Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18121 til 18140 af 141690
-
Svend Åge Madsen
ForumindlægHey!Er der nogen der har analyseret og fortolket Svend Åge Madsens "Ude af sit gode skind"? Er der nogen der har nogle gode ideer til at gribe den an på? -
variable produktionsomkostninger
Forumindlæghej :) nogen der hurtigt kan fortælle mig hvordan man regner variable produktionsomkostninger ud? Mvh susanne -
Skriftlig matematik imorgen
ForumindlægHej. jeg skal op i mat c imorgen. har i gode råd. ud over at have egne notater med, hvad skal jeg ellers huske.? tak -
Friis og Company - USA??
ForumindlægHeeej. Mener i at der kunne være marked for Friis og Company i USA? Hvorfor? Hvorfor ikke? Det ville være en kæmpe hjælp! -
IØ- Tysk økonomi ?!
ForumindlægHey Er der nogen som har lavet sygeksamen fra 2008 om tysk økonomis udvikling..? -
!
Forumindlæghejsa! er der nolge der har skrevt en featurearktikel før? -
Andengradsfunktioner virksomhedsbrug
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål om hvordan andengradsfunktioner kan blive brugt i en virksomhed. Nogle eksempler? -
den spidse vinkel
ForumindlægI et koordinatsystem er der givet tre punkter P(-6,14), Q(9,24) og R(13,5). Linjen gennem Q vinkelret på linjestykket PR betegnes l.Ligningen for l er f(x)= 2,11x + 5,01 og hældningen for PR er -0,47Linjen gennem P og Q betgenes m, og man skal nu finde den spidse vinkel mellem l og m. Har ingen i... -
diebstahl im fitnessstudio
Forumindlæger der nogle der har lavet s. 56 i ub opg A? bogen hedder Der Sprung -
SSO
ForumindlægKan ikke komme igang med hurtigskrivningen.... I'm stucked... er gået fuldstændig i stå...har 5 dage til afleveringen og har kun skrevet 4 linjer ud af 15 A4 sider.... mit skrivebord er gået i stykker så sidder på gulvet med min bærbar, bøger og papir-noter.. er gået fuldstændig i stå.. arrhh... -
Xylofonforstærker
Forumindlægf=1,028*(h/(L^2))*vEn xylofonforstærker er et instrument, hvor lyden frembringes når man slår på nogle træstave. Under stavene er der anbragt halvåbne resonansrør, som forstærker lydsignalet. I en simpel model for resonansrøret har den stående lydbølge knude i den lukkede ende og bug i den anden ... -
Sinus
ForumindlægHej. jeg kom helt i tvivl. jeg har siden b og siden c samt vinklen A. Kan jeg ikke bare bruge sinusrelatioen, som siger (a/sin(A)) = (b/sin(B)) = (c/sin(C)). Men hvordan er det lige jeg gør, for har jo en bekendt fra alle tre led!?? -
hvor meget ville I give for denne afl. ?
Forumindlæghej, Er der nogen, der kan sige mig, hvor meget I ville give for denne opg., som er tilføjet.. på forhånd tak. :D -
to fodnoter efter hinanden?
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver SRP og er i tvivl om man godt kan angive to fodnoter efter én sætning? Jeg har nemlig både en kilde hensisvning og en kommentar til denne sætning: På trods af at mujahedinerne gav de afghanske og sovjetiske tropper kamp til stregen, men var dog ikke i stand til at v... -
Skæring i graf
ForumindlægJeg skal tegne en graf på en dobbeltlogaritmisk papir. Grafen har punkterne 4.24 og 9.81. Hvad vil y-værdien være for x værdien 0? Er der ikke et program der kan regne det ud, eller skal man virkelig tegne det? Hvad får i den til? -
Hvilke emner, hvor meget ?
ForumindlægHello , ;) Tænkte på, nu hvor der snart er terminsprøve i matematik .. hvilke emner læser I på, hvor I mener, der normalt er spørgsmål i , og hvor mange timer læser I til matematik prøven ? er der tale om 2 timer ? eller omkring 6-7 timer ? -
Potens
ForumindlægOkay. normalt kan jeg godt det her, men det er mn udregning af B der bliver noget møg ;$ x1: 69 y1: 30 x2: 160 y2: 314 Jeg håber noget kan få noget andet end.. 0,00002 >-<" tak på forhånd!~ og god søndag -
Forståelse for konfidensintervaller
ForumindlægJeg skal sikre mig, at jeg har forstået konfidenstintervaller korrekt. Jeg undersøger hvor meget der er i Faxe Kondi sodavand. Virksomheden har angivet at der 33cl, og jeg har så defineret 90%-konfidensintervallet. Jeg har fået min NKG=32,97 og ØKG=43,87. Vil det altså betyde at 90% af Faxe Ko... -
Sproglig matematik
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik for sproglige den 18 maj og i den anledning tænkte jeg på om der er nogle som kunne tænke sig at fortælle hvordan man forbereder sig bedst til en eksamen uden hjælpemidler??(formelhæfte er dog med)...Venlig hilsen Interjak -
Guldnotater - historie... Romerriget..
ForumindlægHey..Nogle der har de bedsteste notater til romerriget? Det kunne være fedt hvis der var nogle der havde, og som kunne sende mig dem.. Især hvis i har brugt bogen Romerriget af Knud Helles!Men håber i kan hjælpe lidt...
