Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18201 til 18220 af 60879
-
AT eksamen im - hvilke metoder har jeg brugt i min analyse af en dokumentar?
ForumindlægHJÆLP !! Jeg er i tvivl om hvilke metoder jeg har benyttet i min analyse af en dokumentarfilm i dansk... Jeg har analyseret en dokumentarfilm ved navn Havet brænder og jeg er blandt andet kommet frem til hvad dokumentargenren er, hvilke appelformer der er i spil, at der gøres brug af lange, dvæ... -
Hjælp skal til eksamen om nogle timer, mangler et spørgsmål jeg ikke har svaret på. Ved..
ForumindlægVed ikke hvad jeg skal skrive her : Diskutere livsstilens indfyldelse på sundhed af blodkredsløbet? plzzzzzzz. hjælp :( Det er min sidste eksamen, så bliver student :D -
Tæller årskarakter med om dumper dansk eller ikke?
ForumindlægHej Jeg har dumme mig lidt og fået 02 i skrifeligt dansk her til eksame karaker. Jeg skal også op til mundtlige eksame om ikke så længe, og hvis jeg nu kommer til at kludre i det og får under 02 Tæller års karakerne så med, fik 7 både i mundtlig og skriftligt i gennemsnit om hvorvidt jeg best... -
Trianguleringsmetoden?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen og pga. at jeg ikke har haft matematik på b-niveau, hele tiden er jeg ret lost i landmåling og korttegning. Jeg har læst op på disse to ting, men i mit eksamensspørgsmål står der at jeg skal give et eksempel på beregninger i forbindelse med trianguleringsmetoden. Er d... -
Medicin - ku - 1. semester (Spørgsmål vedr. kemi eksamen forberedelse)
ForumindlægHej Alle. Jeg læser medicin på 1. semester på KU, efter hvert emne i kemi bliver der stillet en masse opgaver fra Bogen (McMurry), opgavehæfte, samt tentamensopgaver (som er tidligere eksamensopg.) Mit spørgsmål er dermed om det er nok blot at regne tenatmensopgaver eller burde man også løse de ... -
talesprog og skriftsprog
Forumindlægnogle som kan fortælle hvad forskellen mellem talesprog og skriftsprog er? -
Hvad hedder essay?
ForumindlægHvad hedder den danske genre "essay" på engelsk? -
Matematis strategi ved multiple choice eksamen
ForumindlægHejsa, Jeg skal til eksamen, som er en multiplechoice. for spørgsmål med 4 svar muligheder, tæller korrekt svar +1 mens, forkert tæller -1/4 og ikke noget svar giver 0 point for spørgsmål med 3 svar muligheder, tæller korrekt svar +1 mens, forkert tæller -1/3 og ikke noget svar giver 0 point ... -
i tvivl om procedure ved mundtlig eksamen i filosofi C
ForumindlægHejsa! Jeg er i tvivl om, hvordan eksamen helt præcist foregår? Jeg har læst mig til, at der er tale om, at man trækker et spørgsmål, der knytter sig til en kendt filosofisk tekst. Men hvordan ville I f.eks. foreslå at en disposition så ud? Hvor tekstnær skal man være, og hvor meget skal være d... -
årsprøver
Forumindlægkære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ... -
Den optimale eksamensform?
ForumindlægDette spørgsmål er mest rettet til de videregående uddannelser. Hvad synes I, der er den mest optimale eksamensform? De skriftlige eksamener dominerer de fleste uddannelser. Dette synes jeg fx er en dårlig form for eksmination, da et 12-tal ikke siger så meget om, hvor meget den studerende egentl... -
Eksamen imorgen, efterlyser en der vil læse mit manu.
ForumindlægHej. Er der en herinde som evt lige hurtigt kunne kigge på mit manuskrift til imorgen??? Tror den er hjemme, men kender desværre ingen der taler tysk. Vil bare gerne vide om det er noget volapyk jeg har fået skrevet. Det er vedhæftet i en wordfil. På forhånd tak :-) -
Dumpe + bestået?
ForumindlægJeg er tvivl om man har bestået faget, hvis man dumper til den mundtlige eksamen, men f.eks. får 7 eller 10 til den skriftlige.. Nogen der ved det?? -
Ekstemporaltekster b-niveau
ForumindlægHej...dagen kom og jeg fik at vide hvad jeg skulle op i til eksamen som så blev TYSK... uheldigvis men nu når det er sket spørger nogen om nogle ekstemporaltekster de kunne lægge ud som man kunne øve sig på dem??Håber jeg får noget hjælp... :S -
kan jeg komme ind på biomecin?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Optagelse på Universitet?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Er det ligemeget hvor man går i skole?
ForumindlægHej allesammen. Først vil jeg lige sige at jeg er ny her, så hvis det er forkert forum undskylder jeg på forhånd. Jeg skal til august starte på HF Enkeltfag for at blive student. Mit spørgsmål er så bare, bliver man student med hue og vogn og alt det der hører med til en normalt gymnasie ... -
Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
ForumindlægHeY Experter!!!Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym??? -
God til de skriflige.
ForumindlægHvad skal jeg gøre/læse, hvis jeg vil blive bedre til de skriftlige? Nogle links? (også til engelsk) Nogle anbefalinger mht. bøger?(også engelsk) På forhånd tak. -
Antal eksamener i 2020
ForumindlægHalløj alle :) Er der nogle, der ved hvor mange eksamener, vi skal op i, hvis vi afslutter gymnasiet i år 2020? Og er der en specifik fordeling af mundtlige og skriftlige eksamener?
