Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 18281 til 18300 af 46442
-
At udskyde de sidste eksamner
ForumindlægHej Nu tænker jeg højt, jeg har kæmpet mig igennem HF de sidste 2½ år, det har ikke været en dans på roser, men jeg har gjort det. Siden jul er det gået ned af, meget ned af, først en vinterdepression, jeg brød med mine forældre, og en af mine tætte venner begik selvmord for lige godt en ... -
Iltmængde som funktion af temperaturen
ForumindlægHejsa.Nogen der kan sige mig, hvordan iltmængden pr. kubikenhed er afhængig af temperaturen i vandet? Kan koldt vand indeholde mere ilt end varmt vand eller er det omvendt?Håber du kan hjælpe mig. -
hvad er phosphat
Forumindlægnogle der kan forklare mig hvad phosphat er? :) og hvordan man skriver det kemisk ? -
HEJ!
ForumindlægHej!Jeg er igang med at skrive en samfundsfags opgave og en del oppgave D1 hedder UNG OG POLITIK er der nogen der ved hvilket år det er fra. -
Kemi opgave
ForumindlægHar et lille problem med min afleveringsopgave... Opgaven:Ibuprofen - et smertestillende middel.R - benzenring - CHCH3COOHM = 206,27 g/molAlkylgruppen R i ibuprofen indeholder ikke asymetriske C-atomer.b)Bestem molekylformlen for ibuprofen, og anfør to mulige strukturformler for alkylgruppen R.Vi... -
Efterårsferie på universitetet
ForumindlægHej alle, Jeg sidder og skal planlægge mine arbejdstider i næste kvartal. Mit spørgsmål er således: Har man efterårsferie når man skal studere bioteknologi som ingeniør? På forhånd, mange tak! -
censurs bemærkninger!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved hvor man kan finde noget som censoren har skrevet. Altså hans mening hvad der kunne være godt at have med ved samfundsfags aflevering ”retningslinier for censur af studentereksamensopgaver”. Jeg havde fundet det før men ved ikke hvordan.Håber at der er nogen som kan hjælp... -
The good things india
ForumindlægEr der nogle gode ting ved indias culture og er der nogle dårlige ting ved indias culture. Skal snart op i Engelskeksamen mundtligt. Vil gerne bede om noget hjælp. -
Haster. Drejer sig om en hjemmeside,
ForumindlægHejsa. Skal finde evalueringen af studentereksamen fra 1999 i latin, men kan simpelthen ikke finde den. ¨å derfor håber jeg at nogen evt. kan hjælpe.PÅ forhånd tak.. -
Spyt-amylse?
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med mit eksamensprojekt?Jeg skal skrive om spyt-amylase (ptyalin) og mangler en masse information derom.Bl.a. hvad der sker hvis man mangler spyt-amylaseALT KAN BRUGESPÅ FORHÅND TAK -
eksamenssæt B niveau
ForumindlægHej, er der nogle, som har løsningen til enten eksamenssættet fra 2002, 2003 eller 2004?matematik B niveauTak Patrizia -
fysik rapport
ForumindlægCharles lovFormål:Charles lov siger at for en ideal gas er tryk og absolut temperatur proportionelle (p = k * T), det er hvad vi vil prøve at bevise ved dette forsøg. Opstilling:Anvendt apparatur:- Glaskolbe- Trykmåler- Stativ- TI-83- Kogekar med vand- TemperaturmålerGlaskolben blev sat fast i s... -
Notater -
ForumindlægHej er der nogle som har notater om enden Agamemnon eller Odyssen? - hvis i har nogle vil jeg meget gerne havde dem.. -
eksamenshjælp
ForumindlægJeg skal op i latin her i 1. g.Der er hårdt brug for hjælp, hvis jeg skal opnå et ottetal, hvad jeg meget gerne vil.Min mor betaler timeløn til en hjælper.Er der nogen, der vil hjælpe mig ?Jeg bor ved Kgs. Nytorv i København. -
Eksamenskarakter
ForumindlægNogle der ved hvor mange procent rigtige man skal have ca. for at få 10 og 12 (ved godt det kan variere)? -
Summary + essay sidste år
ForumindlægHvad hed sidste års summay og essay på sproglig B-niveau? -
kreative bevægelsesformer
ForumindlægHey, vil høre om nogen kender til emnet, jeg står nemlig og skal op i kreative bevægelsesformer også kaldet krea, og vi har kun har det 2 gange til idræt! Er der nogle som har en god ide til en "stykke" og evt. musik??HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!på forhånd tak.. -
Mundtlig-sygeeksamen...?!!!
ForumindlægHejsa alle sammen!Har lige et spørgsmål til alle jer derude... Hvis man bliver syg til en mundligeksamen skal man så op til en sygeeksamen efter sommerferien? -Vel og mærke, at man har en lægeerklæring?På forhånd tak! -
Promotion kampagne
ForumindlægHeyI erhvervscase fremlæggelse skal jeg have lavet et promotionforløb af et produkt. hvordan gør jeg det? er det bare den fremgangsmåde der er på side 348? altså med fastlæggelse af målgruppen > formål, mål, platform og budget > udformning af budskab > fastlæggelse af medieplan > genn... -
hvordan siger man.......i tysk
Forumindlæghvordan siger man DIGTET ER SKREVET AF...., SOM VAR EN RIG NAZIST?og VI VED IKKE PRÆCIS HVORNÅR DIGTET ER SKREVET?
