Erhvervscase
Promotion kampagne
01. juni 2005 af
DennisNN (Slettet)
Hey
I erhvervscase fremlæggelse skal jeg have lavet et promotionforløb af et produkt. hvordan gør jeg det? er det bare den fremgangsmåde der er på side 348? altså med fastlæggelse af målgruppen > formål, mål, platform og budget > udformning af budskab > fastlæggelse af medieplan > gennemførelse af kampagnen > kontrol af
kampagne ???? for jeg syntes godt nok at det kommer til at fylde en del? plus at jeg jo ikke kan lave et markedskort
Dennis
I erhvervscase fremlæggelse skal jeg have lavet et promotionforløb af et produkt. hvordan gør jeg det? er det bare den fremgangsmåde der er på side 348? altså med fastlæggelse af målgruppen > formål, mål, platform og budget > udformning af budskab > fastlæggelse af medieplan > gennemførelse af kampagnen > kontrol af
kampagne ???? for jeg syntes godt nok at det kommer til at fylde en del? plus at jeg jo ikke kan lave et markedskort
Dennis
Svar #1
03. juni 2005 af Jannice (Slettet)
Hej.
Jo det er den måde. Jeg har lige været til eksamen i det, og trak nemlig lige præcis promotionkampagne, og lavede en kampagne. Ved medieplan kom jeg ind på dækning, og kontaktpris og ved krontol af kampagne kom jeg ind på at man kan lave et markedskort for at tjekke at kampagnen har virket. DEt kræver bare at man har lavet nogle operationelle mål som kampagnen skal opfylde.
Jannie
Jo det er den måde. Jeg har lige været til eksamen i det, og trak nemlig lige præcis promotionkampagne, og lavede en kampagne. Ved medieplan kom jeg ind på dækning, og kontaktpris og ved krontol af kampagne kom jeg ind på at man kan lave et markedskort for at tjekke at kampagnen har virket. DEt kræver bare at man har lavet nogle operationelle mål som kampagnen skal opfylde.
Jannie
Skriv et svar til: Promotion kampagne
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.