Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18281 til 18300 af 26355
-
BONUS FOR FAG
Forumindlæghejsa:) (dette er spurgt igen, da det blev spurgt i det forkerte forum første gang) Hvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Indledning til AT synopsis ?!
ForumindlægHej folkens.... jeg står og skal lave en AT - årsprøve i fagene Engelsk og Fysik. jeg har valgt at skrive om Tjernobyl ulykken, da vores tema er katastrofer. mit spørgsmål er så bare, hvordan skal en indledning se ud, og hvad ville være relavant at have med i den? håber i kan hjælpe :-) -
Stil skal rettes for fejl! :D
ForumindlægHey studieportalen, er der nogle som vil læse min stil igennem og tjekke for fejl? -- Det er min sidste aflevering inden årskarakter så det ville være fedt hvis der nogle der ville hjælpe (: Det skal helst være en person som har engelsk på A eller videregående niveau tak (: -
Brug for hjælp!! Martina Golan - The Arena
ForumindlægHej derude! Sidder med en engelsk tekst af Martin Golan, der hedder "The Arena". Jeg tænkte, om der var nogen, der havde analyseret lidt på den - jeg mangler ldit inspiration til at komme igang. Go' weekend :-) -
Rosa Parks outline hjælp
ForumindlægJeg skal lave en outline til min mundtlige afgangsprøve i engelsk. Mit overemne er civil rights, og underemnet er Rosa Parks. Men jeg er i tvivl om hvilke punkter jeg skal have med, og hvordan jeg kan få en god vinkel på det. Jeg håber i vil hjælpe mig :) -
Hvilken årsprøve bruges der?
ForumindlægKan nogen fortælle mig, hvilke årsprøver de plejer at bruge på hhx som årsprøver i engelsk skrift? Altså er de fra uvm og er der nogen der førhen har været brugt til eksamen eller er de helt nye? I terminsprøver plejer man jo, at bruge dem 3 års havde til eksamen sidst. -
HJÆLP! AT!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har valgt at beskætige mig med suffragette-bevægelsen i AT (historie og engelsk), men jeg sidder og bøvler med at finde et diskussions spørgsmål. Er der nogle der evt. kan komme med idéer? -
Bestråling af fødevarer i USA (AT 2014)
ForumindlægHej alle! Ville bare lige lige høre, om andre har valgt at have om bestråling af fødevarer i én af disse to fag: Fysik og/eller Engelsk. Vi skal jo snart igang med at lave talepapir, så kunne være fedt lige at dele tekster, indgangsvinkel osv. omkring emnet :) -
Vurdering af min skriftlige eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan -
Total stresseeeeeeeet (AT)
ForumindlægAT eksamen Hej søde dejlige mennesker. Jeg har en engelsk tekst som jeg skal have analyseret, og skal finde en metode jeg kan bruge men ved ikke hvilken. Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig!!!???? Teksten er virkelig ikke særlig lang!!! -
Samspil mellem NG og ENG!!! HJÆÆÆLLLP!!
ForumindlægHalløjsa :) Jeg skal skriver hvorfor har jeg valgt fagene ENGELSK og NATURGEOGRAFI og kan ikke rigtig komme på noget udover at i NG så er det naturen og måske menneskets samspil??? Help please! TAK :-) -
Svar på skriftlige eksamener 2014
ForumindlægHej ville hører om nogen af jer ved hvornår man får svar på de skriftlige eksmaner for juni prøver 2014? Jeg går selv på VUC lyngby og har været oppe i engelsk og dansk skriftlig. -
mundligt prøve
ForumindlægHEJ Jeg læst mine engelske noter igennem, og ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal gøre for at føle mig godt forberedt. Nogen der ved hvordan jeg kan forberede mig så jeg føler mig godt tilpas. Tak på forhånd -
Hjælp til eksamens forberedelse!!!
ForumindlægHej jeg har trukket denne artikel: http://usatoday30.usatoday.com/news/world/iraq/2005-02-28-cover-iraq-injuries_x.htm, som jeg skal analyserer og fortolke, mit problem er bare at jeg ikke forstår teksten ordenlig, så hvis der er en der er god til engelsk, som kort kunne fortælle hvad den går ud ... -
24 timers eksamen - analyse af tale
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der har nogle engelsk analyse noter til denne her tale: "The Forgotten Million" af Jeremy Hunt. Al hjælp værdsættes https://www.gov.uk/government/speeches/the-forgotten-million -
Bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har fået en meget værre karakter i engelsk end forventet, og ville høre, om jeg kunne sende min opgave til én herinde, som så muligvis kunne bedømme min opgave. Jeg overvejer stærkt at indsende en klage. Mvh -
feminist crticism??
ForumindlægHej derude. Er der nogle der kan forklare mig hvad feminist crticism er (i engelsk)? Er det noget med kvinders rettigheder eller??? Skal vide det da det høre ind under et af vores emner til mundtlig eksamen (Love). Håber der er en der kan hjælpe og forklare mig det. -
Arrange Marriage EKSAMEN HJÆLP!!!!
ForumindlægHey jeg har om india i engelsk eksamen, jeg har valgt mit under emne: arrange marriage. Men jeg kan ikke finde noget om konsekvenser for familien, der "forære" deres barn væk eller dem der modtager :D Ville blive glad for noget hjælp. På forhånd tak -
Maksimum/minimum for f(x,y)
ForumindlægSpørgsmålet (se vedhæftet fil) er dog på engelsk, da jeg lærer fra en amerikansk bog. Med mine bedste hilsner, Jeg glemte at spørge: Er den parameterisering jeg har valgt for f(x,y) god og solid nok? -
Præsidentvalgets påvirkning på medicinalbranchen i USA
ForumindlægHej folkens. Jeg går i 3.g på hhx og skal skrive en opgave på 8-10 sider i engelsk (A) og vø (A) omhandlede præsidentvalgets påvirkning på medicinalbranchen. Har i nogen ideer til problemformuleringer og hvordan de to fag kan inddrages i de taksonomiske niveauer?
