhed og har opstillet følgende nettogrænsebetalinger: år Nettogrænsebetalinger 2009 50.000 2010 44.000 2011 ... -
Går på videregående, men vil søge ny udd?
ForumindlægHej Har overvejet at mit studie ikke er noget for mig, derfor vil jeg gerne søge ind på en ny uddannelse i 2011. Er dette muligt at gøre uden at jeg skal droppe mit nuværende studie først? Grunden til dette er at snittet på den nye uddannelse ligger lige på grænsen til mit eget og hvis jeg så ik... -
Kan I anbefale et grafikkort
ForumindlægHej alle. jeg står og skal have fat i et nyt grafikkort, men har ikke synderligt meget forstand på det, så håber meget på lidt kyndig vejledning :) Mit grafikkort skal ikke kunne bruges til store og krævende spil. Dog er det vigtigt at Football manager 2011 og CS kan køre på den. Kan man ikke erh... -
Psykologi
ForumindlægHej alle. Som I nok ved at emnet i AT 2011 "at være på" Jeg vil bare høre om I har nogle gode forslag til emner og fagkombinationer sammen med psykologi. Jeg har tænkt på dansk og psykologi, men?? Jeg er selv naturvidenskabelig, så jeg er 100% åben over for ideer. Tusind tak på forhånd. -
Matematik - forklaring
ForumindlægHEj, kan nogen hjælpe mig med at løse denne opgave. Jeg bliver ved med at då forskellige resultater. Den procenvise vækst kan beregnes ud fra følgende formel (tal fra slutår/tal fra begyndelsesår)-1)*100 I 1987 fik C 38 mandater til folketingsvalget, og i 2011 8 mandater,hvad er faldet i p... -
En analyse af tal
ForumindlægI opgave jeg har fået der skal jeg undersøge om arbejdsmarkedet er i øjeblikket præget af konjunkturarbejdsløshed, strukturarbejdsløshed og flaskehalsproblemer. Jeg har fundet tal fra år 2010-2012 men hvordan kan jeg udefra de tal analyser dem? Skal jeg bare skrive hvorfor nogle af tallene e... -
Projektuge-kriminalitet
Forumindlæghej Vi er 3 elever fra 9. klasse som har projektuge. Vores overemne er forandring og vores underemne er kriminalitet. Vi ved ikke hvordan vi vil fremlægge det eller hvad vores produkt skal være. Vi håber i vil giver nogle ideer og svar. på forhånd tak. su. senest torsdag d. 25 marts 2011 -
HJÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej! vi er 3 elever som har projektuge. Vorers overemne er forandring og til vores underemne har iv valgt "kriminalitet". Vi har ikke fundet ud af hvad vores produkt skal være eller hvordan vi vil fremlægge det. Vi håååber at nogle vi komme med ideer og svar. su. fredag 25 marts 2011 -
HJÆLPP, Lyd og optik(lys)????
ForumindlægHej. Jeg skal have terminsprøve på onsdag d. 6/4 2011, og et af de emner jeg kan trække kan jeg ikke helt forstå. Emnet er Lyd og Optik(lys). Er der nogen der kender nogle gode sider som kan forklare det godt og forståelig (for en 9. klasseselev) og også meget gerne nogle forsøg som man kan lave.... -
antal ord dansk HF eksamen?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange ord/anslag en dansk skriftlig eksamensaflevering skal rumme anno 2011? Det står så vidt jeg har erfaret ikke oplyst noget sted, og min lærer har heller ikke kunne give mig et kvalificeret svar andet end, ikke for kort, ikke for langt. Hilfe bitte! -
SF's borgmestre
ForumindlægHej, Har brug for hjælp til et spørgsmål i samfundsfag. "I hvilke kommuner står SF stærkest?" Jeg har fundet ud af, at der har været/er 6 borgmestre og rådmænd. Så har jeg set, at i 2010+2011 var SF borgmester i København, men jeg vil gerne vide hvor SF er borgmestre henne i år 2013,... -
Demokrati, Magt og Politik
ForumindlægHJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mundlig eksamen. Hej. Vi er 3 piger der har samfundsfag på A og sidder og laver synopsis til eksamen i morgen. Vi har trukket emnet Demokrati, magt og politik Bilag: S og SF rasende: De radikale selvmordspiloter slår til igen af Han... -
Negative tal til indekstal
ForumindlægHej, Har et hurtigt spørgsmål. Sidder og regner indekstal ud, men hvad når talene er negative, hvordan regnes det ud. Det er over en 5 års periode, så det ser sådan her ud: Årstal 2008 2009 2010 2011 2012 - 9 -48 -52 -90 -76 Hvis vi tager 2009 er dette så korrekt (200... -
Dansk stil HJÆLP!! skal skrive om demokrati 6kl
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en stil om demokrati, på 2 sider. Den må handle om alt der har noget at gøre med demokrati. Hvis du har en ide om hvad jeg kan skrive om må du meget gerne give mig masser idéer :) Jeg går i 6kl og skal aflevere den på onsdag den 22 - 6 / 2011 -
SU - søgt forkert?
ForumindlægHej, Jeg tror jeg har søgt forkert om SU. Min uddannelse starter d. 1. sept, og jeg søgte SU for to dage siden, og i et af spørgsmålene står der, "Ønsker du SU-stipendium" --- (måned) 2011 så har jeg skrevet september i måned? er det korrekt? eller skulle jeg have skrevet ... -
Jura bøger søges!!!
ForumindlægHej Derude er der nogen der ligger inde med disse bøger? 1.Retssystemet og juridsike metode 2. Strafferet- forbrydelse og andre strafbare forhold 3.Strafferetrent almindelig del ansvarslæren - 4.strafferetlige sanktioner 5.Jura 1år Caudex lovsamling 2011 6.Procesret, strafferet C... -
Muslimsk radikalisering.
ForumindlægHey! Jeg er ved at skrive opgave om USA efter 9/11 - Men er i tvivl om et af mine redegørende spørgsmål, hvor jeg skal redegøre for baggrunden og udviklingen af den muslimske radikalisering op til 11. september 2011! Er meget i tvivl om hvordan jeg skal håndtere dette spørgsmål, nogen der kan h... -
Procentregning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette? - tak på forhånd:) Ifølge Penge & Privatøkonomi nr. 10, oktober 2011 var 16,6% af alle huse til salg fra 60’erne, mens 14,8% af alle hus til salg, var fra 70’erne Hvor mange procent er andelen af 60’er-huse større end andelen af 70’er-... -
Problemregning Please hjælp
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med det her to opgaver de er fra FSA problemregning 2011 december på fladskærme er forholdet melem den længste side og den den korteste side 16:9 den korteste side på en fladskærm er 27 cm 3.2 Hvor lang er den længste side på denne fladskærm ??? 3.3 På en 42 fla...
