Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18261 til 18280 af 141690
-
Fagsider - Spansk
ForumindlægJeg synes, der mangler noget om faget 'Spansk' på 'Fagsider' her på studieportalen. Eller er det bare mig, som har overset det? Mvh Sus -
Konduktometrisk titrering
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive en rapport om konduktometrisk titrering af hhv. HCl og eddikesyre. Jeg mangler at svare på nogle spørgsmål, som jeg er lidt i tvivl om. De er som følger: - er konduktometrisk en let og sikker måde til at bestemme ækvivalenspunktet ved syre-basetitrering? - er der fo... -
Skriftlig Dansk 1.g
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a... -
Sam. eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i mundtlig samfundsfag d. 18 og jeg ved ikke hvad der bliver lagt vægt på.??? jeg vil meget gerne have nogle ting om: dansk velfærd og dansk udenrigspolitik og EU: -krigen i irak og afghanistan Eu+ Dansk velfærd -
ny skriftlig for niende
ForumindlægHej er der nogle der har facit til ny skriflig i niende? -
Hjælp til abstract.
ForumindlægHej er der en der har lyst til at se om jeg skal rette noget yderligere ved mit abstract? -
TDC CASE
ForumindlægHey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger...... -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
Hjælp
ForumindlægSider med en problemformulering jeg ikke kan finde ud af. Den hedder "Te" matematik trin 2 ?? kan i hjælpe mig med at finde den -
Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Historiske kilder som er påvirket af Darwin
ForumindlægJeg skriver AT i historie og biologi med problemformuleringen; ”Hvilken betydning fik udgivelsen af Darwins evolutionsteori i ”The Origin of Species ” fra 1859 på måden man i de humane videnskaber tænkte og begrundede ”udvikling”?” I min analyse del vil jeg ge... -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
vernissage
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst the short story "vernissage" af Claire Anderson-Wheeler.? Kan i give et referat af teksten, forstår den nemlig ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak. : -
Memo Report
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en Memo report? Jeg er helt blank -
EU problemstilling
ForumindlægJeg har en problemstilling der lyder: " Diskuter om EU's betydning i forhold til dens udgangspunkt i Kul- og Stålunionen". Jeg aner ikke rigtig, hvad jeg skal gøre med det. Har desperat brug for hjælp!!! Tak -
bestemmelse af iodtal
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en kemirapport og er gået i stå ved beregningerne af iodtallet.. Jeg har beregnet stofmængden af thiosulfat, men er ikke sikker på, om stofmængden af thiosulfat er den samme som for dibrom og dermed også diiod? Desuden forstår jeg heller ikke hvordan iodtallet kan beregnes u... -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej, Jeg skal finde en ligning for en parabel. Jeg får oplyst at den skærer i x-aksen i punkterne (-1,0) og (4,0), og y-aksen i (0,4). Nogen der kan hjælpe mig med dette? =) -
DDR
ForumindlægNogle der vil læse dette, og tjekke min grammatik, evt. give mig feedback? Jeg vil gerne klare det godt, som jeg kan. OG ENDNU BEDRE. -
Stamtavle der viser hyppigheden af kræft
ForumindlægHar vedhæftet et billede af stamtavlen. 1. diskuter hvorvidt den viste form for brystkræft er arvelig eller sporadisk. Begrund dit svar. Jeg vil mene at den er arvelig, da alle elsies børn har arves en muteret allel, men hvorfor har valeries børn så ikke arvet en muteret allel ? jeg forstår det... -
Idé til synopsis
ForumindlægHej Jeg kunne godt bruge hjælp og ideer til en synopsis, nogen der har ideer???
