Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 18121 til 18140 af 23684
-
Ned til hundene af Helle Helle. Miljø?
ForumindlægHej. jeg sidder og er i gang med at lave en analyse af "ned til hundene" af Helle Helle. Mit spørgsmål lyder således: hvad er miløet? altså jeg ved det foregår i udkants Danmark, der hvor kragerne vender, men mere kan jeg ikke helt finde ud af? er der nogle kloge hoveder som vil hjæ... -
Øgledage
ForumindlægHej alle sammen.. Nu er jeg den uheldige person der er kommet til at læse "Øgledage" af Leif Panduro.. Jeg skal analysere indentitetsproblematikken i denne bog. Men da jeg ikke fatter noget af bogen er det en ret svær opgave.. Så er der nogen af jer andre som har læst bogen og måske ku... -
HASTER BIGTIME
Forumindlæghej .. ehm .. skal fremlægge bogen Lucca i morgen og er overhovet ikke færdig med den og når ik at blive færdig.. Nogen der har en opgave eller ved at den kan findes et sted på nettet.. bare en analyse.. i ved lidt om tiden, lille referat, personkaraktestik, miljø osv osv.. ? på forhond tak. -
DET HASTER LATIN
Forumindlægoversæt Analysere A.Julia domina Cauponam habet, Iris et Davus in Caupona ( Habitant) B. Successus in Charta videt, et oppidum in medio imperio est In imperio Romano Augustus princeps est C Successus Ancillam amat, sed iris non successum amat -
Hjææææææælp
Forumindlægoversæt Analysere A.Julia domina Cauponam habet, Iris et Davus in Caupona ( Habitant) B. Successus in Charta videt, et oppidum in medio imperio est In imperio Romano Augustus princeps est C Successus Ancillam amat, sed iris non successum amat -
Engelsk og samfundsfag - Donald Trump
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig at fokuserer på Donald Turmp og præsidentvalget, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal undersøge, nu når det handler om "Menneskets forhold til naturen". Måske hans politik om klimaforandringer eller? Så kan man analysere en tale af ham i engelsk, men j... -
Hermeneutik
ForumindlægJeg skal forklare, hvorfor jeg har brugt den hermeneutiske spiral til at analysere skulpturerne "Spydbæreren" og "Diskoskasteren" samt en af Pindars oder. Er der en, der kan hjælpe mig? Jeg ved, at jeg har haft en forforståelse af tingene, men hvad er det for en forforståels... -
Rudolf Broby-Johansen Forsvarstale til Blod
ForumindlægJeg søger efter digtet forsvarstale til blod af Broby-Johansen! Er der nogen der har det, må de gerne sende linken her tak :) Og nej, jeg har ikke brugfor analyse,resume eller alt andet. Mangler bar selvste digtet... ( Kunne ikke find den over google og min lære har ikke givet teksten). -
Da/Hi
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med min da/hi opgave, og er igennem min redegørelse og analyse. Men jeg tænkte på om der er nogle der gider læse mdet jeg har skrevet? og derved hjælpe mig med min vurdering og konklusion. Ville virkelig blive glad hvis der var en der vil gøre mig den kæmpe tjeneste :) Tak... -
Øvelse til terminsprøve
ForumindlægHej alle kompetente lektiehjælpere, Jeg er i gang med at øve til terminsprøve i matematik B, og ønsker derfor yderligere hjælp. Til differentialregning bestemmelse af ekstrema: 1. f'(x) 2. f'(x) = 0 3. analysere værdier under og større end nulpunkterne for f'(x), for at finde ænd... -
Simon Fruelund
ForumindlægHej, Jeg har fået til opgave at give en analyse af Simon Fruelunds bog, "Borgerligt tusmørke". I den forbindelse har jeg fået følgende opgave: Giv en beskrivelse af hvem Dante er? Hvilken rolle spiller han for litteraturen? Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Er lidt tabt. Mvh... -
Hjælp til analytisk plangeometri
Forumindlæghej allesamen jeg har brug for hjælp til min opgave Den indre diameter er på 240 meter og selve volden 4 meter bred. Vejene og indgangsporten antages at have været 3 meter brede. Brug plangeometriske analyser til følgende opgaver: Bestem længden af den direkte vej fra indgange til indgange -
Kiig.. tysk plzz rettelse/ oversættelsen.
ForumindlægNogle som har lyst til at kigge min tysk oversættelse / analyse færdig, det tar ikke rimelig lang tid, skal aflevere i morgen tidligt ville virkelig være super, og undskyld hvis jeg skriver så sent, men har været i gang med den rimelig lang tid :( -faktisk hele dagen .. Håber nogle tyske prof. e... -
Forsyningsbalance Brasilien
ForumindlægJeg skal inddrage forsyningsbalancen i en analyse af Brasilens recession i 2015 og 2016 Jeg har prøvet at regne forsyningsbalancen ud, men mine tal går ikke op, hvilke poster skal jeg benytte? og kan det passe at begge sider ender i minus? Jeg har vedhæftet nøgletallene -
Edward Munch - Jalousi fortolkning.
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som har lavet en analyse/fortolkning af Edvard Munch's maleri, Jalousi?.... Eller måske bare nogle gode forslag?? Billedet kan ses her: http://hjem.get2net.dk/scandinavian_art/STRINDBERG/august_strindberg_om_malerkunst.htm Håber virkelig nogle af jer kan hjælpe, f... -
Talfølger
ForumindlægSå har jeg igen problemer med en opgave i analyse. Her lyder det som følger; Lad talfølgen (a_n) være defineret ved: a_n = (n + i) / (1 - in) for n tilhørende N. Vis, at den er konvergent og bestem dens grænseværdi. Håber du/I kan give mig et godt hint. -
'randers station'
Forumindlæger der nogen der kort kan analysere eller sige noget om sangen randers station af tv2 ? Handler det om en pige der flygter fra tingene, eller om en der søger ny udfordringer ? fordi der står: Ud mod hele verden Afsted lige meget hvorhen Fri og let om hjertet Aldrig mere tilbage igen 1 og 3 ver... -
Fuldstædig forbrænding
ForumindlægHej.. nogen der kan hjælpe med denne opgave? jeg forstår ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Et organisk stof analyseres ved en elementaranalyse. Stoffet viser sig udelukkende at indeholde carbon, hydrogen og chlor. Ved fuldstændig forbrænding af 1,676 g. af stoffet dannes 2,323 g. carbondioxid. a) ... -
Foran alteret Herman Bang
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at lave en analyse af novellen, men har et punkt der giver mig problemer. Hvilken rolle spiller kristusfiguren? Jeg er helt blank. Jeg tænker jo at det er noget med at han står der med åbne arme, og hylder kærligheden mellem mennesker, men at der ingen kærlighed er mel... -
Symboler fra Da vinci
ForumindlægVi har et forløb i dansk lige nu omhandlende Da Vinci mysteriet, bogen. Vi skal i vores gruppe, fremlægge nogle af alle de symboler som kan findes i bogen. Vi skal fotælle om deres historie og hvordan de andre også kan findes andre steder. Lidt ligesom Robert Langdom gør. Vi har fundet nogle sym...
