Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 18201 til 18220 af 45450
-
metode
ForumindlægHej derude. Jeg er i gang med en AT-årsprøve.. Jeg har så valgt at lave mit emne inde for fagene samfundsfag og tysk. Mit spørgsmål er bare hvad samfundsfaglige metoder er? Og humanistiske for den sags skyld? Nogen, der kan give mig et link eller forklare de forskellige metoder? på forhånd tak ... -
Dansk opgave
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en dansk opgave? -
Fodnoter
ForumindlægEr det meget vigtigt at have fodnoter i sin synopsis.. eller må man selv vælge det? -
Fodnoter
ForumindlægNår man skal lave fodnoter til f.eks. en sang, skal man så skrive sangens titel og hvilken strofe det er fundet i eller hvordan? Og så til en film, hvordan skal man dokumnetere hvor i filmen man har fundet citatet? Ville være dejligt med svar, skal bruge det inden mandag aften. -
2 små sætninger - rettelse.
ForumindlægNogen som vil rette for fejl? Liebe Du Wenn ich dem Breif gelesen hat müsst du wissen, dass; meinen Körper um eine dunkel Raum allein sitze aber meinen Kopf ist unter anderen Menschen ohne Gesicht. Min krop sidder i et mørkt rum alene, men min hjerne er blandt tusinde andre mennesker uden ansi... -
Taksonomiske nivauer
ForumindlægHej derude. Jeg er i gang med at skrive min SRP i fagene historie og samfundsfag. Jeg har fået udleveret min problemformulering der er opdelt i 3 dele/spørgsmål. Jeg har forstået at man skal bruge de taksonomiske nivauer i sin SRP, men jeg er ikke helt sikker på hvordan og hvorledes. Skal jeg... -
Hvad er forskellen på primær og sekundær litteraturen?
Forumindlæg- Som nævnt i titlen, hvad er forskellen er i tvivl. Tak på forhånd -
Bjerge som hvide elefanter!
ForumindlægEr her en som har læst Ernest Hemingways 'Bjerge som hvide elefanter'? Jeg har lidt svært ved at forstå den, men har forstået det sådan at kvinden skal steriliseres, og det mener manden er bedst for hende og de vil være lykkelige efter, men kvinden er ikke sikker på beslutningen? -
KILDEKRITIK
Forumindlæghej alle, jeg er igang med min kildekritik og vil lige spørge om i synes en kildekritik på 1,5 side er formeget? det fordi jeg også skal lave to andre kildekritik endnu og ved ikke om jeg kommer over grænsen overhovedet? Venter svar :)) -
Naturfagsprøven
ForumindlægHej. Jeg har søgt og søgt efter svar på internette og ikke fundet et svar, håber at i kan hjælpe mig med de her spørgsmål. 2) Hvordan bruger hospitaler elektromagnetiske scannere og hvordan fungere de? 7) hvordan bruger man strålekanoner og sporstoffer? Hvordan fungere de ? -
dansk
Forumindlæghej, nogen der kan finde dansk A niveau hf eksammenssæt på deres hjemmeside?? -
lipase essaymetode
Forumindlæger der nogen som har en idee om, hvad lipases assaymetode, substrattype og målestof er? og med substrattype, menes der så triglycerid eller glycerol eller noget andet? -
Jeg har fået 00 i min dansk eksamen: HJÆLP
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem? På forhånd tak. -
V: Tilbydes Studiehjælp (HA, alm/Økonomi)
ForumindlægHej. Jeg er en studerende ved CBS i københavn som søger nogle der kunne bruge noget hjælp til lektierne eller opgaver. Jeg har et gennemsnit på 10,44 og forstår hvordan opgaver til videregående økonomi uddannelser skal være konstrueret. Jeg håber på at kunne hjælpe dig til en bedre karakter ell... -
Spørgsmål??
ForumindlægHej Jeg skal skrive om Adolf Hitlers Nationalsocialistisk ideologi, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det. Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan komme ind på når jeg skal skrive om emnet. ?? Tak på forhånd -
Please Hjælp til mundtlig fransk 24 timers
ForumindlægJeg skal op til mundetlig fransk eksmen imogen og har lige trukket min tekst problemet er at jeg ikke helt forstår hvad jeg skal. For det første så i det hæfte jeg har trukket er der to tekster, vil det sige jeg skal snakke om begge tekster eller kun en af dem, og hvad skal jeg snakke om i tekse... -
Hvem er god til tysk??
ForumindlægEr der nogen der kan rette min stil, den er på en halv side?? -
Dansk/historie??
ForumindlægHejsa allesammen... Ja, som overskriften fortæller, skal jeg lave en dk/his-opgave, som skal skrives inden for den nærmeste tid. I har måske allerede gættet mit spørgsmål. hehe.. Jeg har valgt at skrive en ren dansk opgave. For at få inspiration, vil jeg spørge jer hvad I engang har skrevet om... -
Spørgsmål til videre arbejde
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvorvidt det vil være en fordel at besvare et af spørgsmålene til videre arbejde fra synopsen til den mundtlige prøve? Mvh -
Foran Alteret - Herman Bang
ForumindlægHejsa. :) - Er der nogen der kan hjælpe mig lidt med 'Foran Alteret'.. Jeg har kigget lidt på det andet indlæg der var om den, men der var ikke så meget jeg kunne bruge.. :) - Eller evt. nogle lignende tekster af ham, som jeg kan relatere til, eller læse hvordan han typisk skriver osv.....
