Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18201 til 18220 af 141881
-
Hjælp til syre-base
ForumindlægHar bru for lidt hjælp til denne:4a. Koncentreret svovlsyre, H2SO4, som er 96% regnet efter masse%, har massefyl¬den 1,84 g/mL. Omregn masse% til mol/L efter nedenstående retningslinier: 1. Hvor mange gram vejer 1 L af opløsningen? 2. Hvor mange gram ren svovlsyre er der i denne liter? 3... -
pleassseeeee hjælp mig :(
ForumindlægHej alle jeg har et spørgsmål til, er stået her og ikke kan mere og jeg ville blive virkelig glad hvis der er nogen der kan hjælpe. Og det var med min vurdering del, og den lyder således: ''en vurdering af betydning af anvendelse af kryptering for den tyske søkrigsførelse under 2.... -
DIO fremlæggelse om EU og vedvarende energi
ForumindlægHej Alle der skulle læse min post!:D Jeg sidder og er i gang med at forberede min DIO fremlæggelse. Jeg har lige været til møde med min eksaminator som har givet mig 4 i karakter for rapporten, så ikke det bedste udgangspunkt forud for fremlæggelsen. Han siger det der generelt har været i vejen... -
HJÆLP TIL RAPORTAGE AF KLODSHANS
ForumindlægHej venner:)) jeg skal virkelig bruge hjælp! jeg skal skrive en raportage om klodshans, og har ingen ide om hvordan jeg skal starte, eller skrive den DET HASTER -
Samf. skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt med hjælpemidler i skriftlig eksamen i samfundsfag? -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k... -
case story?
Forumindlægheej Hvad vil det sige at skrive en engelsk case story om fx. 11 sept. `? -
designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT på mandag, og mit emne er designerbørn. Jeg mangler generelt noget mere samfundsfag, når jeg skal op mandag, er det nemlig en samflærer der er censor. Jeg har indtil videre noget omkring etik, noget fra etisk råd, fremtidige problemer og meget lidt andet. Men er der nogle ... -
Kredsløb
ForumindlægHej, Jeg skal op til Fysik (A) mundtlig om en uges tid, men der er altså noget jeg har problemer med. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at stille et kredsløb op - og det væreste er, at jeg ikke engang kan finde ud af at tegne det, hvis jeg bliver bedt om det. Jeg har læst i min bog, men bogen ... -
Fagsider - Spansk
ForumindlægJeg synes, der mangler noget om faget 'Spansk' på 'Fagsider' her på studieportalen. Eller er det bare mig, som har overset det? Mvh Sus -
Konduktometrisk titrering
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive en rapport om konduktometrisk titrering af hhv. HCl og eddikesyre. Jeg mangler at svare på nogle spørgsmål, som jeg er lidt i tvivl om. De er som følger: - er konduktometrisk en let og sikker måde til at bestemme ækvivalenspunktet ved syre-basetitrering? - er der fo... -
Skriftlig Dansk 1.g
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a... -
Sam. eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i mundtlig samfundsfag d. 18 og jeg ved ikke hvad der bliver lagt vægt på.??? jeg vil meget gerne have nogle ting om: dansk velfærd og dansk udenrigspolitik og EU: -krigen i irak og afghanistan Eu+ Dansk velfærd -
ny skriftlig for niende
ForumindlægHej er der nogle der har facit til ny skriflig i niende? -
Hjælp til abstract.
ForumindlægHej er der en der har lyst til at se om jeg skal rette noget yderligere ved mit abstract? -
TDC CASE
ForumindlægHey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger...... -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
Hjælp
ForumindlægSider med en problemformulering jeg ikke kan finde ud af. Den hedder "Te" matematik trin 2 ?? kan i hjælpe mig med at finde den -
Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Historiske kilder som er påvirket af Darwin
ForumindlægJeg skriver AT i historie og biologi med problemformuleringen; ”Hvilken betydning fik udgivelsen af Darwins evolutionsteori i ”The Origin of Species ” fra 1859 på måden man i de humane videnskaber tænkte og begrundede ”udvikling”?” I min analyse del vil jeg ge...
