Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18081 til 18100 af 48240
-
synopse i dansk?
Forumindlæghej folkens, jeg skal snart op til mundtlig eksame og jeg har trukket tekst fra det moderne gennembrud. Kan i evt. komme emd nogle gode råd til forberedelse, præsentation og måske ligge nogle links. -
Dansk og fysik i enkeltfag
ForumindlægHalløj, Jeg skal bruge de 2 overstående fag til min uddannelse efter sommerferien. Hvad sker der hvis jeg ikk består en af dem? Kan man tage eksamen igen lidt senere eller er det bare surt sjov og man skal vente til næste år med at prøve igen? -
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder? -
Historielærer/hjælpere
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie næste uge og vil høre om der er en historielærer eller en, der har meget forstand på historie, som kan hjælpe mht. min eksamen, som er 24 timers forberedelse. Jeg vil selvfølgelig gerne betale vedkommende for hjælpen :) -
Fagligvurdering
ForumindlægEr der nogle hf-enkeltfags elever, som har fået fortaget en faglig vurdering istf. eksamen i faget historie? Hvordan var det? Hvor meget spurgte læreren indtil pensum, udover det selvvalgte emne man fremlægger? Var det svære spørgsmål? -
eksamenssæt AKUT
Forumindlægjeg vil rigtig gerne øve mig ekstra til min mat eksamen, og kigge på opgave eksempler, men jeg har lidt svært ved at finde gamle eksamenssæt fra tidligere år, nogle der ved hvor det kan findes? -
Den svage barn
ForumindlægHej jeg skal eksamen på mandag i dansk . har trukket Det svage Barn af Frank Jæger som jeg skal alnalyse og pepektvier til " det smukke ved Danmark ? har i nogen notater til Det svage Barn af Frank jæger ?? Taak på forhånden -
perspektivering af fyrtøjet
ForumindlægHej allesammen jeg skal op i dansk mundlig eksamen imorgen. og jeg har om fyrtæjet men, jeg skal perspektivere Fyrtøjet til, en af H.C. Andersens eventyr, "fem fra en ærtebelg". nogen der kan hjælpe mig, hvad jeg skal skrive om det:) -
Hue eller ej
ForumindlægHej. Jeg har min sidste eksamen i denne uge and forventer min hue. Min mor ønsker at være der, når jeg kommer ud af eksamener og prøver min hue på. Det er meget vigtig for hende. Ville ikke skolen lade mig vide, om jeg ikke vil få det før hånd? -
Oplæsningsstykke kortfilmen "Eksamen"
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet kortfilm til dansk mundtlig eksamen, og har valgt kortfilmen "Eksamen" af Eddie Thomas Petersen. Jeg skal have et oplæsningsstykke, men er totalt på bar bund ifht. hvad jeg skal vælge. -
Fysik b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau i STX. Jeg var til årsprøve i fysik sidste år. Og mit spørgsmål er om hvis jeg kommer op i fysik i år til eksamen. Kommer jeg så op i de emner kun fra i år. Eller er det både de emner jeg havde sidste år og i år? -
Haster!! Godt råd til mundtlig matematik.
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik C på mandag og er ufattelig forvirret over hvordan jeg skal håndtere eksamen. Er der nogle der har nogle gode råd til hvad man skal starte med at gøre når man kommer derind osv, har virkelig brug for nogle gode råd! -
Skriftlig Dansk
ForumindlægHej. Skal snart op til skriftlig dansk eksamen, og kunne virkelig godt tænke mig, at kigge på nogle opgavesæt - men kan ikke finde nogen. Har været inde og kigge på EMU, men der findes heller ikke nogen. Hvor kan jeg finde nogle? -
Vurderingssamtaler
ForumindlægHej, Nogle der skal eller har været til vurderingssamtale istedet for eksamen pga corona? Jeg skal til vurderingssamtale på min skole, hvor lære og censor vil være til stede, hvilket ikke giver mening, i biologi. Nogle der ved, hvad der sker, hvis man ikke deltager i vurderingssamtalen? -
Kemisk produktion?
ForumindlægJeg er i gang med at lave dispisition til FSA i Fysik/Kemi, og det er sådan at jeg ikke helt sikker på hvad jeg skal komme ind på ved Kemisk produktion? Havde tænkt på Nanoteknologi. - Håber der nogle af jer søde mennesker der vil hjælpe mig lidt i gang. :-) -
Fra bio C til bio A, er det muligt?
ForumindlægStudieretning: Mat A, Fys B og Kemi C.Desuden Bio C.Jeg har overvejet det i lang tid, go jeg vil gerne have bio A. Men vi har slet ikke haft bio endnu, kun i NVG. Så er det muligt at vælge bio A? -
Hvad kan jeg bruge det til?
ForumindlægHvis jeg vælger studieretningen:Matematik A, Kemi B og Fysik B- hvilken videregående uddannelse kan jeg så vælge, er der en hjemmeside om det?Jeg har hørt om medicin-studiet, men andre? -
Fikspunktsligninger
ForumindlægJeg er ved at læse op til eksamen i et kursus, som hedder ComputerStøttet Beregning. I den forbindelse er et af emnerne fikspunktsligninger. Jeg har dog meget svært ved at finde ud af, hvad det helt præcist går ud på. Bogen er ikke særlig god, og mine noter fra forelæsningen giver heller ikke sær... -
Computerskrevet noter eller håndskrevet noter?
ForumindlægHvad er egentlig bedst til en eksamen med 24 minutters forberedelse? Computerskrevet noter eller håndskrevet noter? -
Medicinstuderende hjælp
ForumindlægHej Er der nogle, der kan fortælle lidt om hvordan eksamen i Fadls sygeplejevikarkursus foregår? På forhånd tak.
