Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18161 til 18180 af 52201
-
Dansk skrft. årsprøve
ForumindlægHEJ! Er der nogen der ved, hvad man plejer at skulle lave til skriftlige årsprøver i Dansk, i Gymnasiet? -
FSA tysk 2012
ForumindlægNogle der kender stilemnet til tysk FSA skriftlig 2012? Vil godt forberede mig lidt til i morgen :) -
Eksempel på en opgave!
ForumindlægSkal i morgen op i en skriftlig årsprøve i AT. Har i et eksempel på en besvaret AT-opgave?? Det ville hjælpe en del! -
Karakterer i suppleringskurser
ForumindlægHvis man har fået 4 i den skriftlige prøve på KVUC, har man så bestået sammenlagt, hvis man fik 00 mundtligt? -
tekster
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle forslag til hvordan man får vurderet tekster, med henblik på at forbedre sig skriftligt. -
Stile
ForumindlægHvordan laver jeg gode stile synes min skriftlig er generelt dårlig:(( -
eksameopgave
ForumindlægHej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas. -
dansk stil
ForumindlægHej Jeg søger efter en der kan rette min skriftlige dansk opgave.. -
A eller À
ForumindlægHvad er forskellen på a og à? Skal op til skriftlig fransk imorgen, så håber der er en der kan hjælpe :) -
Eksamen Spansk skr.
Forumindlæghej jeg tænkte på om overhovedet er mulighed for at øve på spansk skriftlig?? Tak -
Engeelsk!!
ForumindlægHej. - Jeg skal op i skriftlig engelsk. Er der nogle unikke metoder til at forberede sig en del på! -
toppunkt?
Forumindlægskal man kunne bestemme toppunkt i en parabel på mat a niv. skriftlig eksamen uden hjælpemidler ? -
Reaktioner-Kemi B niveau
ForumindlægHej, hvilke former for reaktioner skal man kende til og kunne detektere til en skriftlig eksamen? Vh. -
Længde af tekst FS10
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor lang den skriftlige fremstilling skal være i FS10 - altså opgave C? Mange tak :) //anna -
God skriveopsætning?
ForumindlægNogle der kan give forslag til en god skriveopsætning? 8 klasse. Skrift og størrelse: ? -
NV prøver?
ForumindlægNogen der ved hvordan NV prøverne foregår? Er rigtigt at det både er mundtligt og skriftligt? -
eksamenssæt
ForumindlægHej med jer. Nogle der ved hvad eksamensæt sidste år på B-niveau skriftlig hedder? -
Hvad må man medbringe
ForumindlægHej allesammen. Som over skriften siger, hvad må man medbringe til mundtlig fysik ? På forhånd tak :-) -
hjælp med bevis!
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig. Jeg har skrevet mine spørgsmål undervejs med fed skrift... -
tysk 2010/2009
Forumindlæghej er der nogen her som kender ovrskrifterne til tysk A skriftlig eksamnerne i 2009 og 2010?
