Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18101 til 18120 af 52201
-
Dansk {[Årsprøve{]
ForumindlægHejNogen der ved hvad sidste års dansk syge eksamen var? Altså skriftlig dansk!.. -
Nogle der kan vurdere dette essay?:)
ForumindlægHej derude kan I vurdere mit essay, som jeg skrev i den skriftlige fremstilling:) -
SOS, hjælp, please :-)
ForumindlægHvis man kun har brugt én bog til sin større skriftlig opgave - en roman.. er det så nødvendigt med litteraturliste? -
skr eng eksamen
Forumindlæghej, er der nogen der ved, hvad stiloplægget fra engelsk skriftligt eksamen sidste år (B-niv) var? -
Eksamenssæt 2008
ForumindlægHvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk b-niveau Tak på forhånd -
Engelsk B
ForumindlægHej. Hvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk B-niveau.. -
Hjælp til AP?
ForumindlægHej! Skal til skriftlig eksamen, imorgen i latin. Er der nogle ting som I ved, at jeg støder på? :-) -
hvad var opgaverne i skr. dansk?
Forumindlæger nysgerrig efter emner til skriftlig dansk, så ville være lækkert hvis der var en der gad og skrive dem op -
gamle eksamenssæt..
ForumindlægHejEr der en hjemmeside hvor man kan finde de gamle skriftlige eksamenssæt i dansk?Hilsen Camilla -
karakterer(STX)
ForumindlægHej SP Hvordan er det gået med jeres skriftlige eksamener? Til dem der var opppe i kemi hvad fik I af karakterer?(STX) -
nogen gode råd ?
ForumindlægHej allesammenJeg skal snart op til skriftlig årsprøve i samfundsfag, og ville lige høre om der er nogen, som kunne give mig et råd med på vejen.maya -
Ét lille spørgsmål!!?
ForumindlægHey.. nogen der ved hvornår man får de skriftlige studenter eksamens karaktere af vide?? -
årsprøve i sam. imorgen....
Forumindlæger der andre der skal op i morgen til samfundsfag skriftlig årsprøve...så vil jeg bare sige:HELD OG lykke:) -
Stillistiske virkemidler
ForumindlægHej skal op til SKriftlig Engelsk på B-niveau på Mandag.. Ville lige spørger om hvad var det nu de stillistiske virkemidler var. Hvad skal man finde??? Hilsen Malika -
Dansk A-niveau maj 2007
ForumindlægHej :) Er der nogen der ligger inde med en skriftlig dansk opgave fra 2007 (HF) ? -
Stiloplæg
ForumindlægNogen der ved, hvor jeg kan finde stiloplæg til den skriftlige danske eksamen (htx)?Tak tak -
bedøm karekter eksam
Forumindlæghej er der nogen der vil bedømme min engelsk skriftlig eksam er det en -3 elller 0 -
hjælpemidler til eksamen?
ForumindlægNogen der ved, hvilke hjælpemidler med må have med til den skriftlige eksame EØ på B niveau? -
eksamen..
Forumindlæghey...Nogle som har nogle foreslag til, hvordan man forbereder sig til skriftlig dansk eksamen? -
Hvilken dato?
ForumindlægHvilken dato bliver 3.g'ernes skriftlige eksamens karakterer oplyst?
