Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18161 til 18180 af 141659
-
Genopbyggelse af frihedsmuseumet
ForumindlægHey nogle der kan hjælpe mig med at forklare genopbyggelsen af frihedsmuseumt? og samt holdingerne i denne artikel - altså hvad mener de i artiklen? https://www.information.dk/debat/leder/2013/06/frihedsmuseum -
Statistik
ForumindlægHEJ ALLE! :) hvordan opbygger man en formel/beregninger af tre foreskellige grafer der har noget tilfælles med stigende og aftagende tal?? -
Nogle der vil rette mit tysk?
ForumindlægNogle der vil rette mit tysk? -
Indledning til Ringen af Karen Blixen
ForumindlægNogen der har en god ide til at lave en indledning til Ringen af Karen Blixen -
Mangler emne til dansk historieopgave om 1700-tallet/oplysningstiden
ForumindlægJeg er helt blank når det kommer til et emne til min dansk historieopgave. Emnet skal have noget at gøre med 1700-tallet/oplysningstiden. Håber der er nogen der kan hjælpe -
Hvordan finder man type interval
Forumindlæg?? Hvordan finder man typeinterval? På forhånd tak :) -
HJÆÆLP.. class og 61
Forumindlægjeg søger hjælp til disse spørgsmål!? -
Artikel opsætning??
ForumindlægHej allesammen Ville bare vide om hvad en artikel skal indeholde og hvordan den skal opsættes??? -
Funktion
ForumindlægTegn funktionen k(x) = x4+x??5 i intervallet [??3; 3] og bestem monotoniforholdene (indenfor samme interval), nar det oplyses, at max antages i x = ??0:6281. -
danne dine egne formler
Forumindlægdan et udtryk for overfladeareal hvor højden og bredden skal være lig hinanden og længden skal være 4x bredden -
En skilsmissehistorie
ForumindlægEr der eventuelt en der har en ide til en indledning af novellen "En skilsmissehistorie" af Katrine Marie Guldager? :) Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig og på forhånd tak :D (Det er til en litterær artikel) -
SPANSK B NOTER
ForumindlægHej alle.. Jeg har fået lov til at starte på spansk A-niveau på enkeltfag her til forår; Men jeg har kun haft C-niveau. Jeg har haft nogle aftenkurser jeg skal til Mellemamerika i en måned (hvilket er derfor jeg har fået lov til at starte på A-niveau). Men der er en del grammatiske ting som jeg i... -
Redegørelse til en tekst der omfatter sprghandlinger og samtale analyse, til mini sso
ForumindlægEr der en der kan skrive en redegørelse til denne tekst der er tilføjet? 1000 tak -
Synopsis af Kulturmøder i Historie, Samfundsfag og Religion.
ForumindlægEr helt blank på hvordan jeg skal lave en Synopsis og fremlægge den... Nogle som kan komme med nogle råd/tips til hvordan jeg skal formulere kulturmøder -
eventyr stil
Forumindlægheej er der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en eventyr stil . det er umuligt for mig at skrive om eventyr . jeg kunne godt bruge noget hjælp ... :). eller bare nogen ideer . men helst en stil . der handler om eventyr . :) -
Kronik hjælp!!
ForumindlægHvilke formidlingsmæssige valg skal der tages i forbindelse med en kronik? Er er nogen der kan hjælpe? -
Disposition - Filmanalyse
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP, og jeg skal deri analysere filmen "About a boy". Problemformuleringen lyder sådan: Giv en analyse og fortolkning af Nick Hornby's "About a boy". Analysen skal bl.a. afdække hovedpersonens Will Freemans udvikling gennem filmen, samt forhold sig t... -
Hvad betyder spørgsmålet
ForumindlægHvad betyder det at man skal tage stilling til de 3 debattøreres synspunkter, der fremføres? Skal man da selv tilkendegive hvad man mener om de 3 personers synspunkter... -
differentialligning SHIT!
ForumindlægHej Jeg forstår overhovedet ikke differentialligninger, er her en der kan komme med en differentialligning og løse den her step by step. Jeg kan fint forstå at man ikke altid kan få en komplet løsning til at og derfor nogen gange må "nøjes med en ligning som er løsning til at problem. BUT HO... -
hjælp skal lave læserbrev
Forumindlægfartgrænser skjern - tarm jeg vil meget gerne nogle argumentationer !" tak
