Søgning på: historie noter hf. Resultater: 17961 til 17980 af 33009
-
Bavian - Naja Marie Aidt.
ForumindlægHej, jeg skal skrive danskopgave om Bavian, men jeg ved ikke, hvor jeg skal begynde eller noget som helst. Til dette ville jeg så spørge om, hvilke perioder jeg skal læse om? - Og om nogle sad med nogle noter, som jeg kan bruge ifm opgaven. På forhånd tak. -
Sproghandlinger
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive om de forskellige begreber indenfor sproghandlinger. Jeg har forstået hvad informerende, regulerende og selvfremstillende sproghandling er. Jeg kan bare ikke finde en ordentlig forklaring om hvad begrebet "Undertekst" er. Er der nogle der kan forklare mig d... -
må jeg tage det med?
ForumindlægMin lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater! -
Immunrespons
ForumindlægHej derude. Jeg håber der er en som kan hjælpe jeg sidder med en opgave om influenza, heraf immunforsvarets respons, når kroppens angribes af influenzavirus. kender i nogen link, som er letforståelige eller nogen noter, ville det være en kæmpe hjælp Tusind tak på forhånd -
Synapse
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare mig hvorfor en mangel på GABA i hjernens synapser, som er et hæmmende transmitterstof, kan medføre krampeanfald? Hvis der er nogen der bare har nogle noter de kan smække ind vil det også være fuldt acceptbelt..=DPå forhånd tak! -
Platon
ForumindlægHejsa.. Jeg kan ikke finde nogle noter fra Platons dialog Faidon.. nogle der kan hjælpe lidt? Det er der hvor Sokrates har en samtale med Simmias, de snakker og legeme og sjælen.. an so on.. -Safia -
AT-5 Rænnesancen
ForumindlægHej Studi's !I morgen starter AT-5 på min skole om Rænnesancen. Så jeg tænkte at jeg ville starte før og danne mig et overblik over tiden.Er der nogen som kender nogle gode links/noter eller andet?På forhånd tak!-Sofia -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHey!Der er jo en masse snak om, at emnerne til den skriftlige studentereksamen nok vil omhandle Kommunalreformerne, EU-traktaten etc.Er der nogen som har nogle gode noter omkring disse emner, for har virkelig ikke nogen, især ikke om de nye regioner? -
eksamens tekster tysk a
Forumindlæghey ..ville høre om der er nogen der har gode noter til disse tekster...Das Spiel seines Lebens (Rovert Steinhäuser)Kinder der WildnisDer andorranische JudeDas Mädschen mit der EidechseStefanie af SichrovskyDie bleierne ZeitDie AmeisePrometheus Effi briestVil være taknemlig hvis i har... -
Immunreaktion
ForumindlægHejEr der nogen der har en overskuelig oversigt eller tegning over immunforsvaret reaktion ved henholdsvis en bakterie infektion og en virus infektion. Eller andre gode overskuelige noter til immunforsvaret, mangler et overblik i mit hoved, hvis i kender det !? -
Hjælp til forståelse af uddrag omhandlende overvågning/surveillance
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at forstå meningen med dette: “The regulation of surveillance is, however, not transsparent – the authorities argue it would never be if it is to be effective” -
Statistik - Varians og spredning
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til eksamen i matematik på B niveau, men kan ikke lige gennemskue dette. Jeg har skrevet i mine noter at spredningen er; (observation-middelværdi)^2 Men hvordan udregner jeg så varians? -
Gange - genvejstast
ForumindlægHejJeg er ved at skrive noter til min fysikeksamen og mangler voldsomt en genvejstast til et multiplikationstegn. Jeg er ude efter det som man også kan finde i equationeditor.Er der nogle der kan hjælpe mig?PÅ forhånd mange tak.. :)Mvh Rasmus -
Regnskabs analyse
ForumindlægHey....Ville hører om der nogen som kan hjælpe mig...Jeg skal op til eksammen på mandag og kan stadig ikke helt forstå regnskabs analyse delen, plus nøgletal.Hvis der nogen som måsker har nogle fed noter, ville det være rigtig lækkert:-) Hilsen Rosa... -
The tell-tale heart
ForumindlægThe tell tale heart by Edgar Allan Poe Er der ng her inde som kan hjælpe mig med noter til denne short story eller belyse, hvorfor han venter en uge før han slår den gamle man ihjel?Tak -
analysemodel
ForumindlægJeg skal til eksamen i old her snart og da jeg kiggede mine noter igennem opdagede jeg, at jeg slet ikke havde en analysemodel til gennemgang af tekst. Så hvis der er en der kender et link til en god analysemodel ville det være en kæmpe hjælp! På forhånd tak.. -
Platon. Naturfilosofi. Etik.
ForumindlægHej hejJeg skal snart til old-eksamen.Vores lærer har givet os nogle noter hvor der bl.a. står:I forbindelse med Platons Apologi ville overgangen mellem naturfilosofi og etik være interessant.Er der nogen der ved noget om denne overgang? -
haster - skal op kl. 8
Forumindlægjeg har skrevet i mine noter at Theben var fåmandsstyre(oligaki), men de har jo en konge (så burde det vel være monarki.) Og så står der i den korsang vi kan komme op i at vi skal kæmpe for demokratiet ?? -
generelt.
ForumindlægHej . jeg ville høre hvordan det kan være, at de oploadede noter osv. Ikke kan åbnes i et normalt word-fil Og kan man evt. selv gøre noget så man kan få det i et word-format ? De flestes computere kører jo for det meste i word-format. P.f.t -
Trekanter
ForumindlægHej, har brug for hjælp! ?Spørgsmålet lyder: a) Bestem sideængden lille q b) Bestem arealet af trekanten (Note: P er 126 grader, R er 20 grader... lille q ligger lige i mellem. r er ) *den vedhæftede fil er forkert.. ignore den!!*
