Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18161 til 18180 af 38620
-
Opbygning af SSO
ForumindlægHaaalloo :) Sidder her og knokler med SSO, og er nu oppe på 12½ side.. klapper mig selv på skulderen... Men jeg har et spørgsmål til opbygningen: Det her står inde på skolens hjemmeside: - Der skal være en indledning: afgrænsning af opgaven, problemstilling, problemformulering, opgavens formå... -
Oplæsningsstykke til eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 9. klasse, og har valgt Kurt Westergaards Muhammedtegning som mit prøveoplæg til afgangsprøven. Jeg har endnu ikke valgt noget jeg skal læse om til eksamen som kunne være debat, anmeldelser, digt osv. Ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge og læse op foran lærer og censor. Er der ik... -
Mundtlig Dansk identitet
ForumindlægHej Jeg har trukket identitet til mundtlig dansk. Mit problem er så at jeg ikke rigtigt forstår hvad det er jeg skal. Altså jeg kan vælge mellem noveller, kortfilm osv, og så skal jeg vidst identificere og perspektivere eller noget, jeg er ikke helt sikker. Jeg har spurgt min lærer flere gange, ... -
knallerter
ForumindlægHey.. Kan I hjælpe mig med opgave 5, 6 , 7, 8, og 9. http://peecee.dk/?id=43346 -
Polynimier
ForumindlægEr der nogen som har en bog eller lignende om polynomier? En man evt kunne læse på nettet.. -
samfunds metoder
ForumindlægHallo :D jeg har et problem, som eg håber nogle samfundsfaglige kan hjælpe med... Hvilke metoder bruger man i samfundsfag udover statistikker?? Håber virkelig er der nogle som vil hjælpe, og gerne meget snart :P På forhånd mange tak -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
HURTIG HJÆLP
ForumindlægYO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem? -
Hjælp medie eksamen
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der lige kan forklare mig en gang hvordan sådan en mediefags eksamen forløber? jeg skal op imorgen.. på forhånd tak.. mvh mads -
"at fremsætte synspunkter"
ForumindlægHvad vil det sige? -
Generelt om historie eksamen
ForumindlægJeg sidder her og er ved at læse til min sidste eksamen i 3.g som er historie. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til, hvad en historie eksamen egentlig går ud på, hvad jeg skal når jeg forbereder mig og hvad jeg skal til selve eksamenen. Håber der er nogle der er eksperter i historie eksamener :) -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op i dansk eksamen på onsdag. Jeg er meget interesseret i at høre jeres erfaringer angående dansk eksamen! Hvordan skal eksamen gribes an. Hvad skal man helt præcist gøre, hvis der vel og mærket findes en metode til dansk.. På forhånd tak -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
Et spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal have musik i gymnasiet efter ferien. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg skal have kendskab til i faget musik, når jeg har det på c-niveau. Samme spørgsmål til faget latin. På forhånd tak :D -
Dansk-engelsk SRP
ForumindlægJeg har emnet "Identitet i det postmoderne samfund" (Dansk+engelsk), men ved ikke hvad jeg mere specifikt skal have om. Havde tænkt på en vilkårlig roman af Paul Auster i engelsk, og ville høre, om I evt. havde nogle idéer til materiale i både dansk og engelsk eller et bud på et mere sp... -
Talteori
ForumindlægHvad er et lixtal ? Hvad har det med matematik at gøre ? Findes der et tilsvarende tal til vurderring af matematisk tekst med mange matematiske symboler? -
HASTER FREMSTILLING
Forumindlæghej. jeg er igang med min 2. års opgave i his. om vores koloni i Trankebar. Jeg har fået en fin opgave formulering af min lærer, men jeg forstår den simpelthen ikke. Jeg håber virkelig på hjælp :) Fremstillingen: Der arbejdes normalt med forskellige skriveniveauer i fremstillingen. Redegørelse... -
IR og 1H NMR - Spektrum
Forumindlæghttp://elias.ribekatedralskole.dk/kemi/IKT1511/indhold.htm (Stof 6) a) Redegør for karakteristiske absorbtionsbånd over 1500 cm^-1 (For IR-spektrum) b) Bestem strukturen for stoffet, idet du argumenterer ud fra integralkurven, kemiske skift og koblingsmønstre. Jeg kan slet ikk komme frem til n... -
Videnskabelig medicinsk tekst
Forumindlæghvordan oploader man en artikel fra en database herinde? -
Suspekt ”Danmark”
ForumindlægHejsa. Ville høre hvordan man skriver en literær artikel om et digt, da jeg aldrig har gjort det før. Tak på forhånd.
