Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 18141 til 18160 af 48964
-
Opgave/Synopsis om Verdensbilleder
ForumindlægHej, er der nogen der har skrevet en opgave eller synopsis om Verdensbilleder i Historie og NaturGeografi? Eller i en af dem? -
engelsk essay irregularities
Forumindlægjeg vil gerne spørge om der er nogen der har selve historien?? -
jakken
Forumindlæghej hvad for en historie/novelle minder om jakken af jesper wung sung -
kritiosdrengen
Forumindlæger der nogen historie omkring skulpturen eller er det bare en skulptur af kunstneren selv? -
Analyse og fortolkning af "The go-between"
ForumindlægEr der nogen herinde som har analyseret og fortolket denne her kort historie? -
De tre patiarker
Forumindlæghvad er helt præcist og historien bag "De tre Patriarker"? -
Rote korallen
ForumindlægNogen der har nogle noter, opg eller lign. til den historie ? -
Bilag i srp
ForumindlægHej Hvis man skriver i fagnene Historie og Fysik hvad kan man så vedhæfte som bilag ? -
gyser
ForumindlægHej kan en gyser historie godt være en jeg-fortæller? Tak på forhånd -
Kildekritik
ForumindlægHej, hvad betyder kildekritisk analyse, når det er i faget historie. På forhånd tak -
kampen mod floden, gudernes kamp - hjælp
Forumindlægvil nogen herinde forklarer historierne nævnt i overskriften? -
Valg af emne til AT?
ForumindlægNogle gode enmer til fagene idræt og historie? -
Historisk kilde - medtages ja/nej?
ForumindlægHej, skal man nødvendigvis have en historsisk kilde med i sin synopsis når man har Historie med i AT? -
Velfærdstat
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive i samfundsfag/historie om velfærdsstat, er der nogen der har erfaring med dette ? -
Hjælp.. Perspektivering af Tyrkiet
ForumindlægHvem skal jeg perspektiver Tyrkiets historie og Atatürk til? -
COOP!!
ForumindlægHej. Er der nogle der har noget om coops historie på tysk? :) VIGTIGT!! -
Citater i en tekst
Forumindlægskal der inddrages citater når man skriver SRP i historie eller er det ikke et krav? -
digt
Forumindlægjeg skal lave et digt om historien æggesnaps har i nogen ider ?? -
sara...
Forumindlæghvordan kommer man ind i handling? i historien døden i intercity toget -
Mit Messer und Gabel
ForumindlægHej. Jeg fik ikke lige fat i hvem der bliver dræbt i historien?? hjælp
