Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18101 til 18120 af 163702
-
kirurg
Forumindlæghvilken uddannelse skal jeg vælge, hvis jeg vil være kirurg. -
HHX - eksamener...
ForumindlægHey...jeg er 2.års HH'er og jeg har rettet min henvendelse her, da jeg ikke har styr på, hvor mange eksamener jeg skal op i?er det et bestemt antal? f.eks. 4 eller 5?håber på at der er nogen der gider at fortælle det... c",) -
Haster virkelig - brug for din hjælp!!
ForumindlægHej.. Jeg har besvaret nogle spg. om filmen "Good bye Lenin" som både skal aflveres skrifligt og fremlægges i morgen. Er ikke særlig god til faget derfor beder jeg Jer om en rettelse. Håber I kan hjælpe! 1. Erzähle anhand der 6 Bilder oben über Laras Rolle in”Goodbye Lenin!”... -
Fysioterapi/ Ergoterapi
ForumindlægHej Jeg har brug for en til at hjælpe med Ergoterapi studiet og speciel anatomi og fysiologi. Du skal være tålmodig og fleksibel i forhold til tider. Jeg vil gerne betale en fast timepris, som vi aftaler sammen. Lige nu har jeg 5 eksamens spørgsmål som handler om anatomi :) -
spørgsmål til eksammen (let)
Forumindlæghej alle sammen jeg skal snart op til eksammen i kommunikation og it og jeg tænkte om der er andre der har været oppe i kommunikation og it så jeg ville vide hvordan forgår en sådan en eksamme da det er første gang jeg skal op i den her slags fag håber i vil hjælpe mig :D tak -
Disposition Dansk
ForumindlægHej Del af en kæde - med i et fællesskab. Nogen som kan komme med eksempler? hvordan det skal være? eller nogle punkterer? Hilsen Adis -
sygeeksamen
ForumindlægHvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ?? -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Samfundsfag Begreber
ForumindlægHejsa.jeg skal til mundlight eksamen i samfundsfag imorgen og jeg skal snakke om Storbritanniens brexit og ville høre om er der nogen; der har nogle gode tips og begreber ? :D -
AT-synopsis: Global Opvarmning. Perspektivering?
ForumindlægHejsa alle sammen. Håber jeg kan få et hurtigt svar på det her da jeg skal aflevere den allerede imorgen! - Det er angående AT-synopsis, hvor jeg har om global opvarmning. Har skrevet hele synopsen, også en perspektivering til nogle AT-forløb vi har været igennem. Jeg mangler en anden perspektiv... -
Hjælp ! Så er I mega søde ! Plz.!!
Forumindlægjeg skal oversatte denne tekst til engelsk: Psykologer siger, at vi bør besvare børns spørgsmål, men de fortæller os ikke, hvad vi skal gøre, hvis vi ikke kender svarene. The psychologists said , that we should answer children’s questions , but they don’t tell us what we should do, if we do... -
Den sorte studenterhue
ForumindlægNæste år (3 HH), får jeg fem A niveau fag, dansk, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og afsæning. Kan jeg så få den sorte studenterhue? -
Samfundsklasser i England i 1800-tallet
ForumindlægJeg skal skrive SRP om Engelsk kvinder i 1800-tallet. Jeg skriver det i Engelsk og historie, hvor jeg læser Jane Austens novelle Pride And Prejudice. Men jeg har svært ved at finde information om normer, høflighedsregler osv. i de forskellige samfundsklasser i England. Jeg skal både bruge generel... -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
Vedrør gymnasial uddannelse
ForumindlægHej kære venner Jeg vil så gerne læser til farmaceut, men det kræve en gymnasial eksamen og jeg er i gang med at tage hf-som enkeltfag hvor jeg har dansk, engelsk, kemi, biologi, religion og matematik. Hvor mange fager tror i jeg skal have for at have fuld hf for at blive optaget på farmaceut u... -
essayopgave - forstår ikke opgavebeskrivelse
ForumindlægHej derude, håber i har en god søndag. Er der en venlig sjæl som ville kunne hjælpe mig med at forstå en opgave beskrivelse i Engelsk. Den lyder således: Write an essay (900-1200 words) in which you analyze and interpret "Abduction"(en tekst af Shelagh Delaney). To put your ... -
Ekamensplan
ForumindlægJeg skal op i 7 ekamener i år 3 skriftlige og mundlige. Men mine mundtlige eksamner ligger ret tæt op ad hinannden og jeg kan ikke nå at læse til en eksamen af gangen. Derfor: Hvordan er jeres erfaringer med at læse til fire mundtlige eksamener på en gang og har i nogle gåde råd til hvordan man ... -
At sætte udenfor parentes
ForumindlægJeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe? -
Hvad er AT
ForumindlægHej, jeg går på stx er 1. år studerene, men jeg vil gerne lige vide hvad AT er? og hilke fag man skal ha' der ? og om eksamenerne er mundtlige eller skriftlige? -
Dansk eksamen
ForumindlægHej, Her i juni skal jeg op til dansk mundtlig, og jeg mangler virkelig ideer til mit fordybelsesområde:) Jeg har trukket: "den dansksprogede musikvideo" Håber i kan hjælpe mig:)
