Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18041 til 18060 af 48931
-
AT-eksamens teori?
ForumindlægHej derude! Jeg er i gang med at danne overblik over min AT-fremlæggelse med emnet "Årsager til stofmisbrug" og fagene Samfundsfag A og Psykologi C. I min synopsis har jeg redegjort for Bourdieus teori om social ulighed i samfundsfag og i psykologi behaveourism og personlighedspsyko... -
Hårdt og blødt vand
Forumindlæghejsa alle sammen jeg skal op i fysik i morgen, og en af emnerne man kan komme op i er hårdt og blødt vand, og kan OVERHOVEDET ikke huske noget af det, er der en der måske en der kan hjælpe mig emd at finde, en let-forstågelig tekst ? -
Kemi - Energi
ForumindlægHej derude :) Jeg skal fremlægge om de forskellige slags energi i næste uge. Men jeg ved ikke ret meget om dem. Det er disse energier, jeg skal vide og skrive noget om: Potentiel energi Termisk energi Termisk energi Kinetisk energi Kinetisk energi Bevægelsesenergi. Mekanisk energi Elektrisk energ... -
Elasticitet
Forumindlæg"Et lod hænger i en fjeder, hvorved fjederen forlænges 7cm. Fjederens stivhed er 600N/m. Hvor stor er fjederkraften og hvor meget vejer loddet?" Har brug for hjælp til at sidste spørgsmål. Hvordan finder jeg vægten af loddet?? -
international økonomi terminsprøve
ForumindlægHey :-) Er der nogle derude som på et tidspunkt har lavet et eksamenssæt omhandlende international økonomi? -
Beregning af værdimængde og definitionsmængden
Forumindlæghvordan går man ind og beregner definitionsmængden Dm(f) og værdimængden Vm(f) for følgende funktion? F(x) = 2x^3 + 4x^2 – 3x + 5 hvor det gælder at - 4 ≤ x ≤ 5 -
T89
ForumindlægGodaften, jeg har problemer med at finde toppunktet på min lommeregner. Når jeg finder maksimum på min graf siger den: Maximum xc: 5,18987 yc: 6,60567... Hvordan finder man frem til toppunktet ud fra disse informationer? På forhånd, tak -
Spredning - har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHar et spørgsmål i forold til spredning som jeg virkelig ikke ved hvordan jeg skal udregne. Er virkelig lost, da jeg kun har haft kort om hvad spredning er, og hvad fomlen Σ (x1– μ)^2 går ud på, det vil derfor være rart hvis i kunne gå i dybden med hvordan jeg helt præcis regner de... -
Finde en differensligning
ForumindlægHej derude. Jeg skal bruge hjælp til at udlede en differensligning Find en differensligning, der bestemmer stien for Yt, givet initialindkomsten Y0, og løs denne differensligning og jeg kender til følgende: Yt = nationalindkomst It = de totale investeringer St = den totale opsparing ... -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal besvar denne spørgsmål i matematik og ved ikke helt hvad jeg skal svare. Hvordan skal man definere et tal? -
Frivilligarbejde i velfærdstaten.
ForumindlægJeg er igang med min eksame, jeg har virkelig brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål. Hvordan kan frivilligarbejde løse velfærdstatsens udfordringer? Hvad er ulempen ved frivilligarbejde? -
sammenhænge
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med dette? er lidt lost -
Redegør for eksponentiel regression
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at redegøre for eksponentiel regression? -
Essay om lykken
ForumindlægVi har fået til opgave at skrive et essay om lykken. Den vedhæftede fil indeholder billedet og artiklen vi skal tage udgangspunkt i :) Jeg vil dertil høre om nogle af jer har en god idé til hvordan jeg lige skal starte på essayet, da jeg simpelthen ikke kan få startet på den :) Er der nogen so... -
Potensfunktioner
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en rapport om funktioner i matematik. Jeg har nu, med hjælp fra programmet TI-Nspire, fundet forskriften for en bestemt potensfunktion. Men den viser forskriften: y = 9.1211 E - 7 * x ^ 3.26317 Er der en der kan forklare mig hvad det E -7 betyder? På forhånd tak. -
Har de forskellige bindinger mellem fructose og glucose nogen betydning for deres egenskaber? Og hvilke? Tak på forhånd mvh
ForumindlægTitlen siger det hele. -
Projektuge/Moderne diktatur
ForumindlægHvad kan jeg komme ind på uf fra de her spørgsmål hvordan er diktatur i moderne tid forskellige fra før i tiden? Er det slut med det traditionelle diktatur i fremtiden og kan demokratiet overleve Er diktaturer definitivt “det onde”, eller kan de tilbyde befolkningen “... -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogen der vil fortælle mig lidt om fremtidens vandsforsyning...? for jeg kunne ikke finde noget om det. på forhånd tak :) -
Hjælp til Osmose
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om osmose, eller har nogle gode danske links til forskellige informationer om osmose, både normale- og dybdegående info. Jeg har så svært ved at finde informationer om osmose der er nemt at forstå. Så hvis i selv har skrevet om osmose og er villige til at dele jeres f... -
sideskift
Forumindlægbilled er vedhæftet Jeg har en punktopstilling hvor det tredje ord ryger ned til næste side. Nogen hvordan punktopstilling står samlet under hinanden. Det er Word 2013 Jeg vil gerne have Leverandører til st stå under medarbejdere
