Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18241 til 18260 af 42938
-
RELIGIONS RÅD
ForumindlægHej alle! Jeg skal til religions-eksamen her på mandag, og i forbindelse med det ville jeg spørge om I derude havde nogle gode fif, råd og tricks? Til at stige i karakter, og ja jeg ved selvfølgelig godt det basale: være inde i stoffet, perspektivere osv. Er der andet man kan gøre?? -
underviser i mat søges
ForumindlægHey, jeg er igang med matematik på B niveau og skal til eksamen om en måned.. søger en som har lyst til at hjælpe lidt med opgaver og forberedelse en gang eller to om ugen.. mht til betaling kan vi tale om hvad der er fair.. ;) -
Særlige vilkår/fuldt pensum
ForumindlægHej :) Jeg går i 3.g, og er nervøs for at blive indstillet til at skulle op til eksamen i alle fag til sommer (altså så mine årskarakterer slet ikke tæller). Er der nogen, der har erfaringer med det, og vil fortælle hvor meget fysisk/skriftlig fravær i havde, for at det skete? :) -
Eksaminationen ved AT
ForumindlægPå Ug.dk står der, at eksaminationstiden ved AT-eksamen er sat til 30 minutter. Er der af disse 30 minutter sat tid af til spørgsmål og dialog mellem eksaminator og elev? Er det evt. klogt selv at gøre det? -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
Strålegang
ForumindlægHej! Vi har fået en opgave for, som vi er gået lidt fast i :/ Så ville høre om i ikke kunne give nogle hints til hvordan man laver skidtet :) Det er opgave 6 strålegang i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-7-1.pdf Mvh. Klas -
Dansk og fysik i enkeltfag
ForumindlægHalløj, Jeg skal bruge de 2 overstående fag til min uddannelse efter sommerferien. Hvad sker der hvis jeg ikk består en af dem? Kan man tage eksamen igen lidt senere eller er det bare surt sjov og man skal vente til næste år med at prøve igen? -
Skriftlig Dansk
ForumindlægHej. Skal snart op til skriftlig dansk eksamen, og kunne virkelig godt tænke mig, at kigge på nogle opgavesæt - men kan ikke finde nogen. Har været inde og kigge på EMU, men der findes heller ikke nogen. Hvor kan jeg finde nogle? -
HF-flex
ForumindlægEr der nogle, der kender et andet sted end Århus, hvor man kan tage HF Flex i kemi på et halvt år? Dvs. med eksamen til december? Jeg har forsøgt forgæves at søge. -
Fagligvurdering
ForumindlægEr der nogle hf-enkeltfags elever, som har fået fortaget en faglig vurdering istf. eksamen i faget historie? Hvordan var det? Hvor meget spurgte læreren indtil pensum, udover det selvvalgte emne man fremlægger? Var det svære spørgsmål? -
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder? -
Historielærer/hjælpere
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie næste uge og vil høre om der er en historielærer eller en, der har meget forstand på historie, som kan hjælpe mht. min eksamen, som er 24 timers forberedelse. Jeg vil selvfølgelig gerne betale vedkommende for hjælpen :) -
Vurderingssamtaler
ForumindlægHej, Nogle der skal eller har været til vurderingssamtale istedet for eksamen pga corona? Jeg skal til vurderingssamtale på min skole, hvor lære og censor vil være til stede, hvilket ikke giver mening, i biologi. Nogle der ved, hvad der sker, hvis man ikke deltager i vurderingssamtalen? -
eksamenssæt AKUT
Forumindlægjeg vil rigtig gerne øve mig ekstra til min mat eksamen, og kigge på opgave eksempler, men jeg har lidt svært ved at finde gamle eksamenssæt fra tidligere år, nogle der ved hvor det kan findes? -
base
Forumindlæghej, håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd. vi skal til kemi eksamen imorgen, og derfor ville jeg spørge om, hvad man kan lave under baser. gerne med lidt teori også. man kan neutralisere fremstille sin egen base og hvad mere? -
Den svage barn
ForumindlægHej jeg skal eksamen på mandag i dansk . har trukket Det svage Barn af Frank Jæger som jeg skal alnalyse og pepektvier til " det smukke ved Danmark ? har i nogen notater til Det svage Barn af Frank jæger ?? Taak på forhånden -
Hue eller ej
ForumindlægHej. Jeg har min sidste eksamen i denne uge and forventer min hue. Min mor ønsker at være der, når jeg kommer ud af eksamener og prøver min hue på. Det er meget vigtig for hende. Ville ikke skolen lade mig vide, om jeg ikke vil få det før hånd? -
Fysik b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau i STX. Jeg var til årsprøve i fysik sidste år. Og mit spørgsmål er om hvis jeg kommer op i fysik i år til eksamen. Kommer jeg så op i de emner kun fra i år. Eller er det både de emner jeg havde sidste år og i år? -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen rare mennesker der gider rette min oversættelse?? ? De talte aldrig om børnene: Ils ne parlament jamais de les enfants. ? Han fortalte aldrig, hvad han havde gjort. Il ne parlait jamais, ce que il avait fait. ? Man ledte overalt. On cherchait partout. ? Vi kunne ikke finde vore nø... -
Oversættelse af en lille tekst
ForumindlægHej herinde jeg er ved at oversætten en lille tekst fra dansk til fransk, men jeg synes det er rigtigt svært og tænkte at der måske kunne være en eller to som kunne hjælpe med at rette lidt i det som jeg har oversat. « Quatre amis » er en serie om fire venner. De går på gymnasiet i Rouen. Celin...
