Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18241 til 18260 af 104934
-
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man:" Jeg har brug for en god studentereksamen, og en kende meget til computere." på tysk? Og lige en sidste ting, er webdesigner, han, hun eller intetkøn?? -
AT - Rejsen
ForumindlægHej Jeg skal til årsprøve i AT med emnet Rejsen. Min fagkombination er dansk og tysk (med en samfundsfaglig vinkel). Er der nogen der har nogle gode forslå til emner??? Tak :) -
nitten femoghalvfems? HURTIG!!
Forumindlægnitten femoghalvfems - Skal stave det på tysk. Men jeg kan bare ikke huske hvordan? Jeg har ingen ark på det og google er til ingen hjælp :S -HURTIG ! På forhånd tak! -
Hvilken grundelementer skal man lære som en begynder til fransk?
ForumindlægJeg har flyttede til en skole og nu har jeg ikke tysk men fransk. Kan I give mig råd om, hvilken grundelementer jeg skal lære som en begynder til fransk? -
Kort oversættelse!!!!
ForumindlægNogen der kan oversætte "ude godt men hjemme bedst" til tysk, så det stadig betyder det samme? -
Hjælp!
ForumindlægHej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu. -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen, som kan rette omkring 8 linjer? Det er til en mundtlig fremlæggelse, som skal foregå på tysk. Jeg sender teksten til indbakken, hvis der er nogen. På forhånd tak. -
eksamen imorgen
ForumindlægHey hvad handler de tyske soldater om?Det er ret vigtigt for jeg skal perspektivere til den imorgen til dansk eksamen.. :) -
Die Schlaufe
ForumindlægHejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :) -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd. -
Grammatikpapir?
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med et link eller en fil, de kunne sende til mig, med det mest hyppigt brugte tysk grammatik? Det ville være en kæmpe hjælp! -
Lektiehjælp søges Frederiksberg
Forumindlæg2 X ugentlig til min søn der starter i 8. kl. Matematik, skr dansk og tysk kontakt mig gerne på 50523070 Tak, Gitte -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
Vurdering af nazismen
Forumindlæg"vurder hvilken betydning den nazistiske ideologi havde for den tyske befolkning" nogen der kan hjælpe? -
Rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette mit korte tysk referat? Skriv hvis du gerne vil rette det igennem... Tak, på forhånd! -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægPrøver en gang til. Nogle der har skrevet en opageve til Augustoprøret, under Tyskernes besættelse af Danmark. Og evt. har nogle gode kilder? -
Opgave
ForumindlægHej jeg har skrevet en tysk opgave på ca 250 ord. Det er om stunde null, og jeg tænkte om der var en der ville rette den? (: Knus Tanja -
At få følelser for én ;-)
ForumindlægHvordan vil du på tysk sige, ''jeg har fået følelser for Lu igen''?? :-) -
Stjerne Symbolik
ForumindlægJeg sidder godt nok og skriver tysk stil, men jeg er i tvivl om en stjerne har nogen symbolsk betydning i forhold til den katolske tro. -
Rettelse af nogle sætninger
ForumindlægHej Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til tysk. Er der ingen der gider at kigge dem igennem? Det der står i parenteserne er kønnet på ordet.
